Vart tar alla trådar om Ghost Rider vägen?

Status
Ej öppen för fler svar.
stony skrev:
jag skulle inte gråta om jag kunde köra som gr

Inte jag heller men framförallt vill jag kunna köra.

Om jag lever om låt oss säga tre år vill jag kunna dra en sväng utan att hojen skall vara stryp till 25kW, ha stödhjul och saftblandare samt bannlyst på vissa vägsträckor eller vissa tider.

No1 skrev:
Trådar har tagits och kommer fortsättningsvis att tas bort på SH pga personer likt dig som inte kan hålla sig trådarnas innehåll, personer som dig som inte kan låta bli person angrepp och därigenom göra allt för att just skapa kaos vilket i slutändan gör att Sporthoj.com inom tid kommer att förstöras...
Personangrepp? Det ÄR alltså du som är Ghost Rider då? Är det rätt uppfattat?

Om det är någon som förstör SH, så är det sannerligen inte jag.
No1 skrev:
Du skriver moget att du tömt din PM box för inkommande hot vilket absolut visar vilken mognads grad du besitter, och den är inte hög!!!
Under de cirka 2,5 år som SH funnits har jag fått ett tiotal PM från dig, innehållande allt från uttalade hot till löften om misshandel och andra fina saker. Jag är dessutom inte ensam; jag får regelbundet PM från folk som råkat ut för samma sak.
No1 skrev:
Men visst måste jag erkänna efter ett antal påhopp i från just dig att gränsen för vad jag orkar med respektive kommer att acceptera är nådd, men hota!!?? Inte en chans då det ligger på den nivå du besitter och där vill varken jag eller 99.99% av detta forum inte befinna oss!!!
Fattar inte att du tar åt dig så, om du nu inte är Ghost Rider?
Angående hot, se ovan. Du är pinsam.
No1 skrev:
Så Valmers, fortsätt på det sätt du gör då du endast gör bort dig själv och skapar problem som inte finns!!! :tummenupp

Patrik, aka No1...
Om det är någon som har gjort bort sig på detta forum är det du, och förhoppningsvis inser även Swedie detta inom en snar framtid.

Magnus, aka valmers

Last edited:
Nu får verkligen inte denhär tråden stängas. Det är ju fortfarande en verklig debatt och inte bara smutskastning.

Men herre jösses...

Hej.

När man är inne på detta forum så inser man ganska snabbt att folk verkligen älskar att måla fan på vägen.

Alltid så fort nån kört för fort och berättar om det så brakar det loss...

Den enda plats där jag märkt att det pratas om förbud mot sporthojar är på SH. Visst några snutar har sagat nåt, men det var i slutet av sommaren...den tiden på året då alla sommarjobbande reportar försöker skaka fram nån "skandal" att bli kända på. Och en "skandal" var denna sommaren att folk med mc kör fort. Detta uppmärksammandes i media i ca 4 dagar och försvann sen...utom på SH.

Min enkla uppfattning är att folk borde andas lungt, sitta ned och lugna ned sig. Ingen kommer förbjuda något, visst nåt bolag kanske höjer premier, men det beror nog snarare på stölder (som en hel massa trådar handlar om) än om GR släpper en ny film, och dessutom...höjer nån premien, sänker ju förmodligen nån annan sin för att locka den gruppen.
Fuck, tittar man på mer "amatör mässiga filmer" på detta forum är det ju mest stuntåkning som gäller...dessutom verkar huvuddelen vara inspelade på andra platser än inne i stan (typ flygraka, industiområde). Vad jag menar med detta är att så extremt stor påverkan har nog inte GR filmerna.

Jag är själv en lätt påverkad hoj åkar med ganska nytt körkort,jag har sett GR filmerna och tycker de är bra/roliga (gillar de lite "carzy" inslagen) ok, kör mellan bilar vid köer och så. Men hade jag gjort det ändå? Antagligen. Kanske man bara ska inse att folk gillar lite galna upptåg ibland, och inte tänker på vad som kan gå fel. Men ska vi i så fall kanske inte koncenterera oss på varför vi tycker om galna upptåg snarare än att älta om omoraliska filmer?

Men visst, om nån nu känner GR (eller ska man säga de som gör filmerna) så vore det ju kul att läsa vad de tycker om sina filmer, och vad som driver dem att göra nya filmer.

Och nej om nån blivit hotade kan det ju inte vara kul heller.

Men men, nu när detta är sagt får jag väll vänta in dödshoten medans jag klurar på vad det ska bli för hoj nästa år.

gearhead skrev:
visst nåt bolag kanske höjer premier, men det beror nog snarare på stölder (som en hel massa trådar handlar om) än om GR släpper en ny film, och dessutom...höjer nån premien, sänker ju förmodligen nån annan sin för att locka den gruppen.

De flesta bolag vill inte ha med sporthojsförare att göra.

valmers skrev:
Personangrepp? Det ÄR alltså du som är Ghost Rider då? Är det rätt uppfattat?

Om det är någon som förstör SH, så är det sannerligen inte jag.

Under de cirka 2,5 år som SH funnits har jag fått ett tiotal PM från dig, innehållande allt från uttalade hot till löften om misshandel och andra fina saker. Jag är dessutom inte ensam; jag får regelbundet PM från folk som råkat ut för samma sak.

Fattar inte att du tar åt dig så, om du nu inte är Ghost Rider?
Angående hot, se ovan. Du är pinsam.

Om det är någon som har gjort bort sig på detta forum är det du, och förhoppningsvis inser även Swedie detta inom en snar framtid.

Magnus, aka valmers

Herr Valmers, Hur orkar du?? Vill du ta på dig nån sorts ledarroll emot No1?

Ni verkar ju lika mogna båda två, du vill ju på nåt sätt få ur honom hot och bråk?

Ähh, jag ska inte lägga mig i eran catfight! :näsblod

RRickard skrev:
Herr Valmers, Hur orkar du?? Vill du ta på dig nån sorts ledarroll emot No1?

Ni verkar ju lika mogna båda två, du vill ju på nåt sätt få ur honom hot och bråk?

Ähh, jag ska inte lägga mig i eran catfight! :näsblod
Få ur? Det ordnar han alldeles själv, till alla som inte tycker GR-filmerna är speciellt genomtänkta.

Ähum.....Bryt.....Ursäkta att jag avbryter men...
Jag skulle bara vilja säga att jag är jättenöjd med moderatorernas insats.

Idén att stänga tråden med en liten förklaring är bra om det inte innebär alltför mycket jobb.

Såja tebax till soffan :corn

Ps Hoppas inte denna tråd stängs än.... :rolleyes: Ds

Nyteknik skrev:
Fel.

Utan besökare med rimliga krav, ingen site värd namnet att annonsera på.

Självklart är det användarna som gör ett forum intressant, men det är moderatorer som kan rensa ordentligt som gör att forumet kan överleva. Dessa moderatorer kan inte förväntas förklara allt de gör, det skulle kräva för mycket (frivillig) tid.
En enkel(?) fråga om prioritering: rakt av se till att forumet förblir användbart för de flesta, eller offra tid på att försöka få de som beter sig illa att fatta :fatta! . Och ärligt talat borde det inte vara så svårt att fundera ut vad som skrevs som ledde till att tråden stängdes?

HanneZ skrev:
"Man"? Det är väl inte du som bestämmer reglerna? Det gör ägaren. Passar de inte så kan man med ödmjuket föreslå en ändring eller inte besöka sidan.

/ Hannes

Dagisnivå på ditt inlägg, sen att du som många andra slickar Swedies ass (INGET ONT OM SWEDIE ELLER SH) är en annan sak!

Jeffla viktigpetter :fakta
//D

Vad är det man säger... "En god SH-tråd förlänger livet"?

*sitter och tokgarvar åt alla moraltroll som börjar inse att ord ibland inte räcker till*

:D :D :D

Slappa skrev:
Dagisnivå på ditt inlägg, sen att du som många andra slickar Swedies ass (INGET ONT OM SWEDIE ELLER SH) är en annan sak!

Jeffla viktigpetter :fakta
//D
Jasså? Hur är det då? Visst.. medlemmarna gör siten men EN medlem gör inte siten.

Viktigpetter? Det är väl snarare när man påpekar småsaker? De va väl inte de jag gjorde?

Innan du påstår att jag slickar swedies röv så borde du kolla upp läget lite bättre. Dessutom tog ja de där som ett påhopp, har du inte läst reglerna för SH?

HanneZ skrev:
Jasså? Hur är det då? Visst.. medlemmarna gör siten men EN medlem gör inte siten.

Viktigpetter? Det är väl snarare när man påpekar småsaker? De va väl inte de jag gjorde?

Innan du påstår att jag slickar swedies röv så borde du kolla upp läget lite bättre. Dessutom tog ja de där som ett påhopp, har du inte läst reglerna för SH?

:corn

Ta de hur du vill, trött på folk som tror att dom vet bäst/är bäst hela tiden!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey