FettSnok
96% enligt läkaren
Bor man i Upplands Väsby så har man allvarliga problem eller synnerligen dålig smak, så mycket har jag lärt mig.
Mycket möjligt, aldrig varit där och ser det som ett sundhetstecken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bor man i Upplands Väsby så har man allvarliga problem eller synnerligen dålig smak, så mycket har jag lärt mig.
Du är välkommen att presentera andra siffor.... Eller du kanske tänkte komma dragandes med den där gamla lektorns siffror nu igen?!
Mycket möjligt, aldrig varit där och ser det som ett sundhetstecken.
I genomsnitt har man kört mellan 2-4 ggr om dagen...
Vill inte jobba!! *asg* Roligare å sitta å titta ut genom fönstret!!![]()
Men du är välkommen att presentera din egen beräkning.![]()
Vilken miljövänlig konferens![]()
Se där nu har dom också stulit tid från firman du jobbar på
allt är Iraks fel![]()
Hihi...exakt!! Sen behöver dom ju inte veta att jag hellre sitter å kollar hojar genom fönstret som kommer förbi på slangen än att jobba!!![]()
Så du plockar fram siffror som du tror är helt neutrala från BGF??? Menar du på fullt allvar att den sidan inte har någon form av syfte som kan påverkar vilka redovisningar dem tycker är ok eller inte?Jan Ekberg har heller inte fått med alla kostnader. Han redovisade en nettosiffra, där han dragit ifrån samtliga skatteinbetalningar från invandrare. Bristerna i ett sådant beräkningssätt är uppenbara.
http://www.bgf.nu/svic/306/9.html
det går på kontot som heter friskvård![]()
*ASG* Fan smart du e!!De ska jag säga till min chef nästa gång han ertappar mig!!
![]()
Så du plockar fram siffror som du tror är helt neutrala från BGF???
Å nu kan jag meddela att hela jävla motorvägen från Arland kryllar av snutar!! Verkar ju dyka upp "fint" folk hela dan i olika omgångar!!![]()
*ASG* Fan smart du e!!De ska jag säga till min chef nästa gång han ertappar mig!!
![]()
Även om jag inte delar dina åsikter i denna fråga så brukar du ju vara vettigare än de flesta på SH så jag tror nog att du förstår vad det är för sida och hur neutral den är i sin rapportering om du kollar in den. Det är ju så att det är enkelt att plocka vissa saker ur sina sammahang och få dem till något annat än vad de var från början och googlar man med orden "kostnad för invandring" så kan man nog hitta både det ena och det andra. Frågan är väl bara hur objektivt det är. Jag kan lugnt påstå att jag inte tror att det finns en enda som har skrivit i denna tråd, mig själv inkluderat, som har minsta lilla pejling i denna fråga, utan att det mest är försök att rationalisera sin egen rasism eller humanism.jag vet inte vad BGF är för nåt, jag googlade men det räknades på uppdrag av regeringen, får väl googla lite till.
26 000 flyktingar/år bara från Irak lär inte vara gratis, de kommer ju inte i arbete direkt om man säger så.
Jag fattar för övrigt fortfarande inte varför det skulle vara fel i att ta med inkomster som invandringen genererar i form av t.ex. skatter.
Jag fattar för övrigt fortfarande inte varför det skulle vara fel i att ta med inkomster som invandringen genererar i form av t.ex. skatter.
Det är väl upp till regeringen att fixa så att vårat land inte blir ett "lyxparadis" för folk som kommer hit.
Det är enbart i innersta stockholm där svenskar är majoriteten... sedan ett par byhålor runtom landet har jag sett att det fortfarande finns hopp i, men med integrationspolitikens om är så kommer det svämma över även där, och det kommer ploppa upp 10 nya kebab/pizza ställen.
Fråga SD om deras valmanifest...om tex , skolor, sjukvård, miljö, arbetslöshet..![]()
![]()
![]()
...VA, Vad menar du ? blir oftast svaret.
De har lite att jobba med innan valet om de ska bli trovärdiga..![]()
Jaha så var det dags igen, bara för att företagen inte vill lägga ut jobben till ex. Indien så är de rasister.![]()
Vi måste vara det mest rasistiska landet på jorden, som svensk får man inleda alla samtal med "jag är svensk, alltså rasist" så är det avklarat.
Bland de internationella företagen är det vanligt att lägga utveckling i låglöneländer som Indien. Men i Sverige går det trögt. Experter anklagar de svenska företagsledarna för att vara både fega och rasistiska.
http://www.idg.se/2.1085/1.164455
Jag tycker absolut inte att ni skall känna att ni är rasister för att ni tycker som ni tycker. Så VET jag att det inte är.
Vissa är lite naiva i sitt tankesätt bara och det är min högst personliga åsikt!
Jag känner väldigt mycket för Irakier eftersom halva min familj kommer därifrån och dom har varit med om och bevittnat vidriga saker.
Men jag vet att det finns en massa äckliga fuckon som sitter o slösar bort våra skattepengar OCKSÅ.
Det är inte slöfockarna som skall ha möte. Det är dom människorna som aktivt försöker "laga" irak som skall träffas, för att hjälpa sig själva. Och det går inte i Irak eftersom det är alldelles för infekterat.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |