Anmälan till RR SM På Knutstorp fortfarande öppen

Hej

Tyvärr är det inte mycket att göra åt detta, allt snack om allt man borde göra rinner ut i sanden eftersom det blir färre och färre som ställer upp och jobbar ideellt.

Kostnaderna är faktiska och förhoppningsvis går denna tävling ihop för klubben detta år.
Jag har hört att Hyllinge går 200 000 kr plus på SM.

/Får man pengarna tillbaka om det regnar?

Jag har hört att Hyllinge går 200 000 kr plus på SM.

/Får man pengarna tillbaka om det regnar?
Det är nog inte budgeterat att gå plus minus noll, men att gå 200.000 + bara på anmälningsavgifter känns ju rättså fel.. OM DET NU STÄMMER. O jag säger inte att det gör det. Bara reflekterar.

Dock tror jag väl inte det gör det då 200.000 plus vore 2100 x ca 100 förare och utan utgifter att driva helgen.

Jag vill oxå ha torrt! Prognoserna ser inte bra ut.... :gnissla

Micke (GSSSSXR), hur många är anmälda i resp. klass nu då?

Det är nog inte budgeterat att gå plus minus noll, men att gå 200.000 + bara på anmälningsavgifter känns ju rättså fel.. OM DET NU STÄMMER. O jag säger inte att det gör det. Bara reflekterar.

Dock tror jag väl inte det gör det då 200.000 plus vore 2100 x ca 100 förare och utan utgifter att driva helgen.
Ja, just det ja, ironin är ju död här på SH. :(

Lite PR för tävlingen i den lokala blaskan...

Last edited:
Rena kändisen med pix i lokala blaskan! :tummenupp

Haha ... Var inte därför ... Fick en fråga från Mr Depå-muppe om en okej bild på en lokal förare ... vassego och inte sjutton tänkte jag på att han surrade om tidning ... Trodde att han menade HMS-bladet eller nått...
Men lite sköjsigt är det ju :D

Frågan är om man skulle hjälpa till och "mail-bombadera" Tv och tidningar till att titta förbi och snacka med förarna/teamen/folket? Vad tror ni? Kan det vara till nytta/skada?

Kommer du på tävlingen förresten?

Haha ... Var inte därför ... Fick en fråga från Mr Depå-muppe om en okej bild på en lokal förare ... vassego och inte sjutton tänkte jag på att han surrade om tidning ... Trodde att han menade HMS-bladet eller nått...
Men lite sköjsigt är det ju :D

Frågan är om man skulle hjälpa till och "mail-bombadera" Tv och tidningar till att titta förbi och snacka med förarna/teamen/folket? Vad tror ni? Kan det vara till nytta/skada?

Kommer du på tävlingen förresten?

Det kan hända! :) Inget bestämt än. Fattig som en lusråtta nu.

Så länge det inte är Jan (Janne) Christer Ragnar Josefsson som dyker upp så är det nog mest positivt.

Klart du ska komma ... Vem kan missa årets race?? :D Du får leva på mackisar och ketchup sen bara ... :D :D

Jo, jag kommer. :) Efter ett mail från en väldigt snäll medlem här så bugar och bockar jag inför viljan att ha mig där. :rodnar

Så länge det inte är Jan (Janne) Christer Ragnar Josefsson som dyker upp så är det nog mest positivt.

Oki ... Känner inte till personen i fråga .. men det finns säkert andra murvlar :)
Så ... de som har en minut över ... bara att skriva ihop ett mail och få iväg det till redaktionerna... Nappar dom så gör dom ... Gör dom inte det så missar dom något.. ;)

Snabb fråga då till alla:

jag har en hunch om att G:sson inte ska köra SM. Men finns det någon annan tävlande som bor i Kävlinge Kommun?
Tänkte försöka få till ngt med Kävlinge Nya.... :)

Lite PR för tävlingen i den lokala blaskan...

Kan inte låta bli att kommentera att tryckfelsnisse varit i farten där med! :tungan

Knutstorp står för den femte deltävlingen av SM i år..

Annars kul med lite inslag om sporten! :tummenupp

Kan inte låta bli att kommentera att tryckfelsnisse varit i farten där med! :tungan

Knutstorp står för den femte deltävlingen av SM i år..

Annars kul med lite inslag om sporten! :tummenupp

Hehe ... lite fel får man ta tydligen ... ;)

Och på tal om tryckfelsnisse...
Ni som bor i trakterna har kanske sett skyltarna vid bygränsen till Kågeröd...
Kul med PR där med men ... Inte sjutton stavas det "SM-Road Racing ..." där man har satt radbrytningen mellan road och racing :va
Rätta mig om jag har fel nu ... :)

Och på tal om tryckfelsnisse...
Ni som bor i trakterna har kanske sett skyltarna vid bygränsen till Kågeröd...
Kul med PR där med men ... Inte sjutton stavas det "SM-Road Racing ..." där man har satt radbrytningen mellan road och racing :va
Rätta mig om jag har fel nu ... :)

Jag reagerade också på det när jag såg skylten :)
Ser helt fel ut..

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck