Vart är Sverige påväg?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
jag har sagt det förut och jag säger det igen: sverige behöver invandringen för folkökningens och utvecklingens skull, men vi behöver fan inte mer brottslighet och skit än vi redan har! det finns redan så otroligt många idioter och allmäna drägg som bråkar, slåss, mördar och våldtar i det här landet, vad i helvete ska vi med ännu fler till!? alla förtjänar en andra chans, men inte mer! ge bråkstakarna som kommer hit en varning vid första bästa elände de ställer till med. förbrukar de sedan sin andra chans har de inget här att göra! ut med skiten säger jag! skicka tillbaka de jävlarna till varifrån de nu kommer ifrån så att de kan bete sig bäst fan de vill i sitt eget hemland, där vi slipper dem! tyvär är det svårare att deportera infödda medborgare, men hade det gått så kan ni lita på att jag hade lobbat för det med! britterna hade nåt på g där med att tvångsdeportera folk till en stor jävla ö så att de kan plåga varandra istället för oss vanliga skötsamma människor...

när man läser om sånt här blir man ju bara ledsen...:( finns det verkligen såna här vidriga människor, på riktigt??:( det är fan inte klokt... det är inte ofta, men ibland är man fanimig för dödsstraff!

Last edited:
Nej det bästa är ju att det tystas ned fort som fan, och att vi inte diskuterar det. Då försvinner problemen och vi behöver inte föra statistik över det.

Nä lite hederlig bonnrasism är precis vad som behövs här. Vad tror du hade hänt med 20 svennar som spöat en Serbisk 20årig brud i Serbien, t ex? Medellivslängd på dom (inkl alla andra svenner inom 30 mils omkrets)? 15 minuter?

Fight fire with fire, I tells ya! Det skulle vara härligt att se 100 normala svenskar kliva iväg och hämta de har 20 snorisarna. Ställa upp dom nakna nere i Slöddertälje Centrum och leverera 20 rapp vardera med en rostig stålwire. Sen behöver vi nog inte oroa oss för nån mer småkriminalitet i det här området av Sverige sen.

som tur är e vi mer civiliserade

Ja, men man kan väl i alla fall försöka resonera på ett lite mer intellektuellt plan, samhället ser ut som det gör, ni här nu som vill utvisa alla invandrare kommer mest troligt aldrig få möjligheten.

så nu får vi utgå från hur det ser ut och försöka lösa problemen med lite jävla förstånd eller hur?

:FU

Du har inte haft att göra med invandrargäng som bara är ute för att slås ?

De lyssnar inte på sina föräldrar, de lyssnar bara på de som vill att de ska visa hur tuffa de är, få respekt .

Respekten sitter hos den med effektivaste vapnet i deras sinne.

En ensam liten ur den gruppen är lika mycket värd som en amöba på botten av en vattenpöl och hans eventuella ego, har storleken av 0 och inget.

Håller med Dreggel, offentligt spöstraff, sedan permanent utvisning på livstid. Förverkat sin rätt i samhället.

som tur är e vi mer civiliserade

Synd, för i detta fall, lika ska lika ha.

Last edited:
Vilka äckliga jävla AS.... Jag blir fan helt galen när jag läser sånt!!
Hur ända in i helvete tänkeer man om man beter sig så ... Hoppas dom äckliga grisarna kommer dö en mkt mkt mkt hemsk död!!!! FY fan säger jag..

Det är helt klart förjävligt och man blir upprörd, men någonstans måste man väl resonera lite mer än att dra slutsatsen "Utvisa alla jävla invandrare etc etc etc".

Det är nog mer en polisfråga än om utvisning, i dagsläget har vi en polismakt som inte fyller sin rätta funktion.
Dessa män arbetar för att beskydda oss hederliga medborgare från patrask och avskum men istället jagar dom miniblinkers och åkare som saknar skatteögglan.

Vi vandrar dagligen mot ett samhälle där våld är vardagsmat men istället för att se skiten i brunögat så blundar politiker och polismakten för det som sker.

Att beväpna sig leder väl fan ingenstans, ju fler stålbatonger du slår i skallen på skurkarna desto fler pistoler införskaffar dom, vore just jävla snyggt om vi förvandlades ännu mer till ett minimalt USA med rättighet att bära skjutvapen oavsett om du är utvecklingstörd eller psypatient.

Nej, Polimakten behöver fan ta tag i sig själva för även om en viss mån av civilkurage är fantastiskt får det inte heller gå till överstyr.. men jag måste medge att det värmer att läsa om dom 6 killarna som i alla fall gjorde allt dom kunde för att hjälpa flickan...
Har fått höra om fulla resturanger med folk en sen lördagskväll där alla ser vad som pågår utanför (en stackare blir misshandlad med ett basebollträ) men inte en enda jävel ställer sig upp går ut för att hjälpa karln.

Så en rimlig mängd civilkurage, en polis som faktiskt gör rätt för lönen samt integrera mer invandrare / flyktingar i samhället istället för att slussa dom i ett ghetto.

2 cent thats its.

Är det inte DERAS EGEN SKYLDIGHET att integrera sig???
Inte fan ska vi (samhället) integrera dom.

Hon kände igen några av dom... hoppas dom åker dit så det tjongar om det och att varenda jävel tappar tvålen i duschen.

Jag saknar verkligen Stoffer och Korvgubbe i den här tråden :)

Du glömde 2 st som brukar försvara såna här äckel.
Kuritas & Bonny, dom har med all säkerhet gjort någon forskning om det här med slutsatsen att det troligen inte har hänt, för det finns inga såna här
problem i Sverige,, :huvet
Finns inget försvar för detta jävla pack, öga för öga. Hoppas bruden har många och "elaka" kamrater som har ledsnat på terroristerna.
Skönt iaf att grabbarna vågade hoppa in och rädda tjejjen.

Tips:
2895_Type%209960%20-%20Bild%20nr%202.jpg

haha, jadu jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt resonemanget, men öga för öga är ju en beprövad metod, även utvisning / offentlig lynchning, verkar inte riktigt fungera dock ^^

Klart man har rätt att vara upprörd, svära och gorma över händelsen men att sedan inbilla sig själv att våld löser något är näst intill fånigt, man tycker att folk borde dra lärdom av historien :)

Till saken hör ju också att vi ändå är relativt skonade från liknade händelser som denna om man ser sig omkring i Europa eller staterna (vilka vi mer och mer lutar åt) men för den delen så ska man ju självklart eftersträva förbättringar...

Och nej jag har inte varit i en sådan konflikt med "invandrargäng" så jag kan inte påstå att jag vet precis hur det går till men för den delen kan jag nog skapa mig en egen uppfattning om det.

Visserligen är denna tråd bara till för att få ventilera vrede så jag antar att man ska ta det alla skriver (inklusive mig själv) med en nypa salt för allt detta snack om vapen, spöstraff, civilkurage etc etc är bara struntprat.. dom flesta här liksom resterande delar av sverige tar ofta ett steg tillbaka istället för att ta ett framåt när det väl behövs ^^

Men jag är lite nyfiken, hur kommer det sig att ingen av vänsterns anhängare har visat sig här och viftat med den röda spaden, hyttat med den röda hinken och inbjudit folk att sitta i sandlådan och bygga sandslott till sovjets nationalsång?

DEN ENDA FRAMTID SOM JAG SER....HATA MER!! KÄNGA NER!!!! nån svensk folkmusiks grupp som använde den ramsan i sin sång:tummenupp

tror inte en svensk grupp hade agerat på detta vis....

problemet ligger nog i att föräldrarna e syskon/kusiner....

all heder till de 5 svenska killarna som ingrep mot "djungelpatrullen"

ps. saknar dig STOFFER:tummenupp :pannkyss:pannkyss

får inte jag följa me:va :va jakt i "reservaten":kulspruta

vi borde nog följa älgjägarna direktiv.... att: skjuta av stammen lite då o då för att den inte ska orsaka problem....

om du DREGGEL fixar visum i "reservatet" så fixar jag resten...:yoparty

Det hemska med dig är att du faktiskt är på riktigt.
Ännu värre är det att det finns många fler som dig, och kanske också ännu mer förtappade jävla lowlifes (som Victor så fint uttryckte det förut). Även fast det är nästintill omöjligt att inse hur någon kan vara mer patetisk och okunnig än dig.

hur kommer det sig att ingen av vänsterns anhängare har visat sig här och viftat med den röda spaden, hyttat med den röda hinken och inbjudit folk att sitta i sandlådan och bygga sandslott till sovjets nationalsång?

Vaffan snackaruom?! Jag är ju här ju!!!!! :mad: :mad: :mad:

:kommuniststenkastarträdkramarblockflöjtssmailey

haha, jadu jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt resonemanget, men öga för öga är ju en beprövad metod, även utvisning / offentlig lynchning, verkar inte riktigt fungera dock ^^

Klart man har rätt att vara upprörd, svära och gorma över händelsen men att sedan inbilla sig själv att våld löser något är näst intill fånigt, man tycker att folk borde dra lärdom av historien :)

Till saken hör ju också att vi ändå är relativt skonade från liknade händelser som denna om man ser sig omkring i Europa eller staterna (vilka vi mer och mer lutar åt) men för den delen så ska man ju självklart eftersträva förbättringar...

Och nej jag har inte varit i en sådan konflikt med "invandrargäng" så jag kan inte påstå att jag vet precis hur det går till men för den delen kan jag nog skapa mig en egen uppfattning om det.

Visserligen är denna tråd bara till för att få ventilera vrede så jag antar att man ska ta det alla skriver (inklusive mig själv) med en nypa salt för allt detta snack om vapen, spöstraff, civilkurage etc etc är bara struntprat.. dom flesta här liksom resterande delar av sverige tar ofta ett steg tillbaka istället för att ta ett framåt när det väl behövs ^^

Men jag är lite nyfiken, hur kommer det sig att ingen av vänsterns anhängare har visat sig här och viftat med den röda spaden, hyttat med den röda hinken och inbjudit folk att sitta i sandlådan och bygga sandslott till sovjets nationalsång?

Resonemang är oxå en ganska beprövad metod. Tyvärr så funkar den inte så ofta som vi skulle vilja. Nästa problem är att i andra länder så slutar inte skalan vid resonemang, som det dessvärre gör i Sverige.
När en del "element" i samhället blir utom kontroll så resonerar man med dom men sen finns det inget mer, sen sitter svensken bara och rycker på axlarna och när nån undrar så svarar man "ja men det gåååår ju inte att resonera med dom". Nä just det.

Sen om vi ska dra lärdom av historien så tycker jag den mest visar på tvärtom. Vi har väl aldrig som idag haft så mycket fifflare, småkriminella, skattefuskare, våldsverkare, mördare, svin och allmänt ohyffsade invånare? Jag tror på fullaste allvar att det beror på att det delas ut alldeles för lite knogmackor i dagens samhälle. Det heter inte polissvinsfitta utan det heter "Ja goddag och ursäkta Herr Konstapeln." annars ska man åka på en hurring som ens farföräldrar känner av.
Men såhär blir det när ett gäng mobbade nördar driver ett land.

Jag tror på fullaste allvar att det beror på att det delas ut alldeles för lite knogmackor i dagens samhälle.

Men såhär blir det när ett gäng mobbade nördar driver ett land.

Vote Dreggel for president! :tummenupp

Varför startar du inte dit egna knogmacke-parti?
Finns ju en lång rad av tjurnackar och tribals på det här forumet som skulle rösta på dig i samma sekund som partiet grundades!

Vote Dreggel for president! :tummenupp

Varför startar du inte dit egna knogmacke-parti?
Finns ju en lång rad av tjurnackar och tribals på det här forumet som skulle rösta på dig i samma sekund som partiet grundades!

Jag funderar lite på det. Kanske greja till en snygg symbol, kanske nåt gammal historiskt tecken från andra sidan världen som ingen känner igen. Och sen ska vi ha en alldeles egen hälsning! :tummenupp

Det här kommer bli kanon!

Staten borde bygga en bana åt dem så de inte behöver slåss på gatan.

Varför då...Ullevi och Råsunda används ju redan till liknande övningar.

In med de som vill slåss på plan bara. sen kan de som vill titta på sitta på läktarna. Kör " last man standing" , den som står kvar ensam upprätt vann.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT