Watch the film Theo van Gogh was murdered for

DFMSWEDEN skrev:
1. Bara att mycket skit kommer ifrån islam och att många muslimer skitar ner hela omvärlden genom sina "barbariska" handlingar emot sin egen ras!!!!!!!

2. Klart som helvete att vi läser tidningar och ser på nyheter ang dessa folkmord som sker i sverige....vad trodde du!!!!!!

3. NEJ....de kan åka tillbaka till sitt hemland och fortsätta där!!!!!!!!

1. Ras?
...och med tanke på att nästan en miljard av världens mäniskor är muslimer vore det väl rätt märkligt om inte denna religion hade sin beskärda del rötägg. Du verkar dessutom inte ha reflekterat över att denna religion f.ö. är oerhört överrepresenterad i fattiga länder vilket i sin tur har en ganska given effekt på hur stor sannolikhet det är att det uppstår skit inom de egna leden...

2. Vilka folkmord syftar du på? De kvinnor som slås ihjäl i helt vanliga svenska hem varje år?! Eller de tiotusentals som bara "misshandlas lite lagom".. Elelr hur var det? Just det ja.. en muslim som slår sin fru är värre än en go helyllesvensk som gör detsamma!?
http://www.expressen.se/index.jsp?a=251441
http://www.polisen.se/inter/nodeid=12876&pageversion=1.html

3. mm.. underbart! Var länge sedan ut-med-packet-bräkandet hördes här..

korvgubbe skrev:
2. Vilka folkmord syftar du på? De kvinnor som slås ihjäl i helt vanliga svenska hem varje år?! Eller de tiotusentals som bara "misshandlas lite lagom".. Elelr hur var det? Just det ja.. en muslim som slår sin fru är värre än en go helyllesvensk som gör detsamma!?
http://www.expressen.se/index.jsp?a=251441
http://www.polisen.se/inter/nodeid=12876&pageversion=1.html

Eftersom FN:s definition av folkmord är denna

ARTICLE 2

In the present Convention, genocide means any of the following acts commited with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethical, racial or religious group as such:
(a) Killing members of the group;
(b) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
(c) Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
(d) Imposing measures intended to prevent births within the group;
(e) Forcibly transferring children of the group to another group.

Skulle vara intressant med ett upplysande inlägg om vad av ovanstående som skett i Sverige med muslimer inblandade.

Äh, Sverige ut ur Skåne för fan.
Lyssna nu genast lite på Marilyn Manson och så kommer ni tycka lika illa om allt och alla.

korvgubbe skrev:
3. mm.. underbart! Var länge sedan ut-med-packet-bräkandet hördes här..

Det som är underbart är väl att vintersesongen bjudit på så oerhört lite av "ut med packet bräkandet".

Angående ras så är inte det epitetet gångbart på mäniska.

Chris Ash skrev:
Eftersom FN:s definition av folkmord är denna

ARTICLE 2

In the present Convention, genocide means any of the following acts commited with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethical, racial or religious group as such:
(a) Killing members of the group;
(b) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
(c) Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
(d) Imposing measures intended to prevent births within the group;
(e) Forcibly transferring children of the group to another group.

Skulle vara intressant med ett upplysande inlägg om vad av ovanstående som skett i Sverige med muslimer inblandade.

Allt det där är definitionsfrågor. En del menar att det pågår i Sverige, ofta är de ganska förvirrade i och för sig. Men det går inte att säga med säkerhet att inget av ovan inte pågår i Sverige, tyvärr.

benrangel skrev:
Angående ras så är inte det epitetet gångbart på mäniska.

Och även om det varit det så är raserna följande.

Negroider
Kaukasier
Australoider
Mongoloider
Yngre Mongoloider
Malajer
Kapoider

Det intressanta är att både svenskar och araber(som jag antar är huvudmålgruppen för DFMSWEDEN:s hat) tillhör rasen Kaukasier.

Han kan iofs mena malajerna i sydostasien. Indonesien är ju världens största muslimska stat.

Markus skrev:
Varför fortsätter du ta upp argument som punkterats?

Gör de?
Bara för att hedersmord är en företeelse som är åt H-e är det fortfarande bara löjligt att blunda för att våra helsvenska män inte är särskillt mycket bättre.. Och f.ö. så är det rätt pinsamt att på någotsätt försöka hävda att 1 miljard muslimer skulle vara någon homogen grupp där alla anser hedersmord och dyl. motiverat.

...lika löjligt som att dra likhetstecken mellan dig och KKK bara för att ni tillhör kristna sammhällen och är "vita"...

Last edited:
Markus skrev:
Allt det där är definitionsfrågor. En del menar att det pågår i Sverige, ofta är de ganska förvirrade i och för sig. Men det går inte att säga med säkerhet att inget av ovan inte pågår i Sverige, tyvärr.

Precis som det inte går att säga med säkerhet att det inte bor rosa elefanter på Pluto som gömmer sig 200 meter under markytan.

Det finns varken bevis, eller ens de minsta indikationer på att det pågår folkmord icensatta av muslimer i Sverige.

korvgubbe skrev:

Gör vilka vad? :va

korvgubbe skrev:
Bara för att hedersmord är en företeelse som är åt H-e är det fortfarande bara löjligt att blunda för att våra helsvenska män är särskillt mycket bättre..

Vem blundar? Det är killnad på att blunda och göra skillnad.

korvgubbe skrev:
Och f.ö. så är det rätt pinsamt att på någotsätt försöka hävda att 1 miljard muslimer skulle vara någon homogen grupp där alla anser hedersmord och dyl. motiverat.

Vem är så dum att den gjort så?

korvgubbe skrev:
...lika löjligt som att dra likhetstecken mellan dig och KKK bara för att ni tillhör kristna sammhällen och är "vita"...

Jag är inte kristen. :mattias

Last edited:
Chris Ash skrev:
Precis som det inte går att säga med säkerhet att det inte bor rosa elefanter på Pluto som gömmer sig 200 meter under markytan.

Det finns varken bevis, eller ens de minsta indikationer på att det pågår folkmord icensatta av muslimer i Sverige.

Vilken jättedålig jämförelse. Dåligaste jag hört. :)

Freppa skrev:
Jag hävdar att jag inte umgås tillräckligt med henne.
Well, You say Potatoe, I say Potaaatoe,
You say Tomatoe, I say Fuck you.

;)

I say liladepåstöd, you say moppefucko :tungan

Chris Ash skrev:
Precis, ändå räknas du in i den grupp av världsbefolkningen som betraktas som kristna.

Det vet du i och för sig ingenting om, och även om du visste det så förstår jag inte riktigt upplysningsvärdet.

Markus skrev:
Det vet du i och för sig ingenting om, och även om du visste det så förstår jag inte riktigt upplysningsvärdet.

"lika löjligt som att dra likhetstecken mellan dig och KKK bara för att ni tillhör kristna sammhällen och är "vita"..."

En människa i ett muslimskt land skulle mycket väl kunna göra en sådan kategorisering. Missuppfatta nu inte detta som att jag menar att du gör motsvarande.

Chris Ash skrev:
En människa i ett muslimskt land skulle mycket väl kunna göra en sådan kategorisering.

Skillnaden är ju att jag faktiskt inte är kristen, i många muslimska länder (de flesta?) får man inte ens välja. Alla säger ju att de är muslimer, då är de muslimer kanske. Eller inte. Jag vete fan, bryr mig inte heller. De kan muslima bäst de vill, men de ska inte ta hit sin extremism. Vilket en del gör.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla