Gulleplutt
#24, Rookie 1000
Körde rookie600 för ett par år sedan, jag tror fanimig det fanns fd gamla stulna delar på varje hoj.
Jo, jag har också sett det. Alla stulna delar är ju eloxerade i rosa så man ser dem tydligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Körde rookie600 för ett par år sedan, jag tror fanimig det fanns fd gamla stulna delar på varje hoj.
Vet inte om det är så typiskt sverige? ... men här är det så jäkla white-trash betonat jämfört med övriga europa...en vass båge går hand i hand med tattoos och pitbull terrier + bo i betongförort :S
Vet inte om det är så typiskt sverige? ... men här är det så jäkla white-trash betonat jämfört med övriga europa...en vass båge går hand i hand med tattoos och pitbull terrier + bo i betongförort :S utomlands är det mer blandat och inte alls samma faktor, medan sverige: mer krans kommun white trash "ska vara så jävla tufft, och gärna med hals-tattoo" - stuk, på hojkultur av ngn anl? kanske därför det är sån skum stämning i bandepåer här, som man inte ser overseas..
Korrektion: Det är asdyrt att köra hoj lagligt
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti