Vart köper man en banhoj?

Banhoj

DanTheMan!!! skrev:
2281220 Hallå.

Undrar vart man får tag på banhoj (oreggad) hoj?
Finns d inte å få tag på lr måste man köpa en gatreggad lik förbannat?

:confused:

Tjena,

Kolla gärna i annonsforumet på denna länk:

http://www.roadracing.se/

kan dyka upp några pärlor till slutet av denna säsong. Funderar själv i samma banor.

/C

Last edited:
Canoli skrev:
2281263 Tjena,

Kolla gärna i annonsforumet på denna länk:

http://www.roadracing.se/

kan dyka upp några pärlor till slutet av denna säsong. Funderar själv i samma banor.

/C

Fanns några som va nice där,
Tänkte inte riktigt BARA köra bana :)
Har kört oförsäkrat med min hoj nu + utan NR plåt så nu kan jag lika gärna köpa en banhoj känner jag, är ändå dåli8gt me snutar här där jag bor :)

DanTheMan!!! skrev:
2281418 Fanns några som va nice där,
Tänkte inte riktigt BARA köra bana :)
Har kört oförsäkrat med min hoj nu + utan NR plåt så nu kan jag lika gärna köpa en banhoj känner jag, är ändå dåli8gt me snutar här där jag bor :)

Ha ha ha ha ha! sikken lirare, väldigt smart att framföra sin cykel oförsäkrad. :rofl

Rocky skrev:
2281494 Ha ha ha ha ha! sikken lirare, väldigt smart att framföra sin cykel oförsäkrad. :rofl

Och leva på existensminimum resten av sitt liv om något dumt skulle hända :3freak
Men det är ju upp till han :tummenupp

hehe, låter som folk tycker att man än nån slags BANDIT när man kör oförsäkrat. :confused:

Är det inte många som kör utan försäkring? Med tanke på att d kostar en förmögenhet om man är under 25?

Känner NÄSTAN bara folk som kör utan kort & utan försäkring, trodde inte d va så ovanligt? :3freak

jaja.

DanTheMan!!! skrev:
2281822 hehe, låter som folk tycker att man än nån slags BANDIT när man kör oförsäkrat. :confused:

Är det inte många som kör utan försäkring? Med tanke på att d kostar en förmögenhet om man är under 25?

Känner NÄSTAN bara folk som kör utan kort & utan försäkring, trodde inte d va så ovanligt? :3freak

jaja.
Du är ju helt otrolig

DanTheMan!!! skrev:
2281822 hehe, låter som folk tycker att man än nån slags BANDIT när man kör oförsäkrat. :confused:

jaja.
e du helt vilsen eller :va

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back