uncletom
Gudomlig sporthojare
Jag såg klart nya Ronja nyligen. Den var väl .. 'bra', men det var en hel del som fattades bl a manuset och skådespeleriet var lite dassigt, i klass med julkalendern tyckte jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg klart nya Ronja nyligen. Den var väl .. 'bra', men det var en hel del som fattades bl a manuset och skådespeleriet var lite dassigt, i klass med julkalendern tyckte jag.
Jag brukar och den brukar ju vara bra.Brukar du titta på julkalendern?
Jag är så illa tvungen då min tjej gärna vill, varje år. Dock inte alla avsnitt, bara tills rastlöshetens säkerhetsventil löser och den heta ångan blir störande.Brukar du titta på julkalendern?
Har det problemet på mer eller mindre alla kanaler (minst på SVT+TV4, mest på TV5 o 11). Tappar framförallt ljud mellan en upp till 15-20 sekunder). Har varit så sedan vi installerade fiber (till TV:n är allting trådburet från fiberboxen)Vill rekommendera Idiocracy (2006)
Vill också passa på och fråga om någon mer här upplever streamingtjänsterna Netflix, Disney .. m fl lite ostaibla, tycker dom hoppar över frames/bilder lite här och var så att filmen upplevs 'hacka'?
Det låter konstigt tycker jag.Har det problemet på mer eller mindre alla kanaler (minst på SVT+TV4, mest på TV5 o 11). Tappar framförallt ljud mellan en upp till 15-20 sekunder). Har varit så sedan vi installerade fiber (till TV:n är allting trådburet från fiberboxen)
Disney o MotoGP castar jag från datorn - funkar bra. Där går signalen från fiberboxen, tråd till routern, trådlöst till datorn osv.Det låter konstigt tycker jag.
Jag har emellanåt sådana problem med Netflix och HBO. Men då är det frågan om någon tiondels sekund i bortfall av ljud och att bilden hackar till lite.
Och då har jag Wifi till TV:n.
SVT har jag aldrig upplevt något sådant och TV4 använder jag för lite för att uttala mig om pga all reklam.
Det är inte så att du bytte router i samma veva som du fick in fiber och det är någon inställning i routern som är fel. Alternativt att du använder den router du fick av leverantören. (dom brukar ofta vara enormt klena)
Jag vågar inte svara på exakt hur bra eller dålig Bahnhofs utlevererade routrar är men jag har svårt att se att dom skulle vara mycket bättre än någon annan leverantörs routrar. Vilket betyder att dom är ungefär i par med det billigaste tänkbara du kunde köpa för några år sedan som inte längre går att köpa för att det är förlegat.Disney o MotoGP castar jag från datorn - funkar bra. Där går signalen från fiberboxen, tråd till routern, trådlöst till datorn osv.
TV-program övrigt går från fiberboxen, trådat till leverantörens router, trådat till TV:n
Så problemet kan mycket väl vara i leverantörens router (TV-box), men den är jag väl låst till (Bahnhof använder sig av Arris box/router)
Sedan spelar det mindre roll, jag tittar mycket sällan på kanaler med reklamavbrott och som jag sa så har jag få och korta avbrott på SVT+TV4
Jag kollar inte på något med Sven Wollter av princip men du har säkert rätt.
Har för övrigt för mig han är naken i den där så någon typ av trauma har jag.
Ser serien om Abba, ett Svensk fenomen som satt sina spår i historien, all credit till alla inblandade![]()

Det spelar ingen roll hur många år det gått, komponeringen och framförandet blir aldrig gammalt, precis som Ted Gärdestad / brorsan Kenneth.Benny alltså. Vilken musiker, människa och inställning till allting.
En av de riktigt stora genom tiderna även jämfört med titanerna inom den sk ”klassiska” musiken.
Håller Chess och Kristina från Duvemåla för att vara bland det bästa som skrivits musikaliskt sett.
Det spelar ingen roll hur många år det gått, komponeringen och framförandet blir aldrig gammalt, precis som Ted Gärdestad / brorsan Kenneth.
Jaså mer än vad jag visste eller ville veta, jag hade satt en rejäl slant på att han var en typisk metoo annarsHan är naken där, och det med besked.
Efter den rollen har han aldrig haft problem att få kvinnor.
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |