CooperCorgi
Medlem
Inte riktigt den erfarenheten som efterfrågas men jag tycker T7 är ganska lik KTM 690 i körstilen. Lite mer topptung men väldigt lekfull och snäll. Betydligt mycket mer inbjudande än exempelvis BMW 850GS. ?Någon som kört både T7 och ktm's gamla 990? Jag har bara kört ktm och är nyfiken på hur lika dom är