Nja ... Ducati skulle ju kunna homologisera desmosedicin och köra med den istället för twinnen ... Det är tillräckligt många tillverkade ... Vad skulle ni gilla det, ni som brinner för riskokarna?
En bra idé, då slipper vi väl desmosedici i MotoGP?
Nja ... Ducati skulle ju kunna homologisera desmosedicin och köra med den istället för twinnen ... Det är tillräckligt många tillverkade ... Vad skulle ni gilla det, ni som brinner för riskokarna?
Själv tycker jag att IKEA är det ballaste som finns och skriver dikter om min Billybokhylla.Yamaha is THE SHIT! Fy fan va jag älskar yamaha!
En bra idé, då slipper vi väl desmosedici i MotoGP?
Du är ju inte med i bottenstriden men du kanske menar någn av de andra äckliga "HRC förarna"?Nop. För det kommer en man utsänd ifrån "the evil empire" TM att sätta stopp för
Ja det vore något det.Tada, så blev det. Fick en inre bild framför mig nu. En medelålders man på en superduper dekaltrimmad TZ-M från nittonhundrakallt vinner (bottenstriden) på nästa KM i Linkeboda.
Grattis till amerikanen då....fy fan!
Han är värdig men jag unnar inte honom det!
Riktigt besviken på haga efter kraschen!
Enda sättet det är bra på är att fusk ducati inte vann!
WSBK drivs av italienare, har en lång historia ihop med Ducati och sket antagligen ner sig när Ducati sa att de skulle sluta tillverka 999:an. Ett avhopp skulle innebära 5-6 hojar mindre på gridden så istället sa man att de kunde få köra med sin nya 1198-kubiks hoj. Reglementet ändrades därför för att passa Ducati.
Det är något skumt med den där Spies, äckligt korrekta svar och verkar inte beröras av något.
Ducati vann märkesmästerskapet med 20% kubikövertag, helt klart verkar gynnas av det.
Och detta blir veckans klokaste inlägg.Vilken jävla diskussion. Fy fan för trångsynta människor. Och ja, vi har haft den här diskussionen massor av gånger men jag fattar liksom inte, vari ligger felet? Ducati är för en gång skull JÄMNA, hojen drar JÄMNT med rad4rna. Fattar ni hur snuskigt mycket rad4rna får trimma jämfört med twinnarna? Spies hade ett 20 km/h hastighetsövertag över Byrne i race 1 då Byrne hade två att slip-streama och Spies inte hade nån. Det med en hoj som i originalskick saknar typ 10% effekt mot övriga rad4r.
Det är ingen som har funderat på att det kanske har att göra med att Ducati lyckats pricka in ett gäng kompetenta förare?
Men jag som avskyr likformighet tycker det här är bra. Vill ni andra fortsätta köra Volvo, bo i Anebyhus och lyssna på Rix FM så får ni det, jag föredrar mångfald.
Så nu slipper vi Spies i WSBK. Han är för bra
DET ska bli intressant att se honom i gp..
Aye!Ducati är för en gång skull JÄMNA, hojen drar JÄMNT med rad4rna...[osv...]
Vill ni andra fortsätta köra Volvo, bo i Anebyhus och lyssna på Rix FM så får ni det, jag föredrar mångfald.
Det är uppenbart att du inte inser "problemet" trots åtskilliga diskussioner i ämnet. Det kanske kommer som en chock för dig men, tro det eller ej, det finns några som tycker att WSBK gjorde fel när de ändrade sitt reglement för att det skulle passa Ducatis affärsplan. Att kalla det trångsynt säger nog mer om dig än om de andra.Vilken jävla diskussion. Fy fan för trångsynta människor. Och ja, vi har haft den här diskussionen massor av gånger men jag fattar liksom inte, vari ligger felet?
Det kan inte bero på att vilka som körde cyklarna eller tror du att det var för att dom blev ifrånåkta på rakorna som gjorde det
Det är du som är ute och cyklar, och det är långt ifrån första gången. Om du ska försöka tillrättavisa någon, se till att kunna ämnet.Det är uppenbart att du inte inser "problemet" trots åtskilliga diskussioner i ämnet. Det kanske kommer som en chock för dig men, tro det eller ej, det finns några som tycker att WSBK gjorde fel när de ändrade sitt reglement för att det skulle passa Ducatis affärsplan. Att kalla det trångsynt säger nog mer om dig än om de andra.
Det är uppenbart att du inte inser "problemet" trots åtskilliga diskussioner i ämnet. Det kanske kommer som en chock för dig men, tro det eller ej, det finns några som tycker att WSBK gjorde fel när de ändrade sitt reglement för att det skulle passa Ducatis affärsplan. Att kalla det trångsynt säger nog mer om dig än om de andra.
Sherco 2025 – Första intrycket.
Fotograf: Dan Gustavsson (G... |
|
Shercos nya enduroprogram för 2025!
Igår kväll presenterades Sh... |
|
Bilder Custom Bike Show
När alla bilder till report... |
|
Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam
Nu står det klart att Marc ... |
|
ISR Brakes sålt
För några år sedan bestämde... |
|
Honda laddar fullt på eldrivna fordon
I samband med 2024 års Busi... |
|
Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam
Marc Márquez ersätter Enea ... |
|
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Resultatlista – Custom Bike Show
Custom Bike Show är tveklös... |
|
Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |