Vart är Sverige påväg?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Någon mer än jag som blev smått paff av att de skrev att det var invandrare och att de skrev vad de ropat? :rolleyes:

Ja faktiskt! Särskilt som Aftonbladet normalt alltid är så jävla pk.
För övrigt håller jag med de flesta föregående talare.

DEN ENDA FRAMTID SOM JAG SER....HATA MER!! KÄNGA NER!!!! nån svensk folkmusiks grupp som använde den ramsan i sin sång:tummenupp

tror inte en svensk grupp hade agerat på detta vis....problemet ligger nog i att föräldrarna e syskon/kusiner....

all heder till de 5 svenska killarna som ingrep mot "djungelpatrullen"

ps. saknar dig STOFFER:tummenupp :pannkyss:pannkyss

får inte jag följa me:va :va jakt i "reservaten":kulspruta

vi borde nog följa älgjägarna direktiv.... att: skjuta av stammen lite då o då för att den inte ska orsaka problem....om du DREGGEL fixar visum i "reservatet" så fixar jag resten...:yoparty
Du hjälper nog bäst till genom att knipa käft. :mad:

Helt jävla sjukt. Det är väldigt mycket daltande med sådana här typer av brottslingar. Iallafall har jag inte hört att misshandel, våldtäkter etc har lett till någe vidare långa straff. :mad:

Dom där sex killar ska ha all jäkla cred, vad hade hänt om dom inte dykt up... Vilken tur att man får höra lite då och då om sådana personer. :pannkyss

Det känns lite mer som en viss typ av snubbar mer än att dom skulle vara invandrare och därför beter sig såhär. Däremot är det ju klart aktuellt att även snacka om brott som invandrare begår och inte hyscha så mycket om sånt. För allas skull...

Det där är ju bara fördjävligt.

Sådana som beter sig på det där sättet ska inte få vistas ute i det fria i Sverige tycker jag.
Invandrare eller flyktingar som beter sig på det sättet ska skickas tillbaka dit dom kom ifrån. Dom har ju klart och tydligt visat att dom inte är intresserade av att följa dom värderingar och regler som vi vill ha i Sverige. Dom kostar bara pengar och tillför inget. Är det svenskar som gör sådant så borde dom fan låsas in och nyckeln tappas bort.

En stor Cred till dom 6 grabbar som ingrep trots att dom var i ett enormt numerärt underläge. All heder för det.

Var är Batman när man behöver honom?

- I'm Batman!
Halloween05%20001.jpg

ND? De finns väl inte ens kvar? :lol
ND, det är ju nassarna som SD slängde ut.
Snacka om win-win.

Slängde ut? SD "konventerade" dem genom införa uniformsförbud.

De som ville fortsätta med sin uniform fick fortsätta i ND, vilket då blev en förbluffande liten skala till antal...

Allt är sossarnas fel

Där är du något på spåren...

Ut med sossepacket:mad:

Tror inte att bondrassism är någon lösning på det här problemet.

Nej det bästa är ju att det tystas ned fort som fan, och att vi inte diskuterar det. Då försvinner problemen och vi behöver inte föra statistik över det.

Nä lite hederlig bonnrasism är precis vad som behövs här. Vad tror du hade hänt med 20 svennar som spöat en Serbisk 20årig brud i Serbien, t ex? Medellivslängd på dom (inkl alla andra svenner inom 30 mils omkrets)? 15 minuter?

Fight fire with fire, I tells ya! Det skulle vara härligt att se 100 normala svenskar kliva iväg och hämta de har 20 snorisarna. Ställa upp dom nakna nere i Slöddertälje Centrum och leverera 20 rapp vardera med en rostig stålwire. Sen behöver vi nog inte oroa oss för nån mer småkriminalitet i det här området av Sverige sen.

Slängde ut? SD "konventerade" dem genom införa uniformsförbud.

De som ville fortsätta med sin uniform fick fortsätta i ND, vilket då blev en förbluffande liten skala till antal...

Nu tror jag du pratar i nattmössan. Men att du använder ett ord jag aldrig sett är respekt i alla fall.

Mer berikning i SvD:

Nyligen stängdes en spelare i division 7-klubben Al Salam av i ett och ett halvt år efter att vårdslöst ha sparkat sönder (två frakturer) en motståndare.

Hihi, jag älskar sådana nyheter. Mer procentenheter coming up. :yoparty

Nej det bästa är ju att det tystas ned fort som fan, och att vi inte diskuterar det. Då försvinner problemen och vi behöver inte föra statistik över det.

Nä lite hederlig bonnrasism är precis vad som behövs här. Vad tror du hade hänt med 20 svennar som spöat en Serbisk 20årig brud i Serbien, t ex? Medellivslängd på dom (inkl alla andra svenner inom 30 mils omkrets)? 15 minuter?

Fight fire with fire, I tells ya! Det skulle vara härligt att se 100 normala svenskar kliva iväg och hämta de har 20 snorisarna. Ställa upp dom nakna nere i Slöddertälje Centrum och leverera 20 rapp vardera med en rostig stålwire. Sen behöver vi nog inte oroa oss för nån mer småkriminalitet i det här området av Sverige sen.

Ja vet du vad, spöa invandrarna, ännu bättre avrätta större delar av dom, lås in resten i koncentrationsläger sen ja vet du vad vi kan ju alltid nypa Samerna och finnarna med, varför inte lite norrmän och skåningar?

:huvet

finns ingen anledning att tysta ner något men man kan väl i alla fall försöka resonera på ett lite mer intellektuellt plan, samhället ser ut som det gör, ni här nu som vill utvisa alla invandrare kommer mest troligt aldrig få möjligheten.

så nu får vi utgå från hur det ser ut och försöka lösa problemen med lite jävla förstånd eller hur?

jefla, här är man norrlänning och borde vara sveriges svar på rednecks men uppenbarligen saknas det framtänder, samt att syskon gifter sig söderut med :FU

vilket liv det blev bara för att aftonbladet skrev om det för en gångs skull. det här ju vardagsmat.

Ja vet du vad, spöa invandrarna, ännu bättre avrätta större delar av dom, lås in resten i koncentrationsläger sen ja vet du vad vi kan ju alltid nypa Samerna och finnarna med, varför inte lite norrmän och skåningar?

:huvet

Ojdå. Det där såg jag aldrig att jag skrev?
Jag tyckte alldeles bestämt att jag skrev att gärningsmännen behövde pisk.

Du glömde dessutom att svara på min fråga om medellivslängden på svennarna i Serbien. :mattias

finns ingen anledning att tysta ner något men man kan väl i alla fall försöka resonera på ett lite mer intellektuellt plan, samhället ser ut som det gör, ni här nu som vill utvisa alla invandrare kommer mest troligt aldrig få möjligheten.

Japp, resonemang är precis vad vi behöver. Skulle inte hjältarna som kom till undsättning oxå ha resonerat med invandrarkillarna oxå då istället? Komma där och vara våldsamma mot de stackars invandrarna. Resonemang är vad de förjänar.

så nu får vi utgå från hur det ser ut och försöka lösa problemen med lite jävla förstånd eller hur?

Precis som mitt förslag med andra ord. Mitt förstånd säger mig att de här gossarna inte lyssnar på resonemang. Vad säger ditt dig?

jefla, här är man norrlänning och borde vara sveriges svar på rednecks men uppenbarligen saknas det framtänder, samt att syskon gifter sig söderut med :FU

Nej. Det är fortfarande bara däruppe det stämmer.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT