Vart är Sverige påväg?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Det heter inte polissvinsfitta utan det heter "Ja goddag och ursäkta Herr Konstapeln." annars ska man åka på en hurring som ens farföräldrar känner av.
Men såhär blir det när ett gäng mobbade nördar driver ett land.

Rätt och riktigt, lite hårdare tag skulle inte vara helt fel.
Iofs bor ju jag på ett ganska så förskonat ställe men ändå.. :tummenupp

Jag funderar lite på det. Kanske greja till en snygg symbol, kanske nåt gammal historiskt tecken från andra sidan världen som ingen känner igen. Och sen ska vi ha en alldeles egen hälsning! :tummenupp

Det här kommer bli kanon!

Varför inte bara köra på med något som är beprövat...gör bara märkena spegelvända och hälsa med andra handen ? Enkelt ! Alla vet vad det betyder innerst inne och vad det står för. :yoparty

Orkar inte riktigt bry mig om invandrarbakgrund eller ej, men finns det verkligen idioter på riktigt som går ut obeväpnade i Slöddertälje!?
Jag och Swedie var där uppe för 5-6 år sedan och letade efter han stulna R1:a, inte ens då åkte jag utan vapen :fjäderbatongihuvudet
Jag säger inte att man ska bära kniv eller pistol, men att gå omkring i förorterna utan batong eller elpistol känns ju bara dumdristigt.

För övrigt, är det någon som tycker att man INTE ska börja kameraövervaka hela Södertälje/förort i övrigt samt tunnelbana!?

Fan menar du allvar?? Kommer från djupaste småland, visst har man hört att det är prb i förorterna men att inte våga gå dit obeväpnad :gnissla

Fan menar du allvar?? Kommer från djupaste småland, visst har man hört att det är prb i förorterna men att inte våga gå dit obeväpnad :gnissla

Aftonbladet skrev:
11 september 2005

En flicka hotas av unga män i Ronna.

När polisen kommer dit angrips patrullerna av ett 20-tal ungdomar. Under kvällen eskalerar våldet mellan polisen och ungdomarna, som mest ett hundratal personer. Senare skjuter någon med automatvapen mot polishuset. Totalt grips fem personer.

Vad säger man?

ND? De finns väl inte ens kvar? :lol
ND, det är ju nassarna som SD slängde ut.
Snacka om win-win.

Slängde ut och Slängde ut.

Dem som startade ND var ju några som bröt sig ut från SD då dem tyckte SD inte stod för ett svenskt sverige längre. Dem tyckte SD var för liberala och populister.

ND växte sig ju rätt starka, men när Tor slog sin fru så blev det massflykt från partiet. Var likadant för NSF när en NSFare var med och sköt poliserna i malexander, då blev det också massflykt därifrån.

Tycker här är jävligt mycket snack i denna tråden. Vill ni ha hem förövarna så engagera i ett parti som står för något sådant annars kan ni hålla käft då det ändå inte leder någonstans.

Är det något jag är trött på så är det hycklare och krograsister.

Var jag står politiskt och vad jag tycker om förövarna håller jag för mig själv.

Jag tror de allra flesta som är 5 år eller äldre kan gissa var du hör hemma någonstans. :)

På ett behandlingshem alltså.

Du anser att jag ska på ett behandlingshem pga av politiskt åsikt som du tror mig ha.

Du kallar dig demokrat (antar jag iaf) men anser att folk som inte tycker som du ska på behandlingshem?

Det säger mer om dig än vad det gör om mig.

DEN ENDA FRAMTID SOM JAG SER....HATA MER!! KÄNGA NER!!!! nån svensk folkmusiks grupp som använde den ramsan i sin sång:tummenupp

Dra förihelvete inte ner folkmusiken i vitmaktträsket. Folkmusik är folkmusik - gruppen du tänker på heter Pluton Svea och om man ska kalla deras musik för musik överhuvudtaget debatteras ännu om men vill du ha ett fack så kallas det för vikingarock. Dåligt spelad punk med högerorienterade texter generellt. Inte nånstans i närheten av folkmusik.

Folkmusik: http://www.youtube.com/watch?v=Bj65p8QJTe0

Vikingarock: http://www.youtube.com/watch?v=1b_ygASoBWY

För övrigt anser jag att Slöddertälje bör förstöras. Stor eloge till grabbarna som grep in, om alla visade så mycket civilkurage skulle brottsligheten minska med många procent.

För övrigt anser jag att Slöddertälje bör förstöras. Stor eloge till grabbarna som grep in, om alla visade så mycket civilkurage skulle brottsligheten minska med många procent.

NEEEJ för helvete...låt det vara kvar. De flyttas bara någon annanstans.
Tex Linköping..å de vill du väl inte.

Nej, bättre att bygga en 20 meter hög mur runt istället. Sen bara fösa ihop dem där inne, som reservat ungefär. Fast med bara envägsdörrar, bara in, ej ut. Då kan de slåss hur mycket de vill. Perfekt.

Nej, bättre att bygga en 20 meter hög mur runt istället. Sen bara fösa ihop dem där inne, som reservat ungefär. Fast med bara envägsdörrar, bara in, ej ut. Då kan de slåss hur mycket de vill. Perfekt.

En sak jag har funderat på är, vad är det för fel på Sibirien?
Det finns hur mycket plats som helst, troligen knappt varken lagar eller regler heller. Varför flyr ingen dit? Duger det inte åt dom? Det går säkert alldeles utmärkt att bygga hur många moskéer de vill därborta.

Den filmen e bra!! :kulspruta :kulspruta :machinegu :machinegu :yoparty

En sak jag har funderat på är, vad är det för fel på Sibirien?
Det finns hur mycket plats som helst, troligen knappt varken lagar eller regler heller. Varför flyr ingen dit? Duger det inte åt dom? Det går säkert alldeles utmärkt att bygga hur många moskéer de vill därborta.

eller till varma länder, västsahara, de får chansen att bygga sin egen stat.

Nej för fan, här finns det ett överflöd med dom ändå och det blir bara mer och mer och lustigt nog början våldtäkterna här att öka också, samt rån och misshandels fall..

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul