Vart tar alla trådar om Ghost Rider vägen?

Status
Ej öppen för fler svar.
Espen skrev:
Hade en polare som kn*llade min dåvarande tjej... jag blev skitförbannad och hotade honom med stryk och andra saker, han svarade med att bjuda in mig till en boxningsring. För att få slut på skiten då vi innerst inne var polare!

Bra polare, bra brud. Skulle fan lagt bly i boxningshandskarna....

Espen skrev:
Hör av er... och jo, jag ÄR seriös! Kan till och med ge er varsin lektion innan, men det är roligare utan! :D

Tja

Jag kan träna en av dem så får vi en tävling i tävlingen. Eller?

Då drar jag och kissar och bajsar, så möts vi aulan sen...

:tomten

Swedie skrev:
Egentligen skiter jag i att det diskuteras GR och om han är homosexuellt belagd eller inte. Det är när HAN begär att tråden ska tas bort (då det handlar om honom, bestämmer han) som jag helt enkelt får ta bort tråden. Samma sak om det nu handlar om dig o din familj.

Längre än så här kom jag inte...
Vad fan är det för stil, från både honom och isf dig.

Om nån snackar kit om någon och hans familj så klagar denne och tråden tas bort, visst.
Men:

I det här fallet så ger killen (gänget) ut filmer som han tjänar pengar på. Ger det honom fortfarande rätten att inte diskuteras. Att du ev känner honom kanske gör det svårare för dig att se det opartiskt så det kanske kan vara en ide att lämna över editeringarna i detta ämne till nån opartisk.
Vad Ghostrider sysslar med, och även jag själv förr, är ett fenomen i mcvärlden och ska naturligtvis diskuteras. Tar någon på sig en så offentlig roll inom denna typ av körande att han genast förknippas med det så kommer naturligtvis han att bli omöjlig att skilja från en diskussion i ämnet. "Påhoppen" i detta fall ska naturligtvis tolkas som ett påhopp på fenomenet som sådant och får naturligtvis tålas av de inblandade. Känner de nån av de som överdrivet hoppat på dem och vet att de vet vem de är ( :va ) då kan det vara läge att ta det personligt. Men då kan de ju å andra sidan bara lyfta på telefonen och framföra sin åsikt direkt till denna person.

Halva Europa sitter och säger att grabben är dum i huvudet, inklusive på mitt jobb och jag jobbar i Belgien, men om han verkligen inte är det så visste han naturligtvis att det skulle bli så när filmerna kom ut och accepterade detta iom att han lät dem komma ut...

Typ...

Daniel
www.supermotard-racing.com

No1 skrev:
Näe, varför det... :va

:corn

No1...
När du ändå är här kanske man skulle våga sej på en fråga....

För visst är det du, No:1, som har hastighetsrekordet på bakhjulet?

Jag är lite nyfiken på om vinden ställer till det och gör att när man kommer över ett visst läge gärna vill få hojjen att slå runt, även om du slår av gasen?
Lite som de här båtkrascherna man ser ibland när vinden tar tag i båten och den voltar.

OBS Det är en seriös fråga.

UrbanTiger skrev:
Kvällens amatörmatch i rallarslagsboxning, Valmers vs Ghost Fighter

Vad är oddsen på KO i första ronden :banana

Om det ska satsas slantar så vill jag se framodlade mustascher, vattenkammat hår, bara överkroppar, bruna byxor till halva magen samt hängslen

Sen självklart en rund ring och irish boxing :lol

Allmän fråga!!! :mad:

Varför skapas det en massa skittrådar och tjafs på sporthoj?
Det är ofta samma skara som är med och diskuterar.

Detta är ett hojforum, ingen dagisplats för folk som inte har något att göra.

Verkar som vissa vill at "S" ska stänga siten.

Skärpning!!!!

(trött på att öppna trådar med meningslöst innehåll)

Jisses. Säger då det. Sikket liv det kan bli.

(mest skriver jag detta för att testa att skriva i en sådan här typ av tråd, och sen även att testa den där påsen) :corn

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey