Vem vann egentligen funktionärsstafetten 2004?

• Thread starter Thread starter jP
  • Start date Start date

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Jag missade helt att funktionärsstaffetten 2004 gick av stapeln parallellt med SM-deltävlingarna. Men bevisligen så gjorde den ändå det:

bw2004-5820.jpg

Frågan är, vem vann? :va

Kanonbild! :tummenupp
Jag tror tvåan från vänster kommer att ta hem segern, han ser ut att ha bäst driv i steget!

Torkel skrev:
Kanonbild! :tummenupp
Jag tror tvåan från vänster kommer att ta hem segern, han ser ut att ha bäst driv i steget!

Det är bara som det ser ut, han är nämligen sen ur blocket. Rambo däremot (kamo-mössa) har redan marchfart och är framme på nolltid...

oscar skrev:
Det är bara som det ser ut, han är nämligen sen ur blocket. Rambo däremot (kamo-mössa) har redan marchfart och är framme på nolltid...
Fast han verkar dock ha fel fokus, han är juh på väg till moppen o inte föraren... *hmmm* ;)

Sveriges bästa funktionärer på bild!! Inte många förare hade sprungit ifrån dem! :tummenupp

Tror att det blev dött lopp. Alla är ju toppelitfunktionärer. Men kanske att nr 2 från höger tog segern med 2/100sek.

Haha, grymt bra bild! Bästa jag sätt på...ja...det e nog den häftigaste bild jag sett helt enkelt! :tummenupp
Grymt engagerade funktionärer alltså, en eloge till dem! :Bugar

Sen att de ser jäkligt roliga ut gör ju bara saken ännu bättre!

edit. Jag tror den mystiska 5:e funktionären längst till höger kommer att vinna...han kommer att slipstreama om samtliga! :hihi

Det är allan h som de jagar eller? det är rätt cc på cykeln i alla fall :rolleyes:

titum skrev:
Det är allan h som de jagar eller? det är rätt cc på cykeln i alla fall :rolleyes:
Eftersom det är en 125:a så är vurpan förmodligen orsakad av A:Kolvnyp B:Vevnyp C:Tjuvnyp

jag frågade vem det var och inte varför han ramlade :kocko..... troligtvis bakhjulssläpp :7peta

GSXR1100R skrev:
Eftersom det är en 125:a så är vurpan förmodligen orsakad av A:Kolvnyp B:Vevnyp C:Tjuvnyp

*/ ?>
Back