Dreggel
Alltid politiskt inkorrekt
W O R D!
Svårare än så är det inte!![]()
Nej för HELVETE! Är ni direkt ingrodda och infantila!?111one?'
RESONEMANG är vad som behövs här!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
W O R D!
Svårare än så är det inte!![]()
Nej det bästa är ju att det tystas ned fort som fan, och att vi inte diskuterar det. Då försvinner problemen och vi behöver inte föra statistik över det.
Nä lite hederlig bonnrasism är precis vad som behövs här. Vad tror du hade hänt med 20 svennar som spöat en Serbisk 20årig brud i Serbien, t ex? Medellivslängd på dom (inkl alla andra svenner inom 30 mils omkrets)? 15 minuter?
Fight fire with fire, I tells ya! Det skulle vara härligt att se 100 normala svenskar kliva iväg och hämta de har 20 snorisarna. Ställa upp dom nakna nere i Slöddertälje Centrum och leverera 20 rapp vardera med en rostig stålwire. Sen behöver vi nog inte oroa oss för nån mer småkriminalitet i det här området av Sverige sen.
Ja, men man kan väl i alla fall försöka resonera på ett lite mer intellektuellt plan, samhället ser ut som det gör, ni här nu som vill utvisa alla invandrare kommer mest troligt aldrig få möjligheten.
så nu får vi utgå från hur det ser ut och försöka lösa problemen med lite jävla förstånd eller hur?
![]()
som tur är e vi mer civiliserade
Det är helt klart förjävligt och man blir upprörd, men någonstans måste man väl resonera lite mer än att dra slutsatsen "Utvisa alla jävla invandrare etc etc etc".
Det är nog mer en polisfråga än om utvisning, i dagsläget har vi en polismakt som inte fyller sin rätta funktion.
Dessa män arbetar för att beskydda oss hederliga medborgare från patrask och avskum men istället jagar dom miniblinkers och åkare som saknar skatteögglan.
Vi vandrar dagligen mot ett samhälle där våld är vardagsmat men istället för att se skiten i brunögat så blundar politiker och polismakten för det som sker.
Att beväpna sig leder väl fan ingenstans, ju fler stålbatonger du slår i skallen på skurkarna desto fler pistoler införskaffar dom, vore just jävla snyggt om vi förvandlades ännu mer till ett minimalt USA med rättighet att bära skjutvapen oavsett om du är utvecklingstörd eller psypatient.
Nej, Polimakten behöver fan ta tag i sig själva för även om en viss mån av civilkurage är fantastiskt får det inte heller gå till överstyr.. men jag måste medge att det värmer att läsa om dom 6 killarna som i alla fall gjorde allt dom kunde för att hjälpa flickan...
Har fått höra om fulla resturanger med folk en sen lördagskväll där alla ser vad som pågår utanför (en stackare blir misshandlad med ett basebollträ) men inte en enda jävel ställer sig upp går ut för att hjälpa karln.
Så en rimlig mängd civilkurage, en polis som faktiskt gör rätt för lönen samt integrera mer invandrare / flyktingar i samhället istället för att slussa dom i ett ghetto.
2 cent thats its.
Är det inte DERAS EGEN SKYLDIGHET att integrera sig???
Inte fan ska vi (samhället) integrera dom.
Jag saknar verkligen Stoffer och Korvgubbe i den här tråden![]()
DEN ENDA FRAMTID SOM JAG SER....HATA MER!! KÄNGA NER!!!! nån svensk folkmusiks grupp som använde den ramsan i sin sång![]()
tror inte en svensk grupp hade agerat på detta vis....
problemet ligger nog i att föräldrarna e syskon/kusiner....
all heder till de 5 svenska killarna som ingrep mot "djungelpatrullen"
ps. saknar dig STOFFER![]()
får inte jag följa me![]()
jakt i "reservaten"
![]()
vi borde nog följa älgjägarna direktiv.... att: skjuta av stammen lite då o då för att den inte ska orsaka problem....
om du DREGGEL fixar visum i "reservatet" så fixar jag resten...![]()
hur kommer det sig att ingen av vänsterns anhängare har visat sig här och viftat med den röda spaden, hyttat med den röda hinken och inbjudit folk att sitta i sandlådan och bygga sandslott till sovjets nationalsång?
Vaffan snackaruom?! Jag är ju här ju!!!!!![]()
![]()
![]()
:kommuniststenkastarträdkramarblockflöjtssmailey
haha, jadu jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt resonemanget, men öga för öga är ju en beprövad metod, även utvisning / offentlig lynchning, verkar inte riktigt fungera dock ^^
Klart man har rätt att vara upprörd, svära och gorma över händelsen men att sedan inbilla sig själv att våld löser något är näst intill fånigt, man tycker att folk borde dra lärdom av historien
Till saken hör ju också att vi ändå är relativt skonade från liknade händelser som denna om man ser sig omkring i Europa eller staterna (vilka vi mer och mer lutar åt) men för den delen så ska man ju självklart eftersträva förbättringar...
Och nej jag har inte varit i en sådan konflikt med "invandrargäng" så jag kan inte påstå att jag vet precis hur det går till men för den delen kan jag nog skapa mig en egen uppfattning om det.
Visserligen är denna tråd bara till för att få ventilera vrede så jag antar att man ska ta det alla skriver (inklusive mig själv) med en nypa salt för allt detta snack om vapen, spöstraff, civilkurage etc etc är bara struntprat.. dom flesta här liksom resterande delar av sverige tar ofta ett steg tillbaka istället för att ta ett framåt när det väl behövs ^^
Men jag är lite nyfiken, hur kommer det sig att ingen av vänsterns anhängare har visat sig här och viftat med den röda spaden, hyttat med den röda hinken och inbjudit folk att sitta i sandlådan och bygga sandslott till sovjets nationalsång?
Jag tror på fullaste allvar att det beror på att det delas ut alldeles för lite knogmackor i dagens samhälle.
Men såhär blir det när ett gäng mobbade nördar driver ett land.
Vote Dreggel for president!![]()
Varför startar du inte dit egna knogmacke-parti?
Finns ju en lång rad av tjurnackar och tribals på det här forumet som skulle rösta på dig i samma sekund som partiet grundades!
Det här kommer bli kanon!
Staten borde bygga en bana åt dem så de inte behöver slåss på gatan.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |