Markus skrev:Om du vill kritisera Muslimer får du väl kolla upp vilka företeelser de ägnar sig åt och söka svaret i kultur och religon, inte i deras "ras"?
Det här är en dag jag kommer minnnas länge!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Markus skrev:Om du vill kritisera Muslimer får du väl kolla upp vilka företeelser de ägnar sig åt och söka svaret i kultur och religon, inte i deras "ras"?
DFMSWEDEN skrev:Nej, såklart att de inte representerar "hel" muslimska folket, ville bara påvisa deras våldsbenägna gener....Och nu jämför jag inte andra raser, utan bara mellan svenskar och muslimer, hur jävla olika vi är i handlande.....vi gör inte sådana äckliga våldshandlingar i modern tid.....
Markus skrev:Hörde inte hela, men grejen var att de delade ut Fatwor till varandra och till Radiohandlare som sålde digitalboxar. Det var ytterst roande. Det började med att den ena hela tiden ljög om att Lisa Ekdahl skulle komma till programmet och berätta om när hon rökte på med Salvador Poe (?) och till sist lessnade den andra och sade att "nu får det vara nog, jag delar ut en fatwa till dig". Sedan spann det på, de var arga för att radiohandlarna införde digital-tv så de gav dem fatwor.![]()
korvgubbe skrev:Det här är en dag jag kommer minnnas länge!
![]()
DFMSWEDEN skrev:...
Nej, såklart att de inte representerar "hel" muslimska folket, ville bara påvisa deras våldsbenägna gener....Och nu jämför jag inte andra raser, utan bara mellan svenskar och muslimer, hur jävla olika vi är i handlande.....vi gör inte sådana äckliga våldshandlingar i modern tid.....
Markus skrev:Sluta nu. Snälla.![]()
Om du vill kritisera Muslimer får du väl kolla upp vilka företeelser de ägnar sig åt och söka svaret i kultur och religon, inte i deras "ras"? Det borde inte vara ett särskilt svårt uppdrag heller.
DFMSWEDEN skrev:Med andra ord: Religion är farligt.......
DFMSWEDEN skrev:Vad jag menar med "ras": är att har man gener ifrån ett muslimskt samhälle, så smittar det av sig med våldshandlingar !
korvgubbe skrev:Vänta nu? Är det religionen eller deras gener som är problemet? Eller formas generna efter religionen? Så om jag blir muslim kommer mina gener ändras så mina barn blir våldsamma och stenar min fru? Eller hur menar du? Eller om min fru är muslim så blir mina barn muslimer och då kommer deras gener ändras så de plötsligt blir mörkhyade och stoppar upp pinnar i röven på varandra eftersom deras religion säger det.. alltså inte säger något om pinnar eller våld eller hudfärg men för att religionen förändrar gener... eller nått...
![]()
DFMSWEDEN skrev:Vad jag menar med "ras": är att har man gener ifrån ett muslimskt samhälle, så smittar det av sig med våldshandlingar !
Har sett ett par stycket dokumentärer, där barn står med sin förälder och ser när andra stenar ihjäl sin egen mor !!!!!!!!!!!!!
Det är sådant jag syftar på....och jag kommer aldrig att ge vika för min ståndpunkt i den frågan......
Med andra ord: Religion är farligt.......
benrangel skrev:Jag är lite facinerad av anal och pinfixeringen. HAde jag varit Freudian så hade jag kunnat tolka in ett och annat...men nu är jag ju bara facinerad.
korvgubbe skrev:Klart man är fixerad... Jag hade ju inte fattat att de där tyskarna som gör alla de där udda filmerna egentligen inte är perversa... de är ju helt enkelt bara muslimer!
Markus skrev:Nu kommer du i och för sig hinna få 43 svar innan jag hinner skriva klart mitt, men jag vill ändå hjälpa dig lite på traven här:
Huruvida man har gener från ett muslimskt samhälle, (gener kommer i och för sig inte från samhällen men om vi låtsas att de gör det för pedagogiken), spelar ingen som helst roll för vare sig brottsbenägenhet eller kvinnosyn eller pinnpetande i röven.
Om du tar hit en 6 månaders unge från Iran och sätter den i en familj i Djursholm så kommer du ha en Iran-brat inom 15 år. Jag lovar att du i alla fall inte kommer ha en stenande, pinnpetande Taliban med helskägg som går runt i skumma kläder.
Att det däremot förekommer en hel del riktigt sjuka saker i Muslimska samhällen, det är faktiskt en helt annan sak.
Jag menar till skillnad från resten av kombatanterna som härjar i tråden nu att en hel del av problemen med Islam går att finna i både religon och kultur, men det har ingenting med deras gener att göra. Ingenting alls faktiskt.
Gener, raser? Du är ju äcklig. Kan du sluta med din nazistiska logik och komma in i matchen? Tror du verkligen att muslimer är en ras och att de har särskilda gener?! :kockoDFMSWEDEN skrev:Dville bara påvisa deras våldsbenägna gener....Och nu jämför jag inte andra raser
sgtpepper skrev:Gener, raser? Du är ju äcklig. Kan du sluta med din nazistiska logik och komma in i matchen? Tror du verkligen att muslimer är en ras och att de har särskilda gener?! :kocko
Ett i grunden viktigt ämne, åsiktsfrihet och den konstnärliga friheten och rätten att inte mördas för sina verk har övergått till en total pajastråd där den degenererade nazismen står i ena ringhörnan och den politiskt korrekta eliten i den andra.
DFMSWEDEN skrev:Just det !!!!.......deras samhälle är helt sjukt.....
DFMSWEDEN skrev:Just det !!!!.......deras samhälle är helt sjukt.....och klart att ett barn vid 6mån ålder ifrån iran, inte växer upp i sverige med ett sådant hel sjukt beteende !!
korvgubbe skrev:Kan du sammanfatta det samhälle som "ALLA" muslimer lever i?!
Iran har 72 miljoner invånare... Kan du berätta vad som är gemensammat och "helt sjukt" mellan sammhället i Iran och det samhälle som övriga 900 miljoner muslimer lever i.... Iran tillhör ett av de länder där absolut mest borde göras. Men du får ändå gärna förklara vad som är så sjukt i de övriga 900 miljonerna muslimers samhälle.
Markus skrev:Alla Muslimska samhällen är inte sjuka, men många är det. Jag tror du tänker främst på de Östafrikanska och Arabiska, korrekt? I Indonesien bor det 240 miljoner människor, 88% av dem är Muslimer. Mig veterligen har de varken problem med hedersmord, könsstympning, stening etc.
Och eftersom du nu håller med om att ett bran, med fortfarande samma gener, som adopteras till Sverige är formbart så kan vi väl lägga ner ras/etnicitetsdiskussionen?
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |