Nyteknik
Bannad
Blyfot skrev:OK. Då vet jag alltså........................
Det där är min squashpartner. Det är inte han.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blyfot skrev:OK. Då vet jag alltså........................
Blyfot skrev:jag har hört att det här är ghostrider men............................inte vet jag? kan det va han??![]()
![]()
Jo då gör du reklam för mig oxå, man tackar och bockar ännu ett kamerafästesven666 skrev:ska man inte få snacka om ghostrider för att han gjort filmer?![]()
du gör ju också filmer & säljer kamerafästen etc etc.. ska man inte få prata om/med dig då?
Hahaha!vågen skrev:Folk här är som norrländska byar i svenska filmer ibland. (notera ej verklighetsanknytet. Jag tar ej ansvar för eventuella känslomässiga störningar som uppstår pga dett inlägg. Detta inlägg menar inte att jag ogillar eller ens vet nånting om Norrländska byar men det ska ni skita i).
Warburton skrev:Hahaha!
Jo, jag menar inte dem som kör lite för fort på nån väg långt ute i skogen. Folk får gärna köra ihjäl sig själva, det är ett val man tar själv. Jag vill bara inte att för stunden oskyldiga människor råkar illa ut.robbah99 skrev:Såklar kör dom flesta stolligt emellanåt men det finns ju gradskillnader.
Vem mer här gör en Uppsala Run på den tiden?
Dom flesta som kör stolligt gör det ju när det är "läge" och dom andra är ju inte riktigt i närheten av GR ändå.
Om han inte svarar så får han ju stå ut med sånt här, han har ju själv valt att vara en offentlig person. Annars ger man inte ut tre filmer.
Sluta lipa och försök att mogna lite. Du förstår inte hur dum du låter. ByeP-E skrev:GR kör för att han är jagad. Men tycker inte polisen hade behövt köra ut och försökt fånga honom. De fattar väl att så fort de kommit ut på stora vägen är de lååååååångt bakom med tanke på vad han kör för hoj.
Men nu kan ni sluta citera saker jag skrivit, orkar inte tjaffsa heller. Ni vinner GR är dum i huvet okej? För endel verkar det så viktigt att folk ska tycka illa om honom..
någorlunda min åsikt oxå. Jag försöker iaf. Fler åsikter = fler dumma åsikter. heheStAnger skrev:Tänker inte säga för eller emot i ämnet GR då jag inte är bättre själv. Att dubbelmoralisera om vansinneskörningar och själv köra som en blådåre är inte riktigt gångbart...
Det jag mest tycker är synd är vad SH går åt. När jag gick med i forumet var jag inne varje dag för att läsa om folks äventyr och åsikter. Nu för tiden kan man inte ens pissa i motvind utan att få tvåtusen påhopp. Folk som blir stötta och uppretade för att man tycker att färgen på hjälmens insida borde var si eller så.
Tycker fortfarande att Swedie gör ett strålande jobb med SH (utan betalt dessutom) och känner han helt sonika för att ta bort en tråd...fine...visst kan det vara lämpligare med en förklaring ibland men med tanke på hur inläggen har varit formulerade senaste sommaren har jag full förståelse för att den bara försvinner...
![]()
Även jag är moderator på ett lagom stort forum och instämmer helt och hållet med allt du säger, utom möjligtvis pussen till Swedie...duckie skrev:Som moderator på ett större forum än detta så vet jag att det där är en evig stötesten. Folk blir helt tokiga om nånting tas bort och de förväntar sig att alla ska få ett fint litet sött mail från moderator där moderator i luddiga och vackra ordalag skall huka sig ödmjukt och berätta i detalj varför just dennes inlägg redigerades/togs bort/flyttades/etc.
Försök förstå att det ligger (ofta) ett hästjobb bakom modererande, och skulle man bli tvungen att kommentera varje liten moderering man gör så skulle uppgiften bli en övermäktig.
Mer cred till moderatorer världen över.
puss till swedie
Pascal, fransmannen som jag har på film när han körde en sträcka på trafikerad väg på typ 11minuter?hjelmfrillan skrev:gr är en ripoff på pascal, och hans mystik. mao skaffa en egen stil grabben.![]()
stoffer skrev:Pascal, fransmannen som jag har på film när han körde en sträcka på trafikerad väg på typ 11minuter?
(Jag vet, jag vet inte hur lång sträckan var eller var det var, ej heller snitthastigheten)
stoffer skrev:Pascal, fransmannen som jag har på film när han körde en sträcka på trafikerad väg på typ 11minuter?
(Jag vet, jag vet inte hur lång sträckan var eller var det var, ej heller snitthastigheten)
En som fattat poängen!blub skrev:Detta är inte en demokrati, det är en monarki. (gissa vem som är kung, en rättvis kung imho)
Du har inte rätt att få skriva inlägg här, du har förmånen. (jämnför med A lappen du sitter på)
osv.osv.. Jäkla bra att det finns aktiva moderatorer, så vi användare slipper filtrera all dynga och påhopp.
blub skrev:Du har inte rätt att få skriva inlägg här, du har förmånen.
utan en som gör det möjligt för "er" att yttra er så inga rimliga besökare / medlemmarNyteknik skrev:Fel.
Utan besökare med rimliga krav, ingen site värd namnet att annonsera på.
P-E skrev:GR kör för att han är jagad. Men tycker inte polisen hade behövt köra ut och försökt fånga honom. De fattar väl att så fort de kommit ut på stora vägen är de lååååååångt bakom med tanke på vad han kör för hoj.
Men nu kan ni sluta citera saker jag skrivit, orkar inte tjaffsa heller. Ni vinner GR är dum i huvet okej? För endel verkar det så viktigt att folk ska tycka illa om honom..
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |