Motardolycka Norrköping

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Hoj
RF 900R
Det här ser riktigt hemskt ut:( Hoppas att du som kört ikull klarar dig bra trots omständigheterna!

Whigsnews:
"Strax före 06:30 inträffade en motorcykelolycka vid Eneby kyrka i Norrköping. Enligt uppgift så körde föraren in i en stolpe så motorcykeln klövs i två delar. Föraren som fick underbenet avslitet fördes till Vrinnevisjukhuset."

Bifogat

• 07jun113.jpg
    07jun113.jpg
    110.1 KB · Visningar: 680
Hm jag får en konstig känsla när jag läser det där. Det är en raka där, inget som är ivägen. Sen kan allt hända och jag lider verkligen med killen. 20 bast och bli av med underbenet är inget vidare även om det finns värre alternativ..

Hoppas du tillfrisknar snart!

Sån kraft är det bara att man kan inte tro det, har sett sånt själv men stolpen är hård och ligament, senor mjuka inte gjort för att klara sånt.

Jo alltså, jag tvivlar inte en sekund på att det är sant, vet att det blir enorma krafter, men jag bara hoppas för allt i världen att det är överdrivet så han inte har förlorat halva sitt ben :(

Hoppas dom kan sy ihop det igen får dom in alla delar i tid o det inte är för trasigt kan dom ju kanske fixa det om han har en jävla röta.
Hoppas verkligen han repar sig bra. Måste ha gjort fruktansvärt ont =/

Mannen i frågan(en i "vårat gäng") ligger på sjukhuset för operationer osv, allt är tydligen stabilt, men tyvär så stämmer det att han inte har benet kvar. Låter detaljer vara osagda, han är stabil och f.ö "oskadd". SKIT när det händer! Lider med dig!!

FYfan!

det ser förjävligt ut på bilden.:(

framdelen av hojen ligger en bit bort, och en bra bit bortom det står det ambulanspersonal..
USCH!
fyfan att "tappa" benet.

Bor precis vid olyckan... Det ligger bara massa småskit där nu som splitter av nån display och nån simmerring... Det måste ha varit en jävla smäll, man ser spår på vägen där han kört in...

Fyfaan stackars jäkel! :näsblod

Hoppas hoppas det går att laga, om inte så får du väll vara glad att du är i livet!

Hmm jävla dilemma det här med knarrkörning, själv så fick jag ett lätt bakhjulswobell i ca 70 knyck idag vilket var lite scary.. :skrämd

Motorcyklar är roligt men attans farligt! :huvet

helvete! hoppas att han är stark. svårt att ens förstå hur jobbigt det kan vara. man är nog glad ändå att man lever fast man precis torskat ett ben =/

be strong dude!

Stackare. Hoppas det löser sig med allt, speciellt benet. Tråkigt när sådant händer.

Back