Vart tar alla trådar om Ghost Rider vägen?

Status
Ej öppen för fler svar.
Slappa skrev:
:corn

Ta de hur du vill, trött på folk som tror att dom vet bäst/är bäst hela tiden!
Ja tror inte att jag är bäst eller vet bäst. Men det är ju fortf swedie som bestämmer över siten.

*Bara skrattar*

Vuxna människor..
Hot hit och hot dit??
Hålla på att hota folk om vad man får säga och inte säga.
Tjafsa över internet.
Verkligen skitmodigt.

Men för helvete grabbar! (och tjejer)
Ta och skärp till er nu, och sluta kasta skit på varandra, vi är väl utsatta nog som det är? Vem som gör vad är väl ointressant då alla är ganska anonyma på detta forum. Det enda som är intressant är väl det vanliga fenomenet att det alltid finns dårar som förstör för oss andra, detta gäller inte bara GR utan även andra som kör som idioter och skapar en debatt bland "svensson" och media. Klart som fan att alla gasar ibland, varför har man annars en sporthoj, men man kan ju välja sina tillfällen..

Angående hot och liknande så är det bara jävligt patetiskt, vill man nånting så tar man kontakt med personen IRL och gömmer sej inte bakom en skärm, så det är väl bara att skita i!

Till Swedie: Ta bort den här tråden, den börjar lukta illa,(eller är det min fotsvett?) det vore roligare att läsa lite fakta om livet som sporthojsåkare istället för debatter om sån här skit, och jag vet, jag behöver inte läsa trådar om jag inte gillar dem, men ibland lessnar man.. Så tycker jag iaf!

Vem tror du tar kontakt med folk i dessa filmer personligen?
Du måste skoja, så som de beter sig på dessa forum så kan man ju räkna med att intelligensen knappast stoppa länge utan att man får känna på våld helt enkelt.

Jag kommer iaf aldrig lägga mig i personligen, det har jag ingen lust med, att i inblandad i det där träsket är det sista de flesta önskar.

Dock har man kanske en åsikt om saker och ting och vill dryfta dem på ett forum, vad är felet?

Suomalainen skrev:
Arguing on the internet is like running
in the Special Olympics... Even if you win... You're still retarded.

Jo, men det dödsförklarar ju hela grejen med ett forum på internet...

Silwer skrev:
Vem tror du tar kontakt med folk i dessa filmer personligen?
Du måste skoja, så som de beter sig på dessa forum så kan man ju räkna med att intelligensen knappast stoppa länge utan att man får känna på våld helt enkelt.

Jag kommer iaf aldrig lägga mig i personligen, det har jag ingen lust med, att i inblandad i det där träsket är det sista de flesta önskar.

Dock har man kanske en åsikt om saker och ting och vill dryfta dem på ett forum, vad är felet?

Läs om, tänk om, och svara igen, vi tycker nog samma sak! Eller har du inte läst tråden?

Compromize skrev:
Läs om, tänk om, och svara igen, vi tycker nog samma sak! Eller har du inte läst tråden?
Jo, det var kanske fel att just quota dig.

Men det jag skrev är min inställning till det mesta på detta forum.

Jag släpper detta iaf, inget jag skriver kommer ändra nånting.

Silwer skrev:
Jo, det var kanske fel att just quota dig.

Men det jag skrev är min inställning till det mesta på detta forum.

Nej, det är nog tyvärr sant, men man måste ju säga vad man tycker ibland!

Skitsamma, säsongen är snart över, man får hoppas på att det blir bättre till nästa år! Ha en usel vinter med mycket abstinens allihopa, så syns vi till våren!

Silwer skrev:

Det vettigaste jag läst på hela kvällen :tomten Vissa har inte fattat det där :kryckor <--- ps. kanontuff smiley (krycky)

No1 skrev:

Hur många timmar har du suttit och väntat på fler inlägg???
Kan du inte säga nått provocerande så det blir änn värre?
Skulle vara kul.

Valmers, NO1, dags för MAVVE style

Valmers, NO1...
jag vill erbjuda er en sak, en sak som får er lilla fejd att upphöra. Vem vet ni kanske till och med blir kompisar! :tummenupp

Hade en polare som kn*llade min dåvarande tjej... jag blev skitförbannad och hotade honom med stryk och andra saker, han svarade med att bjuda in mig till en boxningsring. För att få slut på skiten då vi innerst inne var polare!
Det var en jämn fajt men till slut fick jag nog, och fick lukta på luktsalt! :fatta
I omklädningsrummet vankades det bira och bastubad, och mycket skratt om hur löjlig våran fejd var!

Det jag erbjuder er är husrum, tillgång till matrial och en boxningsring... så löser ni era problem istället för att skälla på varandra som två kärringar! :hihi

På kvällen kan jag även arangera lite utgång, dock utan garanti på :tuttar då jag insett att det inte är annat än bekymmer... läs ovan :D

Hör av er... och jo, jag ÄR seriös! Kan till och med ge er varsin lektion innan, men det är roligare utan! :D

Tja

Kan ni ge FAN!!!! i att äta chips!!!! :4skrika

:kulspruta :corn

Håller på att bränna flöt!! och erat jävla mofflande gör inte saken Lättare :(

:hihi

Last edited:
:corn X 10

PotatoesMc forum - när du är trött på pajkastning :tungan Pay us a visit sometime, lämna pajformen på sporthoj :tummenupp

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...