Gammelblade

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date
Kolla här: http://www.laga.se/

Man kan efterlysa delar som inte finns hos någon av de anslutna skrotarna.

Fleninge MC-skrot är den enda mc-skroten jag känner till. Den ligger utanför Helsingborg. Du kan ju ringa och höra med dem.

Lycka till.

Kolla här: http://www.laga.se/

Man kan efterlysa delar som inte finns hos någon av de anslutna skrotarna.

Fleninge MC-skrot är den enda mc-skroten jag känner till. Den ligger utanför Helsingborg. Du kan ju ringa och höra med dem.

Lycka till.

Tack! Men skrotar FÅR inte sälja chassien med papper.
(av uppenbara skäl)
Jag har nämligen vänner på Sveriges två största mc-skrotar, och där är det stopp. Tyvärr.

Jag hade en ram på g tidigare i år, och var lovad den, men den såldes tyvärr medan jag var på semester... trots min tydliga instruktion: Du får sälja allt UTOM ram med papper.

Gissa vad som var det ENDA som var sålt? :död

Engelska E-bay borde kunna lösa ditt problem.

Edit: kollade på priserna på ebay.co.uk just nu och fan vad billiga Fireblade ramarna va. :)

Eller så kan du få köpa min -99 ram för ett litet överpris på säg 20 papp (så importerar jag en ram från England och gör en trevlig vinst på det hela)

Engelska E-bay borde kunna lösa ditt problem.

Eller så kan du få köpa min -99 ram för ett litet överpris på säg 20 papp (så importerar jag en ram från England och gör en trevlig vinst på det hela)

Eller så säljer du den till ett pris som inte motsvarar en komplett begagnad blade...

Eller så säljer du den ÄNNU billigare mot X antal motprestationer såsom motorarbeten... företrädesvis i topplock ;)

Där ser man. Rätt logiskt vid närmare eftertanke.

Någon mc-firma kanske ligger på någon ram som ännu inte är avskriven med papper?

Lycka till med ditt sökande efter en ram.

Jag har en kompis som har en -99 ståendes på gården som förmodligen aldrig kommer leva igen. Ska höra om han är intresserad att skicka iväg den.

Tror du inte :D

Tveksam jag med men var det inte en -98 ?

Jag har en kompis som har en -99 ståendes på gården som förmodligen aldrig kommer leva igen. Ska höra om han är intresserad att skicka iväg den.

Om han ändå gör sig av med den så behöver jag blinkersgreppet, alltså hela vänstra elreglaget.

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back