Vilka årsmodell av kåpor passar r1 -98

.Putte

Medlem
Gick med
23 Mar 2007
Hoj
Blå
Håller på att leta lite efter kåpor till min R1 -98 Krasch/väg spelar ingen roll vill bara ha tag i några så inte dom som sitter på blir förstörda ifall man lyckas lägga omkull hojen på någon bandag.

Så vilka årsmodeller av R1 har kåpor som passar på min eller är det bara -98 årmodell som passar på min?

Satan hade hoppats på att några fler årsmodeller skulle ha passat. Hade ett par från kåpor ifrån -00 på gång till bra pris men det är väl bara att lägga ner då.

Putte, jag fixade -01 kåpor till min -98, dom passar inte.. 00 och 01 är samma...

Någon som har något tips på vart man kan köpa billiga racekåpor eller liknande till min?

kinakåpor e väl lika dyra som krashkåpor. 4-5k skall nog gå att komma undan med, tror jag , kanske...

Jag har köpt sånna 2ggr, tror inte det blev dyrare, minns inte exakt...

Köra utan kåpor? waj nut

Hej svejs

Såg nu du hade en 98, gammalt skräp, han e vuxen, skall inte daltas om längre, skicka ut han i världen, ge han vad han tål. Piska han på banan. Har han inte fått stryk förr är det på tiden :P Dag att lämna boet och ställas inför verkligheten. Född till krigare , alltid krigare, finns ingen annan väg att gå, allt annat är bara fasader och mörklägganden...hm

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back