tack!Coola kraschpuckar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tack!Coola kraschpuckar![]()
Tja Pelle! ...En map och bÀnk körning ...gör underverk pÄ din Hoj!Tja!
SlÀngt pÄ ett akrapovic racing line pÄ min -25a, spelar det nÄn roll om jag sÀtter mini katten pÄ frÀmre eller bakre sensorn? satte den pÄ bakre sensorn nu sÄ man slipper se den fula klumpen
Du behöver inte flasha om. DÀremot behöver man göra det vid en omvÀnd situation, dvs om du har fÄtt en mappning för raka rör, dvs utan katalysator, sÄ mÄste du flasha tillbaka till orginal om du sÀtter pÄ orginalsystemet med katalysator, annars blir det övertryckHej! Helt obekant med Yamaha MT-09 och specifikt avgassystem. Om man köper ett helsystem, t.ex. frÄn Dominator, behöver man dÄ mappa eller flasha ECUn? Förlorar man garantin dÄ?
Hm..svagare ? vrider du fullt pÄ rullen dÄ? Server du aldrig sjÀlv?Jag har upplevt att min MT09 2018 har blivit mÀrkbart svagare sista Äret.
Ăr det nĂ„gon annan som upplevt samma sak?
Den Àr servad enligt bok, om det nu sÀger nÄgot. Man vet ju aldrig vad de gör eller inte gör pÄ servicen.
Du har inte rÄkat stÀlla in ett Mode som stÀller ner effekten?Jag har upplevt att min MT09 2018 har blivit mÀrkbart svagare sista Äret.
Ăr det nĂ„gon annan som upplevt samma sak?
Den Àr servad enligt bok, om det nu sÀger nÄgot. Man vet ju aldrig vad de gör eller inte gör pÄ servicen.
Rain modeDu har inte rÄkat stÀlla in ett Mode som stÀller ner effekten?

En klassikerFörsta turen pÄ vÄren: "-JÀvlars vad den gÄr!!!!"
Sista turen pÄ hösten: "JÀvlars vad trött den Àr, mÄste kolla pÄ trimgrejer"
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood â Ny cruiser frĂ„n H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|