Vilka ska åka superbike 2010??

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
För egen del blir det rookie ett år till. Men går det bra så kanske man kan göra nått gästspel i SB innan sässongen är slut.

Men det bör väl finnas en hel hög som ska klassa upp sig....vilka kan det vara tro??

Jag vill testa på Sviestad som wildcard. Går det jättebra innan dess så klassar jag upp mig innan, men jag vill börja och se så jag inte tappat den kortvariga farten jag hade innan hösten i R1000

/ Jens

Jag vill testa på Sviestad som wildcard. Går det jättebra innan dess så klassar jag upp mig innan, men jag vill börja och se så jag inte tappat den kortvariga farten jag hade innan hösten i R1000

/ Jens

Kortvarig fart! :tummenupp

Det måste va ett ganska nytt uttryck? Jag siktar på långvarig fart nästa år så man slipper va i vägen allt för mycket i superbike...

/ Jens

Kan man köra wildcard:va
Du har ju grym fart, bara att klassa upp direkt:yoparty

Kan man köra wildcard:va
Du har ju grym fart, bara att klassa upp direkt:yoparty

Jag säger det igen som jag sagt tidigare: Kan Svemo inte ens hjälpa sina medlemmar som vill utvecklas men är lätt osäkra så kan dom fan lägga ner verksamheten och börja knyppla istället!

Jag hade bra fart sista 2 racen iår, men dom tidigare var katastrof! Måste se om det håller i sig till våren...

Sätter jag några 58or på vårträningen på sviestad klassar jag upp...

/ Jens

Jag säger det igen som jag sagt tidigare: Kan Svemo inte ens hjälpa sina medlemmar som vill utvecklas men är lätt osäkra så kan dom fan lägga ner verksamheten och börja knyppla istället!

Jag hade bra fart sista 2 racen iår, men dom tidigare var katastrof! Måste se om det håller i sig till våren...

Sätter jag några 58or på vårträningen på sviestad klassar jag upp...

/ Jens

58:or??? ska du åka gräsklippare?

Fast då måste du ju klassa upp dig till 2011, eller tänker du lägga av när du är på topp? :D

Risken är att jag redan nått min topp, men fortsätter att drömma.
Hoppas dock att 2010 blir mitt sista seniorår. Vilket jag iof tänkte förra året oxå.

Jag tycker ni kan klassa upp er hela bunten så jag & Lindquist kan få en chans & va med också :hihi

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti