Vem vann egentligen funktionärsstafetten 2004?

• Thread starter Thread starter jP
  • Start date Start date

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Jag missade helt att funktionärsstaffetten 2004 gick av stapeln parallellt med SM-deltävlingarna. Men bevisligen så gjorde den ändå det:

bw2004-5820.jpg

Frågan är, vem vann? :va

Kanonbild! :tummenupp
Jag tror tvåan från vänster kommer att ta hem segern, han ser ut att ha bäst driv i steget!

Torkel skrev:
Kanonbild! :tummenupp
Jag tror tvåan från vänster kommer att ta hem segern, han ser ut att ha bäst driv i steget!

Det är bara som det ser ut, han är nämligen sen ur blocket. Rambo däremot (kamo-mössa) har redan marchfart och är framme på nolltid...

oscar skrev:
Det är bara som det ser ut, han är nämligen sen ur blocket. Rambo däremot (kamo-mössa) har redan marchfart och är framme på nolltid...
Fast han verkar dock ha fel fokus, han är juh på väg till moppen o inte föraren... *hmmm* ;)

Sveriges bästa funktionärer på bild!! Inte många förare hade sprungit ifrån dem! :tummenupp

Tror att det blev dött lopp. Alla är ju toppelitfunktionärer. Men kanske att nr 2 från höger tog segern med 2/100sek.

Haha, grymt bra bild! Bästa jag sätt på...ja...det e nog den häftigaste bild jag sett helt enkelt! :tummenupp
Grymt engagerade funktionärer alltså, en eloge till dem! :Bugar

Sen att de ser jäkligt roliga ut gör ju bara saken ännu bättre!

edit. Jag tror den mystiska 5:e funktionären längst till höger kommer att vinna...han kommer att slipstreama om samtliga! :hihi

Det är allan h som de jagar eller? det är rätt cc på cykeln i alla fall :rolleyes:

titum skrev:
Det är allan h som de jagar eller? det är rätt cc på cykeln i alla fall :rolleyes:
Eftersom det är en 125:a så är vurpan förmodligen orsakad av A:Kolvnyp B:Vevnyp C:Tjuvnyp

jag frågade vem det var och inte varför han ramlade :kocko..... troligtvis bakhjulssläpp :7peta

GSXR1100R skrev:
Eftersom det är en 125:a så är vurpan förmodligen orsakad av A:Kolvnyp B:Vevnyp C:Tjuvnyp

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back