Vart köper man en banhoj?

Banhoj

DanTheMan!!! skrev:
2281220 Hallå.

Undrar vart man får tag på banhoj (oreggad) hoj?
Finns d inte å få tag på lr måste man köpa en gatreggad lik förbannat?

:confused:

Tjena,

Kolla gärna i annonsforumet på denna länk:

http://www.roadracing.se/

kan dyka upp några pärlor till slutet av denna säsong. Funderar själv i samma banor.

/C

Last edited:
Canoli skrev:
2281263 Tjena,

Kolla gärna i annonsforumet på denna länk:

http://www.roadracing.se/

kan dyka upp några pärlor till slutet av denna säsong. Funderar själv i samma banor.

/C

Fanns några som va nice där,
Tänkte inte riktigt BARA köra bana :)
Har kört oförsäkrat med min hoj nu + utan NR plåt så nu kan jag lika gärna köpa en banhoj känner jag, är ändå dåli8gt me snutar här där jag bor :)

DanTheMan!!! skrev:
2281418 Fanns några som va nice där,
Tänkte inte riktigt BARA köra bana :)
Har kört oförsäkrat med min hoj nu + utan NR plåt så nu kan jag lika gärna köpa en banhoj känner jag, är ändå dåli8gt me snutar här där jag bor :)

Ha ha ha ha ha! sikken lirare, väldigt smart att framföra sin cykel oförsäkrad. :rofl

Rocky skrev:
2281494 Ha ha ha ha ha! sikken lirare, väldigt smart att framföra sin cykel oförsäkrad. :rofl

Och leva på existensminimum resten av sitt liv om något dumt skulle hända :3freak
Men det är ju upp till han :tummenupp

hehe, låter som folk tycker att man än nån slags BANDIT när man kör oförsäkrat. :confused:

Är det inte många som kör utan försäkring? Med tanke på att d kostar en förmögenhet om man är under 25?

Känner NÄSTAN bara folk som kör utan kort & utan försäkring, trodde inte d va så ovanligt? :3freak

jaja.

DanTheMan!!! skrev:
2281822 hehe, låter som folk tycker att man än nån slags BANDIT när man kör oförsäkrat. :confused:

Är det inte många som kör utan försäkring? Med tanke på att d kostar en förmögenhet om man är under 25?

Känner NÄSTAN bara folk som kör utan kort & utan försäkring, trodde inte d va så ovanligt? :3freak

jaja.
Du är ju helt otrolig

DanTheMan!!! skrev:
2281822 hehe, låter som folk tycker att man än nån slags BANDIT när man kör oförsäkrat. :confused:

jaja.
e du helt vilsen eller :va

*/ ?>
Back