SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nä, bara enligt amerikanska polisen.All Criminals Are Black?
Men så kan det väl inte vara?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä, bara enligt amerikanska polisen.All Criminals Are Black?
Alla kriminella är inte svarta men alla svarta är kriminella.All Criminals Are Black?
80tals 525 528?Eftersom det verkar finnas rätt många insatta här på SH...
Va ere för BMW?
Tjinakopia på E30?Eftersom det verkar finnas rätt många insatta här på SH...
Va ere för BMW?
Eller så är det precis så fallna polis och"rättsväsende" är. Det saknas sannerligen inte exempel på hur de gör våld på sitt uppdrag, polis och domstolar.Det är sällan hela sanningen kommer fram i kvällspressen. Man blir inte dömd för att man har ett brännbollträ i bilen, absolut inte i högre instans.
Det finns mer i den historien är jag säker på.
Mina ögon säger tidig 3-serie E30 med amerikanska stötfångare.Eftersom det verkar finnas rätt många insatta här på SH...
Va ere för BMW?
Vet ett fall som kvarnarna mal i skrivande stund som är bisarrt att åklagare ens väckte åtal på. Mer om det kanske kommer i en annan tid och annan tråd.Eller så är det precis så fallna polis och"rättsväsende" är. Det saknas sannerligen inte exempel på hur de gör våld på sitt uppdrag, polis och domstolar.
Vet ett fall som kvarnarna mal i skrivande stund som är bisarrt att åklagare ens väckte åtal på. Mer om det kanske kommer i en annan tid och annan tråd.
De siktar uppenbart in sig på enkla mål av låg betydelse när de rutinerade kriminella är besvärliga att ha att göra med. Men statistiken på tingsrättsdomar blir ju bättre även om de kriminella som ställer till mest får härja fritt.
- https://googlethatforyou.com?q=nålVarför går det inte att köpa skalpeller på apotek?! Det känns ju som något av en basvara för ett apotek.
Har ett inåtväxande skäggstrå, men det slutar väl med att jag får använda morakniven...
Ah, genialt! Att jag inte tänkte på det... ?
Varför går det inte att köpa skalpeller på apotek?! Det känns ju som något av en basvara för ett apotek.
Har ett inåtväxande skäggstrå, men det slutar väl med att jag får använda morakniven...
Nej, inget av de "normala" har det i sortimentet. Fick bara upp några webshoppar med tveksamma omdömen.Säljer dom inte skalpeller?
Hobbyaffärer säljer skalpeller som "modellkniv" för att skära balsa och vinyl....
Då är dom IOFS inte garanterat sterila, men det ordnar du själv
- Endast en gång.Hur många gånger måste man dra loss ett hårstrå innan det slutar växa ut?
Hur många gånger måste man dra loss ett hårstrå innan det slutar växa ut?
Om inte du vet, så vet nog ingen av oss andra heller.Om inte du vet, så vet nog ingen av oss andra heller.
Jag har ett skäggstrå som brukar komma ut, dubbelt så tjockt som de andra stråna och det har kliat så jag har dragit bort det i åratal men nu när ni påminner mig om ämnet så inser jag att det var länge sedan sist.
Amenkukhelveterå...- Endast en gång.
När du dragit ut det o kastat det, slutar det växa.
(sen får du dra ut nästa som växer ut från samma hårsäck.)
Jag har nog aldrig varken sagt eller hört någon som säger "växelspak". Kanske är dialektalt?Varför säger folk växelspak och bromspedal på motorcyklar?
Är det inte en växelpedal?
Eller är det kanske en bromsspak man har på andra sidan?
På gamla tankväxlade/jockeyshiftade motorcyklar med fotkoppling kan jag förstå att man säger växelspak, men på fotväxlade är det väl för bövelen en pedal?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |