Vart tar alla trådar om Ghost Rider vägen?

Status
Ej öppen för fler svar.
P-E skrev:
Och om jag är 87:a? Mer mogen än många andra här verkar det som.
Har jag någon gång sagt att Poliser är dåliga?Sa bara att han var dålig som borde slutat jag honom innan han krockade..

Mognad är ett relativt ord. Jag vet bara hur jag har förändrats på 5 år.

det jag reagerade på hur du kunde påstå att händelsen inte var en nära döden grej? Och sen att du säger att det är snutens fel gör bara att man fattar hur lite du ser av helhetsbilden. Om GR hade bromast fel och tagit en bil då????

Jonte VSB R-T skrev:
Mognad är ett relativt ord. Jag vet bara hur jag har förändrats på 5 år.

det jag reagerade på hur du kunde påstå att händelsen inte var en nära döden grej? Och sen att du säger att det är snutens fel gör bara att man fattar hur lite du ser av helhetsbilden. Om GR hade bromast fel och tagit en bil då????

GR kör för att han är jagad. Men tycker inte polisen hade behövt köra ut och försökt fånga honom. De fattar väl att så fort de kommit ut på stora vägen är de lååååååångt bakom med tanke på vad han kör för hoj.

Men nu kan ni sluta citera saker jag skrivit, orkar inte tjaffsa heller. Ni vinner GR är dum i huvet okej? För endel verkar det så viktigt att folk ska tycka illa om honom..

No1 skrev:
Så Valmers, fortsätt på det sätt du gör då du endast gör bort dig själv och skapar problem som inte finns!!!

Jag tycker att Valmers är både vettig och begriplig. Och han har så vitt jag vet varken uttryckt sig hotfullt eller gjort några ojusta påhopp. Däremot har han sälta i sina inlägg, vilket nästan alltid gynnar debatten.

Jag vet att medlemmar på forumet har blivit uppringda i sina hem av agressiva personer sedan de har skrivit vad de tycker om GR. Det låter jävligt olustigt och är förstås helt oacceptabelt. Ungefär lika oacceptabelt var det när jag själv blev omskriven med mitt för- och efternamn på forumet för några veckor sedan. Uppgifter som inte finns tillgängliga på forumet. Eller när jag fick PM med olustiga undertoner. Inget av detta låg Valmers bakom.

Vett och etikett på sporthoj.com är ett välkommet ämne...

Ang. Valmers inlägg
No1 skrev:
Trådar har tagits och kommer fortsättningsvis att tas bort på SH pga personer likt dig som inte kan hålla sig trådarnas innehåll, personer som dig som inte kan låta bli person angrepp och därigenom göra allt för att just skapa kaos vilket i slutändan gör att Sporthoj.com inom tid kommer att förstöras...
Grejen är ju att i princip alla GR trådar spårar ur från ämnet samt att det finns ett flertal som aldrig får svar på sin eviga fråga ang. tankegångar, olycksrisker för annan part och moral. Vem som är GR är ju egentligen ointressant.

Swedie:
En tips skulle vara en klistrad tråd med ett inlägg där GR skriver en liten förklaring så skulle man slippa allt sånt här. (om han nu kan/vill)

Sen får ju folk tycka vad fan dom vill om honom och hans förklaring. Han gör ju som han vill och skiter nog fullständigt i vad hans antagonister säger.

Det finns väl fler som kör som stollar, ska alla börja motivera de? Va tradigt de kommer o bli. Han har ju inte svarat så han vill väl inte svara. Det gör honom inte sämre än någon annan på forumet som kör som faan o riskerar andras liv.

GSXR1100R skrev:
Varje gång GR trådar dyker upp så är det gratis reklam för filmerna, även om trådarna oftast är negativa så ger det ändå ett visst reklamvärde, speciellt åt våra Moppefuckos[tm].

Jag har ju precis bidragit med detta själv med detta inlägg.

ska man inte få snacka om ghostrider för att han gjort filmer? :va

du gör ju också filmer & säljer kamerafästen etc etc.. ska man inte få prata om/med dig då?

HanneZ skrev:
Det finns väl fler som kör som stollar, ska alla börja motivera de? Va tradigt de kommer o bli. Han har ju inte svarat så han vill väl inte svara. Det gör honom inte sämre än någon annan på forumet som kör som faan o riskerar andras liv.

Nä, men de flesta säljer inte sina filmade vansinnesfärder i vinstsyfte heller.

Swedie skrev:
Ska se om jag kan hitta en LÖSNING på problemet. Så när jag tar bort en tråd lämnas en förklaring.

Låter som en bra idé. Tycker dock att det borde gälla samtliga moderatorer.

HanneZ skrev:

Saken är väll inte hurvida folk kör som idioter (undertecknad är en sån idiot) eller inte. Det handlar om att han försöker göra vinst på det. Skillnaden är "varför". Patrik har ju en jävligt dyr hoj. Börja tävla då.

P.s Hot ska ALLTID polisanmälas!

Men lägg ner, köp en katt eller nått annat att lägga energin på! Vi är så gott som anonyma, ingen här har någon skylldighet att förklara nånting och ingen har rätt att begära nånting. Det finns en som styr allt (med delegerat arbete också) och så ska det vara.

Folk här är som norrländska byar i svenska filmer ibland. (notera ej verklighetsanknytet. Jag tar ej ansvar för eventuella känslomässiga störningar som uppstår pga dett inlägg. Detta inlägg menar inte att jag ogillar eller ens vet nånting om Norrländska byar men det ska ni skita i).

Gustav1 skrev:
Nä, men de flesta säljer inte sina filmade vansinnesfärder i vinstsyfte heller.
Nä de e klart.. Men det gör det väl inte mindre riskfyllt för andra? Det är väl trots allt det som är det allvarligaste?

McB skrev:
Nej, här hotas ingenting. Har aldrig gjorts heller. Nänä, usch och fy.
Man kanske skulle gräva fram lite gamla fina, sparade PM. Väldigt intressant läsning, mot bakgrund av dementierna ovan.

valmers skrev:
Man kanske skulle gräva fram lite gamla fina, sparade PM. Väldigt intressant läsning, mot bakgrund av dementierna ovan.

PM lådan var väl tömd, hitta inte på nått nu :va

jag har hört att det här är ghostrider men...............
1007045793109.jpg
.............inte vet jag? kan det va han?? :confused:

Last edited:
HanneZ skrev:

Såklar kör dom flesta stolligt emellanåt men det finns ju gradskillnader.
Vem mer här gör en Uppsala Run på den tiden?

Dom flesta som kör stolligt gör det ju när det är "läge" och dom andra är ju inte riktigt i närheten av GR ändå.

Om han inte svarar så får han ju stå ut med sånt här, han har ju själv valt att vara en offentlig person. Annars ger man inte ut tre filmer.

Blyfot skrev:
jag har hört att det här är ghostrider men...............
.............inte vet jag? kan det va han?? :confused:
Nej för fan, det där är GSXR1100R.

Last edited by a moderator:
Tänker inte säga för eller emot i ämnet GR då jag inte är bättre själv. Att dubbelmoralisera om vansinneskörningar och själv köra som en blådåre är inte riktigt gångbart...

Det jag mest tycker är synd är vad SH går åt. När jag gick med i forumet var jag inne varje dag för att läsa om folks äventyr och åsikter. Nu för tiden kan man inte ens pissa i motvind utan att få tvåtusen påhopp. Folk som blir stötta och uppretade för att man tycker att färgen på hjälmens insida borde var si eller så.

Tycker fortfarande att Swedie gör ett strålande jobb med SH (utan betalt dessutom) och känner han helt sonika för att ta bort en tråd...fine...visst kan det vara lämpligare med en förklaring ibland men med tanke på hur inläggen har varit formulerade senaste sommaren har jag full förståelse för att den bara försvinner...

:tomten

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back