Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Listan är inte komplett ännu, du får vänta ett par dagar tills allt är klart.Ja jag vill också se vilka som deltager!!!
Skit.Jag är anmäld![]()
Själv då![]()
Jag kan anmäla dig, du får låna min bike gratis

..
Jag borde uppenbarligen ha skrivit: "Jävla banbolag! Att ta varje möjlighet att mjölka ut några spänn ur rejsare är surt och snålt!!! Jag kanske inte ens behöver el!

Passa på att nöta in rätt spårval, här kommer en snabbkurs från Flykay76 [YOUTUBE-ID]7lI9NsBGuEU[/YOUTUBE-ID]Då har man anmält sig till sin första tävling idag.
Se upp för #1 i R1000
Passa på att nöta in rätt spårval, här kommer en snabbkurs från Flykay76 [YOUTUBE-ID]7lI9NsBGuEU[/YOUTUBE-ID]
Då har man anmält sig till sin första tävling idag.
Se upp för #1 i R1000
Kul film. Men ljudet ligger två sekunder för sent! Låter skumt när han accar vilt GENOM hästskon.![]()
Se upp för #1 i R1000

Men Mossberg om man kör fort ska det låta så där![]()
Aha! Så man ska släppa gasen mitt på rakan, bromsa HÅRT och slå på fullt långt INNAN ingången till kurvan efter rakan.... OK. Och åka på motorbroms över krönet innan hästskon...OK.Och 50 meter innan kurvan ut på rakan slår man på fullt på trean och lägger i fyran mitt i kurvan och bara ökar... OK.
Inte konstigt jag kör så lusigt på Knudan!
Själv brukar jag rulla med friläget i genom hornålenAha! Så man ska släppa gasen mitt på rakan, bromsa HÅRT och slå på fullt långt INNAN ingången till kurvan efter rakan.... OK. Och åka på motorbroms över krönet innan hästskon...OK.Och 50 meter innan kurvan ut på rakan slår man på fullt på trean och lägger i fyran mitt i kurvan och bara ökar... OK.
Inte konstigt jag kör så lusigt på Knudan!

Kul film. Men ljudet ligger två sekunder för sent! Låter skumt när han accar vilt GENOM hästskon.![]()
Se upp för #1 i R1000
HejLite tråkigt att dom redan så höga startavgifterna ska bli ännu högre!
Vad kan man göra för att få ner kostnaderna?
/ Oskar
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife