Jeg skal også handle meg en KTM 690 SMC, men den er jo drevet for 190km/t orginalt. Jeg tror ett nytt framdrev med en mindre tann vil passe denne sykkelen godt. Pluss at jeg bestiller med KN filter og race eksos. :) KTM selgeren sier det vil bli ca 72-74hk med luftfilter og full eksos + mapping.
Det er helt normalt at denne pluggen setter seg p.g.a varme o.s.v ,jeg bruker trykkluftsdrager til å skru den ut med hver gang ,bare kjør på med fullt trykk.
Men skru den for all del ikke inn igjen med trykkluftsdrageren.
Ellers kan man jo også bruke en slagtrekker.
Joda ,lett som en plett ,hehe.
Først tar du og løsner lyktekåpen slik at du kommer til på ledningene bak lykta.
Der bak finner du ledningene som går ut fra speedometeret ,og finn klyngen som består av 3 ledninger, 1 svart-1brun-1rød som går ned til en hvit kobling.
Dra ut denne koblingen...
Man ser jo ikke noe motorvolum ,men SuperComp kom jo med modeller som het 400,620 og 625. Alle hadde LC4 motor. Men tror 400 hadde litt andreledes eksos.
Synes nebbet på denne er minst like ugly som KTM 690 ,og monosving ser bare dumt ut på motard. Men så er vel dette strengt talt ikke en motard ,men en Multistrada med annen plast.
Har du mätt kjedet på flere steder? Kjedet kan strekke seg forskjellig over hele lengden.
Sjekk at kjedelåsen sitter riktig og at du ikke har noen ledd som ikke retter seg ut.