Vart köper man en banhoj?

DanTheMan!!! skrev:
2281822 hehe, låter som folk tycker att man än nån slags BANDIT när man kör oförsäkrat. :confused:

Är det inte många som kör utan försäkring? Med tanke på att d kostar en förmögenhet om man är under 25?

Känner NÄSTAN bara folk som kör utan kort & utan försäkring, trodde inte d va så ovanligt? :3freak

jaja.

Beror väl lite på vad man är ute efter för hoj. Förvisso, en "förmögenhet" är väl olika för alla, 100 spänn för vissa och 56 skvadriljioner för en annan...

Forsberg skrev:
2281858 Beror väl lite på vad man är ute efter för hoj. Förvisso, en "förmögenhet" är väl olika för alla, 100 spänn för vissa och 56 skvadriljioner för en annan...

A d e sant, skulle få betala 17000/helår i trafik på min honda!
Kändes lite saftigt, så fick man ta den på morsan istället. En gemensam försäkring så ALLA i famlijen får köra, då fick jag ner den till hälften, men d fan mkt ivarjefall med tanke på att man inte har blivit någon miljonär ännu :)

DanTheMan!!! skrev:
2281864 Känsligt d här med försäkring, bäst å lägga ner d här innan "jonny" börjar tjura :blah
att börja pika mig är definitivt fel riktning för att vara kvar på sajten.

DanTheMan!!! skrev:
2281864 Känsligt d här med försäkring, bäst å lägga ner d här innan "jonny" börjar tjura :blah
Men alltså du tycker att det är helt okej att du kör utan försäkring :confused: Va gör du om du krockar/kör på någon?? Det finns ju en orsak att det kostar så mycket att försäkra en hoj, har du tänkt på det

//Jonny

Swedie skrev:
2281876 att börja pika mig är definitivt fel riktning för att vara kvar på sajten.
Tror han menade mig...

Jonny skrev:
2281880
Tror han menade mig...

Okej, bra att veta :) konstigt att han nämner dig helt plötsligt...

säg till om det här är uppenbart enbart flamebait eller ifall han verkligen är sådan han får sig att se ut som...

DanTheMan!!! skrev:
2281243 Aaa jo på blocket finns d men undrade om nya :)

kanske skulle ha skrivit d från början :huvet
Jag vet av en -08 zx10r (biligt), dock utan tändningslås och med bortmeckat ramnummer, men det gör ju inget om du ändå inte ska försäkra :)

Bearing skrev:
2281896 Berätta gärna vad du tror händer när du kör på någon så att den personen får skador på sig själv och/eller sitt fordon.
Tror inte han tänker på det. Tror sig säkert vara kung på hoj. Fattar bara inte hur man tänker om man gör så :va //Jonny

Swedie skrev:
2281890 Okej, bra att veta :) konstigt att han nämner dig helt plötsligt...

säg till om det här är uppenbart enbart flamebait eller ifall han verkligen är sådan han får sig att se ut som...
Han är nog så kass i verkligheten //jonny

DanTheMan!!! skrev:
2281822 hehe, låter som folk tycker att man än nån slags BANDIT när man kör oförsäkrat. :confused:

Är det inte många som kör utan försäkring? Med tanke på att d kostar en förmögenhet om man är under 25?

Känner NÄSTAN bara folk som kör utan kort & utan försäkring, trodde inte d va så ovanligt? :3freak

jaja.
Det säger nog mer om dig och ditt umgänge. :7peta

Jonny skrev:
2281880 Men alltså du tycker att det är helt okej att du kör utan försäkring :confused: Va gör du om du krockar/kör på någon?? Det finns ju en orsak att det kostar så mycket att försäkra en hoj, har du tänkt på det

//Jonny

Tror han menade mig...

aa fel jonny,
Om man krockar utan försäkring så får man väll bara betala en skadestånds avgift till trafikförsäkringsverket om olyckan skulle vara framme, i mitt fall skulle det blir DUBBEL självrisk sa dem när jag ringde å pratade me dem om försäkringar. Sen sa dem att man var tvungen att han försäkring enligt LAG å d kan jag förstå. Anledningen till att jag tar upp d här e att jag blev stoppad för att försäkringen inte va "påställt" av någon anledning. sen var det inge mer me d.

DanTheMan!!! skrev:
2281921 aa fel jonny,
Om man krockar utan försäkring så får man väll bara betala en skadestånds avgift till trafikförsäkringsverket om olyckan skulle vara framme, i mitt fall skulle det blir DUBBEL självrisk sa dem när jag ringde å pratade me dem om försäkringar. Sen sa dem att man var tvungen att han försäkring enligt LAG å d kan jag förstå. Anledningen till att jag tar upp d här e att jag blev stoppad för att försäkringen inte va "påställt" av någon anledning. sen var det inge mer me d.
Utan försäkring så åker man på hela kostnaden utan snack!

DanTheMan!!! skrev:
2281921 aa fel jonny,
Dubbel självrisk av vad?? Om du inte har försäkring så har du ingen självrisk ju :va . Om nu trafikförsäkringsverket mot förmodan skulle betala din "olycka" så lär du få betala tillbaka det, och du lär ju inte ha körkort kvar efter det. Om du nu har det :confused:
Du borde fan inte få gå i närheten av en hoj :mad: . undra hur ditt hjärnkontor tänker, helt fel måste det va ialla fall //jonny

Jonny skrev:
2281932 Dubbel självrisk av vad?? Om du inte har försäkring så har du ingen självrisk ju :va . Om nu trafikförsäkringsverket mot förmodan skulle betala din "olycka" så lär du få betala tillbaka det, och du lär ju inte ha körkort kvar efter det. Om du nu har det :confused:

Du borde fan inte få gå i närheten av en hoj :mad: . undra hur ditt hjärnkontor tänker, helt fel måste det va ialla fall //jonny

Dubbel självrisk av om hojen hade varit trafikförsäkrad?

DanTheMan!!! skrev:
2281942 Dubbel självrisk av om hojen hade varit trafikförsäkrad?
Hos vilket bolag då?? Alla har olika, eller det får du själv välja?? Fattar du inte att det är fel?? Det kan ju kosta dig mer än det smakar?? /Jonny

*/ ?>
Back