Vart är Sverige påväg?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
KALLAS FÖR CIVILKURAGE!!!!!! fan sett sånt själv ett flertal ggr. när packet gett sig på brudar ETC. med knytnävar/sparkar mm.... har då fan inte spelat nån roll hur stort gänget varit... gått in utan tvekan med 100% vilja o våld...:sissy

Men lägg av nu, du kan ju inte bränna av allt på en gång. :rofl
Spar lite av det goda till en rejny dej.
Och för fan, lär dig stava.

jopp...bara jag får möta en kille som dig så skulle jag vara nöjd och dö lycklig:tummenupp

Vadå, gillar du killar också?
Det var värst vad du var mångfacetterad. :lol

Fy fan vad sköj, en homonasse. Du kan ju lätt tävla med Arklöv i idioti.

Jörgen:
Teen coming up, kortklippt och grann säkert! :D

Last edited:
Vadå, gillar du killar också?
Det var värst vad du var mångfacetterad. :lol

Jörgen:
Teen coming up, kortklippt och grann säkert! :D
Jag har blivit inverterad till någon sorts saunaklubb i Tjockhult.
Emedan mitt intresse för rektala aktiviteter är ganska svalt, så lämnar jag med varm hand min plats till gossen i fråga.

Jag förklarade för dig hur ND startade då du uppenbarligen inte hade en aning.

Du eller någon sa aäven att ND är ett litet skitparti, ja det kan jag hålla med om men att dem var större förr innan det med Tor hände. Drog då en liknelse till NSF.

Jag verkligen förbluffas över ditt sätt att föra en disskusion genom att kolla folk för olika tillmälen.

Jag är varken NDare eller NSFare så jag kommer inte dragandes med dem och påstår att dem har ett bra partiprogram även om jag kan hålla med om en del grejer, vilket jag även kan göra i alla riksdagspartiers partiprogram.

Jag förklarade ju för dig först hur ND startade, de blev utslängda när SD började rensa upp. Men okej, vi kör på din version då. Bara du är glad när du går och lägger dig i ditt pojkrum med allmogemöbler, sverigeflaggor och gamla ölburkar.

Eftersom du verkar tycka det är viktigt med Nationalidioternas historia så tog jag till mig av det konstruktiva inlägget och tittade lite på Wikipedia, där står bl.a. om Nationaidioterna:

Partiet vill bland annat enligt sitt program:

värna om Sverige genom att skapa en etniskt homogen nation. Invandringen ska stoppas så att invandrarna inte assimileras i den svenska befolkningen.
att kulturen ska vara traditionellt svensk, vilket innebär att moskéer, vissa konstverk och byggnader ska förbjudas.
att utländska institutioner eller företag inte skall få äga stora opinionsbildande organ (företag, massmedia, etc.).
att samhället ska bygga på vad man menar vara "sunda familjeideal". Samhället ska aktivt främja traditionell heterosexuell familjebildning, och inte ge "samhälleligt erkännande" till "perverterade familjformer".[1]
Dagspolitiska frågor

Stoppa invandring från länder "utanför den västerländska kulturkretsen" till Sverige
Förbud att utföra plågsamma djurförsök.
Stoppa utförsäljningen av svenska företag till utlandet.
Nej till homoadoptioner.
Utträde ur EU.
Nej till EMU.

Det är alltså en blanding av kommunister och nazister, historiens mest korkade ideolgier som sakll samsas i någon typ av landsbygdsparti lett av en familj med alkoholproblem. Ja, de lär ju inte vara något vidare stort hot mot samhället direkt. :hihi

Skulle gissa att Säpo slutat bevaka den inavlade familjen i Torsåker eller var de nu håller hus för länge sedan, de får på sin höjd en rapport från socialen när de betalat ut socialbidraget till Nationalidiotiska familjen.

I övrigt, vad är det med nazister och djurförsök egentligen? Inte en fråga till dig specigfikt men du kanske vet ändå.
Vet någon varför nazister vill värna värdelösa hamstrar men tycker man ska dissikera människor levande?

"...utförde Mengele mycket grymma experiment på lägerfångarna. Bland annat hade han en förkärlek för dvärgar och tvillingar, s.k. Mengeles Zwillinge vilka han bl.a. bytte blod på. Även vivisektion utfördes på fångarna. Ytterligare utfördes experiment på ögon där Mengele genom olika metoder försökte ändra ögonfärg från brun till blå, bl.a. med bläckinjektioner, han injicerade till exempel kloroform direkt in i hjärtat, så att Mengele kunde utföra försök med färska lik. Många av de "patienter" som överlevde Mengeles experiment blev svårt skadade och led av invalidiserande smärtor."

KALLAS FÖR CIVILKURAGE!!!!!! fan sett sånt själv ett flertal ggr. när packet gett sig på brudar ETC. med knytnävar/sparkar mm.... har då fan inte spelat nån roll hur stort gänget varit... gått in utan tvekan med 100% vilja o våld...:sissy

Eh va? Kolla på inlägget av dig som jag citerade och prova igen. Läsförståelse är en förutsättning för att kunna argumentera, samt stavning.

Men du kanske var för upptagen med att vara rasistisk i skolan för att sådana grundläggande kunskaper skulle gå in?

Jag förklarade ju för dig först hur ND startade, de blev utslängda när SD började rensa upp. Men okej, vi kör på din version då. Bara du är glad när du går och lägger dig i ditt pojkrum med allmogemöbler, sverigeflaggor och gamla ölburkar.

Spar på fördommarna. Har eget plejs, äger faktiskt inte någon allmogemöbel, inga sverigeflaggor på väggarna och ölburkarna samlas i en påse i städskrubben för att senare pantas.

Vi kan tvista om hur ND startades hur länge som helst. Vi lägger ner det. Friends?:pannkyss

Eftersom du verkar tycka det är viktigt med Nationalidioternas historia så tog jag till mig av det konstruktiva inlägget och tittade lite på Wikipedia, där står bl.a. om Nationaidioterna:

Partiet vill bland annat enligt sitt program:

värna om Sverige genom att skapa en etniskt homogen nation. Invandringen ska stoppas så att invandrarna inte assimileras i den svenska befolkningen.
att kulturen ska vara traditionellt svensk, vilket innebär att moskéer, vissa konstverk och byggnader ska förbjudas.
att utländska institutioner eller företag inte skall få äga stora opinionsbildande organ (företag, massmedia, etc.).
att samhället ska bygga på vad man menar vara "sunda familjeideal". Samhället ska aktivt främja traditionell heterosexuell familjebildning, och inte ge "samhälleligt erkännande" till "perverterade familjformer".[1]
Dagspolitiska frågor

Stoppa invandring från länder "utanför den västerländska kulturkretsen" till Sverige
Förbud att utföra plågsamma djurförsök.
Stoppa utförsäljningen av svenska företag till utlandet.
Nej till homoadoptioner.
Utträde ur EU.
Nej till EMU.

Det är alltså en blanding av kommunister och nazister, historiens mest korkade ideolgier som sakll samsas i någon typ av landsbygdsparti lett av en familj med alkoholproblem. Ja, de lär ju inte vara något vidare stort hot mot samhället direkt. :hihi

Skulle gissa att Säpo slutat bevaka den inavlade familjen i Torsåker eller var de nu håller hus för länge sedan, de får på sin höjd en rapport från socialen när de betalat ut socialbidraget till Nationalidiotiska familjen.

I övrigt, vad är det med nazister och djurförsök egentligen? Inte en fråga till dig specigfikt men du kanske vet ändå.
Vet någon varför nazister vill värna värdelösa hamstrar men tycker man ska dissikera människor levande?

"...utförde Mengele mycket grymma experiment på lägerfångarna. Bland annat hade han en förkärlek för dvärgar och tvillingar, s.k. Mengeles Zwillinge vilka han bl.a. bytte blod på. Även vivisektion utfördes på fångarna. Ytterligare utfördes experiment på ögon där Mengele genom olika metoder försökte ändra ögonfärg från brun till blå, bl.a. med bläckinjektioner, han injicerade till exempel kloroform direkt in i hjärtat, så att Mengele kunde utföra försök med färska lik. Många av de "patienter" som överlevde Mengeles experiment blev svårt skadade och led av invalidiserande smärtor."

Varför drar du in partiprogrammet här? Hur menar du att nazister vill dissikera människor levande? Dagens NS är väl ändå inte samma som fördes för över 60 år sedan i ett annat land :confused:

Att vara emot plågsamma djurförsök är allmän hyfs kan jag tycka, inget som nazister har patent på. Fast sen återstår frågan om vad som är plågsamma djurförsök och vem som skall avgöra om det är plågsamt eller inte. :gnissla

idiot???:va :va tror nog jag e minst lika vass som dig i huvet.. sen att jag kan rinna över lite ibland e ju en sak....

idiot brukar vara när en person inte klarar av att argumentera i en diskution... då blir det istället personangrepp:pannkyss = du e EN idiot!!:tummenupp
:rofl :rofl :rofl

Last edited:
dags och kliva ur mammas famn och vakna...:tummenupp

idiot???:va :va tror nog jag e minst lika vass som dig i huvet.. sen att jag kan rinna över lite ibland e ju en sak....

idiot brukar vara när en person inte klarar av att argumentera i en diskution... då blir det istället personangrepp:pannkyss = du e EN idiot!!:tummenupp

Det är för det bristfälliga sättet du framför dina argument jag kallar dig för idiot.

Jag är som det står högre upp heltklart för att slå ihjäl fanskapen och hänga upp dom icentrum som man gör med skator på landet.

Men att romantisera urskiljningslös rasism är inte direkt vägen att gå, och av dina uttalanden att dömma är du inget mer än packet som väljer att skylla alla problem, både egna och samhällets på någon annan och då specielt på negrer och invandrare.
Sanningen är att på varje invandrare som förtjännar att skjutas går det säkert 10 som gör rätt för sig, men eftersom sånna som du vill behandla alla som skit kommer de som sköter sig snart ledsna på att få lika mkt skit som deras kusin som langarknark men men deras kusin är mkt tättare, inte så konstigt överväger fler att begå brott om de redan har blivigt straffade iförväg.

Nej det som behövs är att dom sköter sig respekteras (Ett littet test är att se om dom kan använda det ordet rätt om inte så är det direktutvisning..) Och dem som inte sköter sig är helt enkelt inte välkomna här.

Fy fan, en offentlig mobb skulle vara på sin plats eller så får de sitta i skampålen på torget 1månad, innan de skickas till deras land där de gärna får bli stenade, bara sprida lite rykten och säga att de är infidel.

Det är för det bristfälliga sättet du framför dina argument jag kallar dig för idiot.

Jag är som det står högre upp heltklart för att slå ihjäl fanskapen och hänga upp dom icentrum som man gör med skator på landet.

Men att romantisera urskiljningslös rasism är inte direkt vägen att gå, och av dina uttalanden att dömma är du inget mer än packet som väljer att skylla alla problem, både egna och samhällets på någon annan och då specielt på negrer och invandrare.
Sanningen är att på varje invandrare som förtjännar att skjutas går det säkert 10 som gör rätt för sig, men eftersom sånna som du vill behandla alla som skit kommer de som sköter sig snart ledsna på att få lika mkt skit som deras kusin som langarknark men men deras kusin är mkt tättare, inte så konstigt överväger fler att begå brott om de redan har blivigt straffade iförväg.

Nej det som behövs är att dom sköter sig respekteras (Ett littet test är att se om dom kan använda det ordet rätt om inte så är det direktutvisning..) Och dem som inte sköter sig är helt enkelt inte välkomna här.

nu har jag kanske varit hårdare i mina inlägg än jag verkar..

dömer ingen på förhand... men det måste till lagar som gör att det blir kännbara straff för de utför dessa handlingar.

men när man läser vad pack som dessa handlingar handlar om så vill man ju bara DÖDA dem..

tyvärr så finns det inte många i detta land som har nå civilkurage i sig...

framför allt yngre människor är väldigt rädda av sig och vill inte säga emot..

jag hatar allt vad gängmentalitet heter då det åter bara bevisar vilka små människor de innerst inne är.....

fan läskigt att se..

inte undra på att stenåldersmänniskan i en kommer fram..

Last edited:

Tydligen har hon ju kallat dem svartskalle så man måste ju förstå invandrarna också.

Det är ju just sådan diskriminering som gör att utsatta människor i desperation begår våldshandlingar mot andra människor.

Polisen sade ju också att det kunde hänt vart som helst, så det har inget med den höga andelen invandrare i Södertälje att göra. Kunde lika bra varit i Djursholm.

Tydligen har hon ju kallat dem svartskalle så man måste ju förstå invandrarna också.

Det är ju just sådan diskriminering som gör att utsatta människor i desperation begår våldshandlingar mot andra människor.

Polisen sade ju också att det kunde hänt vart som helst, så det har inget med den höga andelen invandrare i Södertälje att göra. Kunde lika bra varit i Djursholm.

precis... fast vi svenskar ska tydligen först ta att de kallar oss för svennehora...:tummenupp

...

Ska jag vara ärlig så trodde jag bättre om dig än att hävda att Wiki skulle kunna vara nån form av källa för fakta. Artiklarna skrivs ju av användarna själva, och i detta fall rätt uppenbart att det är en "motståndare" som fått påverka hur denna artikel skulle se ut.. Det blir en plump i protokollet även om jag förstår vart du vill komma (och håller med också för den delen).. Men Wiki? Kom igen, bättre kan du! :tummenupp

Det sätter det hela i ett helt annat perspektiv. Nu tycker jag faktiskt att dessa 6 personer som försökte angripa dessa "vardagshjältar" ska stå sitt kast och anmäla sig själva på första bästa polisstation.
Man kan inte gå omkring och kalla folk för extrema glåpord, vare sig de är bajsbruna, kolsvarta eller kanske albinos *jävla viting tex*.

Och jag är förvånad att det INTE hände på Djursholm med tanke på den obefintliga medmänskligheten där ute.

"Det här kunde ha hänt var som helst.." vilket jävla dravel.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti