Vart är Sverige påväg?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Tydligen har hon ju kallat dem svartskalle så man måste ju förstå invandrarna också.

Jomenvisst, jag har säkert blivit kallad för saker men inte har jag sparkat ner någon tjej för det.

edit: kom på att en tjej fick ett PMS utbrott på fyllan och spottade på min jacka och levde djävul, inte sparka jag ner henne för det, undra vad dom hade gjort ifall hon hade spottat på dom....

Last edited:
Någon undrade i tråden var "vi" från vänstern fanns, för tydlgen tycker vi att det är ok med sådant här.

Tjv, jag undrar varför jag skulle vilja delta? Hur otrevligt detta än än så behöver man inte se särsklit långt för hitta annat att irritera sig på, t.o.m. mycket värre saker.
Just nu har vi en rättegång i Helsingborg om två, vad jag vet svenskar, som slog spikar genom alla leder på en kille, kapade av honom tårna, fimpade i ögat på honom samt högg av ett öra som de sedan tvingade honom att äta upp.
I teorien kunde vi ju skapat en tråd om det också, kanske spetsad med hur typsikt detta är för svenskar o.s.v. Å dessutom så stöttar nog SH förövarna eftersom de hävdar att de vill hämnas på honom.

Så även om jag tillhör de som spelar blockflöjt så är jag för luttrad för att starta en massa trådar om hur onda människor kan vara och jag tänker inte dra för stora slutsatser av händelsen heller. Fast jag är glad över att läsa att det fanns folk som ingrep!

Ska jag vara ärlig så trodde jag bättre om dig än att hävda att Wiki skulle kunna vara nån form av källa för fakta. Artiklarna skrivs ju av användarna själva, och i detta fall rätt uppenbart att det är en "motståndare" som fått påverka hur denna artikel skulle se ut.. Det blir en plump i protokollet även om jag förstår vart du vill komma (och håller med också för den delen).. Men Wiki? Kom igen, bättre kan du! :tummenupp

Kul att du har höga tankar om mig.
Tycker inte man behöver göra så noggrann research för att konstatera att ND är ett gäng skitstövlar. Om det jag klippte in på något sätt är fel får du gärna påtala på vilket sätt. MIn erfarenhet av Wiki är annars att det håller hög kvalitet, dvs alla artiklar jag läst där som jag har annan eller djupare kunskap i känns mer eller mindre korrekta.
Det står säkert samma skit på Nationalidioternas hemsida och på Expo's tänker jag inte sätta min ip-fot.

Någon undrade i tråden var "vi" från vänstern fanns, för tydlgen tycker vi att det är ok med sådant här.

Tjv, jag undrar varför jag skulle vilja delta? Hur otrevligt detta än än så behöver man inte se särsklit långt för hitta annat att irritera sig på, t.o.m. mycket värre saker.
Just nu har vi en rättegång i Helsingborg om två, vad jag vet svenskar, som slog spikar genom alla leder på en kille, kapade av honom tårna, fimpade i ögat på honom samt högg av ett öra som de sedan tvingade honom att äta upp.
I teorien kunde vi ju skapat en tråd om det också, kanske spetsad med hur typsikt detta är för svenskar o.s.v. Å dessutom så stöttar nog SH förövarna eftersom de hävdar att de vill hämnas på honom.

Så även om jag tillhör de som spelar blockflöjt så är jag för luttrad för att starta en massa trådar om hur onda människor kan vara och jag tänker inte dra för stora slutsatser av händelsen heller. Fast jag är glad över att läsa att det fanns folk som ingrep!

Det där råkade inte ha med organiserad brottslighet att göra va?
Kanske nåt litet sk mc-gäng? HA vs Bandidos?
Isf så är det väl bara bra att de rensar ut varandra. Behövs det ens en rättegång? Det kommer iaf snart en hämd och då blev vi ju av med 2.

Å dessutom så stöttar nog SH förövarna eftersom de hävdar att de vill hämnas på honom.

Vem skulle göra det? :va Problemet - som jag ser det - är att 20 nysvenskar beter sig lika svinigt som skinnskallarna gör. Media brukar skriva som galningar för att lyfta hur illa skinnskallarna beter sig - och det är naturligtvis bra för de dräggen kan vi leva utan. Men om en grupp invandrare agerar på samma sätt brukar det, generellt sett, vara betydligt känsligare att ta upp. Egentligen är jag för dåligt påläst över Exit's verksamhet men det kanske vore läge att skapa något motsvarande för invandrare? Finns det redan känner jag iaf inte till det.

Det står säkert samma skit på Nationalidioternas hemsida och på Expo's tänker jag inte sätta min ip-fot.

Få inte storhetsvansinne eller hybris nu :D Blev bara så "tagen" av texten från Wiki att jag kolla deras hemsida och tycker faktiskt inte det stämmer så himla bra. Betydligt mildare framtoning på det hela från ND's sida än Wiki. Sen kanske vissa inom ND har mer radikala åsikter, men verkar inte som partiet i helhet står för dessa. Skit samma, dumjeflar är dom vilket som :tummenupp

Exit's verksamhet men det kanske vore läge att skapa något motsvarande för invandrare?

Det låter ju ganska radikalt faktiskt. Att granska invandrares brottslighet separat.

Exit är f.ö. AFA's propagandakanal.

Varför svarar de inte på sådana här mail t.ex.:

Hej.
Jag läste lite om kartläggningen som SvD länkade till om nya nazistgrupperingar.
Tänkte då passa på att läsa om AFA och andra antidemokratiska vänstergrupper men hittade ingen information.
Finns det sådan information och i så fall var då? Om inte - varför inte?

Mvh, Markus

Det låter ju ganska radikalt faktiskt. Att granska invandrares brottslighet separat.

Tanken var att man samlar buset i grupp där "ledaren" talar deras språk (t.ex. Rinkebysvenska). Och sen spelar man flöjt tillsammans med mehmet:

Bifogat

• mehmet.JPG
    mehmet.JPG
    46.9 KB · Visningar: 86
Isf så är det väl bara bra att de rensar ut varandra. Behövs det ens en rättegång? Det kommer iaf snart en hämd och då blev vi ju av med 2.
Ehh... NEJ!

För de som missade poängen: Finns ingen anledning att bli förvånad över att folk kan vara onda. ALLA har det i sig och du kan få i stort sett varenda en på detta forum, och alla andra ställen, att både våldta och mörda, speciellt i grupp, med ganska enkla medel. Dessutom hade det varit enklast med de som redan propagerar för våldslösningar.

Apropå ingenting så hade lokaltidningen här (HD) idag ett reportage om män som kontaktade 12-åringar på nätet för att få sex. Även det är ju givetvis sådant som "ingen gör" och som ytterligare visar hur friska svenska män är...
http://hd.se/skane/2008/09/12/har-du-faatt-former-och-anvaender/

Jag vill inte polarisera detta mellan invandrare och svenskar utan mer peka på att det inte är svårt att hitta saker att irrietera sig på, om man nu vill. Handlar nog mest om att välja det som gynnar ens åsikter...

Blandar du inte ihop Exit med Expo nu?!

Exit är ju den där verksamheten där man fångar upp och omvänder gamla skinnskallar och andra högerextremer... Typ som AA fast kanske då i bemärkelsen Anonyma Arier..
- Hej, jag heter Stefan, kallas Käng-Steffe och jag är nazist...
- Hej Stefan!

Blandar du inte ihop Exit med Expo nu?!

Exit är ju den där verksamheten där man fångar upp och omvänder gamla skinnskallar och andra högerextremer... Typ som AA fast kanske då i bemärkelsen Anonyma Arier..
- Hej, jag heter Stefan, kallas Käng-Steffe och jag är nazist...
- Hej Stefan!

Jo rätt av dig, Expo menar jag.

Ehh... NEJ!

För de som missade poängen: Finns ingen anledning att bli förvånad över att folk kan vara onda. ALLA har det i sig och du kan få i stort sett varenda en på detta forum, och alla andra ställen, att både våldta och mörda, speciellt i grupp, med ganska enkla medel. Dessutom hade det varit enklast med de som redan propagerar för våldslösningar.

Apropå ingenting så hade lokaltidningen här (HD) idag ett reportage om män som kontaktade 12-åringar på nätet för att få sex. Även det är ju givetvis sådant som "ingen gör" och som ytterligare visar hur friska svenska män är...
http://hd.se/skane/2008/09/12/har-du-faatt-former-och-anvaender/

Jag vill inte polarisera detta mellan invandrare och svenskar utan mer peka på att det inte är svårt att hitta saker att irrietera sig på, om man nu vill. Handlar nog mest om att välja det som gynnar ens åsikter...

Fast jag har faktiskt inte några större problem om man väljer att attackera brottslighet som svenskar begår och riktar in sig på just svenskar då.
Riktigt bestialiska och snaskiga mord verkar ju nästan uteslutande begås av svenskar, sådant händer dock så sällan så underlaget för Engla.
-mördare är kanske svårt att angripa. Men finns det andra brott som svenskar är överrepresenterade i tycker jag absolut att man ska kunna attackera det med utgångspunkt i det också. Som du nämner sexualbrott mot barn kan ju vara ett sådant, vet inte hur det ser ut där men har ingen känsla av at det direkt skulle vara somalier som begår dem. Således kanske man kan stlla sig frågan vad det är i svensk kultur och samhälle som gör att svenskar begår sexualbrott mot barn oftare. Om det nu är så.
På samma sätt så vet vi ju att invandrare är överrepresenterade vid de flesta brotten och att vissa invandrare är ,mer löverrepresenterade än andra. Om det vore så att samhällsklass vore avgörande skulle väl inte t.ex. somalier vara mer överrepresenterade än kenyaner? De borde ju vara i princip lika utsatta, fattiga och diskriminerade allihop menar jag. Då är det kanske något i någons kultur och krocken med det västerländska som gör att det är okej att slå kvinnor, t.ex. Varför är det så svårt att tänka sig? En skånsk svinfarmare lär ju ha lättare att sparka en gris än vad en buddhist i Goa har. Inget konstigt med det.

Last edited:

Ok. Jag är inte insatt i händelsen, men av din beskrivning av våldet så lät det som att det skulle haft något med organiserad brottslighet att göra.
Lär ju vara extremt sällsynt att den mängden våld sker i andra kretsar?

Bonny, vi har också tillgång till Internet.

"Rättegången inleds i Halmstads tingsrätt i september och beräknas pågå i flera veckor. Flera vittnen har uttryckt rädsla och polisen kommer att genomföra säkerhetskontroller vid huvudförhandlingen. Dels på grund av brottets karaktär, dels på grund av att det under utredningen framkommit att några av de inblandade har anknytning till Bandidos, säger Eskilstorp."

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=762&a=441210

Last edited:
Det värsta är ju att det är rasister som sparkade ner tjejen, hade det varit en "iran-hora" istället för en "svenne-hora" hade de knappast gjort nåt. Tycker våldet mot svenskar och etnisk rensning i vissa bostadsområden börjar gå lite "out of control" faktiskt. Kanske dax att ta itu med saken herr Reinfeldt?

Bonny, vi har också tillgång till Internet.

"Rättegången inleds i Halmstads tingsrätt i september och beräknas pågå i flera veckor. Flera vittnen har uttryckt rädsla och polisen kommer att genomföra säkerhetskontroller vid huvudförhandlingen. Dels på grund av brottets karaktär, dels på grund av att det under utredningen framkommit att några av de inblandade har anknytning till Bandidos, säger Eskilstorp."

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=762&a=441210

Sermanpå. Inte illa gissat av en "obildad, bonnrasistisk, nazistisk grottmänniska med syskon till föräldrar" ;)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti