Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
biltemas kedjespray är riktigt bra, jag märker typ ingen skillnad på den och den dyrare castrol jag köpte för 100 mil sedan.. faktum är att biltemas är billigare dessutom! ;-) Eller kan du göra som farsan min, han öser på motorsågsolja över hela kedjefan så det bara skvätter omkring sig efter var 20:e mil typ.. ful blir hojen men kedjan höll 5000 mil.. Yamaha FJ1200 96:a eller nåt har han tror jag
Denna är GRYM! http://www.lellesmcdelar.se/product_info.php?products_id=24350
OKQ8s är skräp, den skvätter som fan, har dock en liten sån flaska i ryggan som backup. Castrol chainwax funkade jäkligt bra också.
Men just den finns väl inte längre?Castrol chainwax funkade jäkligt bra också.
Men just den finns väl inte längre?
Jag håller just nu på och testar Castrol Chain Lube Racing. Men det är lite för tidigt än för att uttala sig om hur den är i jämförelse med deras Chainwax.

biltemas kedjespray är riktigt bra, jag märker typ ingen skillnad på den och den dyrare castrol jag köpte för 100 mil sedan.. faktum är att biltemas är billigare dessutom! ;-) Eller kan du göra som farsan min, han öser på motorsågsolja över hela kedjefan så det bara skvätter omkring sig efter var 20:e mil typ.. ful blir hojen men kedjan höll 5000 mil.. Yamaha FJ1200 96:a eller nåt har han tror jag
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem