Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är till en tjej 157 lång väger ca 50 kg, så det får inte vara några stora kläder =)Va e d för storlek du e ute efter?
Jo det skulle man haft, men det kostar ju flis hehe. vad är det för storlek på kläderna? tjejstorlek? ett par pack cigg ska vi nog kunna ordna isåfall =)handla lite extra att ha hemma... jag har extra kläder du kan låna om personen inte är över stor.. ge mig ett par packe vit prince![]()
Det är till en tjej 157 lång väger ca 50 kg, så det får inte vara några stora kläder =)
Jo det skulle man haft, men det kostar ju flis hehe. vad är det för storlek på kläderna? tjejstorlek? ett par pack cigg ska vi nog kunna ordna isåfall =)
Bump =)
Aha låter intressant, det skulle vara i nästa vecka, ingen dag bestämd men möjligtvis tors eller fre, beror lite på vädret också, är det som du vill sälja utrustningen eller vill du hyra ut den?
Det har löst sig, en tjej här nära lund som var snäll och lånar ut sitt extraställ, så det löste sig. men tack ändå =).Den är ju till salu i första hand men jag kan hyra ut den, det är inga problem. Jag kommer ner på onsdag och kan plocka ihop det hela på torsdag, det ligger i Landskrona och jag kommer bo i Malmö och Lund ligger ju däremellan så vi kanske kan arbeta ut en plan för det hela.![]()
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |