Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Jahap mina damer och herrar. Dags för olje och filterbyte och mutterbricka byte på min baby.
Just sayin...
Just sayin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte kört 990SM men 950SMNågon som kört både T7 och ktm's gamla 990? Jag har bara kört ktm och är nyfiken på hur lika dom är
Ser fram emot bilder!Nä! Nu jävlar är abstinensen för stor!
Efter att ha kollat på the seeker 3 så har jag bestämt mig för att tälta med Terminator 7:an Fredag till Lördag. (Imorgon)
Plan:
Fredag 16:00 avfärd.
Det får bli mörkerkörning i regn så långt in i skogen man kna köra grus.
18-19:00 nkomst vindskydd.
Får bli pannlampa och testa att göra allt i mörkret. Regn och lite kallare men vad fan, så får det bli. Efter jag körde i stormen Hans i Norge med mina std däck så är jag betydligt tuffare att slira runt i blöt skog numera.
Nu behöver jag fan lite pepp härifrån så man inte blåser av planen och hamnar framför dumburken o soffan!![]()
Bildbevis heheSer fram emot bilder!
Landat i vindskyddet!
Att köra hoj i skogen i totalt mörker är nästan bara dumt faktiskt. Inte mycket man ser med oem lyset.
Vindskyddet är brutalt najs så där vinner jag dock!
Hade det regnat hade jag åkt hem. Nu blev det jackpot med fint väder och 8 grader nu på kvällen
Tack som fasen och det kunde varit jag som skrev ditt inlägg. Allt som inte blir en kväll i soffan är ju liksom en vinst.Tycker det är underbart befriande med folk som GÖR saker. Dumma grejer, eller i vart fall på dumma tider av året.
Som kommer iväg. Själva! Som inte är beroende av folk omkring sig.
Egentid är viktigt, underskattat och svåröverkomligt för de flesta i dagens samhälle. Hatten av till dig, K-O!
Det vet jag NU. Haha Försökte rikta styret men det lyste alltid åt samma håll ändå!Hjälmlampa är grejen i mörker -lyser dit du vill se och glömmer nån mötande helljuset på har man motmedel att kräma på ?
JA!!!!Nån som har ett tips på prisvärda handskar nu när det börjar bli kallare, gärna vind och vattentäta.?
Ska kolla upp dessa ?JA!!!!
Furylong Furigan!
Ja, dom är klumpiga, men fy fan vad varma dom är. Tillsammans med mina Oxford heaters så klarar jag körning länge runt 4-5c.
Kör styrmuffar då slipper du fartvinden som kyler -kör bara crosshanskar under det på vintern så du borde klara dig om du lyxar med handtagsvärme-avskyr klumpiga handskarNån som har ett tips på prisvärda handskar nu när det börjar bli kallare, gärna vind och vattentäta.?
Sånna finns ju också, det tänkte jag inte på ?. Kan ju absolut va nått ?Kör styrmuffar då slipper du fartvinden som kyler -kör bara crosshanskar under det på vintern så du borde klara dig om du lyxar med handtagsvärme-avskyr klumpiga handskar
![]()
Köp Husqvarna Handlebar muffs hos motostar.se
Husqvarna Handlebar muffs för Artikelnummer 13964www.motostar.se
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |