Yamaha MT-09

Hej, är ny här så vet inte vad som redan diskuterats. Men är det någon som har något tips på var en hållare till abs granit victory kan fästas på årsmodell 2025?

Tja!
Slängt på ett akrapovic racing line på min -25a, spelar det nån roll om jag sätter mini katten på främre eller bakre sensorn? satte den på bakre sensorn nu så man slipper se den fula klumpen

Tja!
Slängt på ett akrapovic racing line på min -25a, spelar det nån roll om jag sätter mini katten på främre eller bakre sensorn? satte den på bakre sensorn nu så man slipper se den fula klumpen
Tja Pelle! ...En map och bänk körning ...gör underverk på din Hoj!

Hej.
Jag har sett på Facebook och även reddit att en del gen3 och framåt har haft problem med knäckta ramar, är det någon som varit med om det ?

Mvh

Hej! Helt obekant med Yamaha MT-09 och specifikt avgassystem. Om man köper ett helsystem, t.ex. från Dominator, behöver man då mappa eller flasha ECUn? Förlorar man garantin då?

Hej! Helt obekant med Yamaha MT-09 och specifikt avgassystem. Om man köper ett helsystem, t.ex. från Dominator, behöver man då mappa eller flasha ECUn? Förlorar man garantin då?
Du behöver inte flasha om. Däremot behöver man göra det vid en omvänd situation, dvs om du har fått en mappning för raka rör, dvs utan katalysator, så måste du flasha tillbaka till orginal om du sätter på orginalsystemet med katalysator, annars blir det övertryck

Jag har upplevt att min MT09 2018 har blivit märkbart svagare sista året.

Är det någon annan som upplevt samma sak?

Den är servad enligt bok, om det nu säger något. Man vet ju aldrig vad de gör eller inte gör på servicen.

Den är servad enligt bok, om det nu säger något. Man vet ju aldrig vad de gör eller inte gör på servicen.
Hm..svagare ? vrider du fullt på rullen då? Server du aldrig själv?

Du har inte råkat ställa in ett Mode som ställer ner effekten?

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...