Jaså mer än vad jag visste eller ville veta, jag hade satt en rejäl slant på att han var en typisk metoo annars
Tvärtom tror jag…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaså mer än vad jag visste eller ville veta, jag hade satt en rejäl slant på att han var en typisk metoo annars
Vad betyder det?Tvärtom tror jag…
Var den värd att se annars? Jag hade svårt att ta den första på allvar och missade det fantastiska med den, så jag har dragit mig för att se uppföljaren.Tillsammans 1999
Väldigt intressant att Lukas Moodyson, som åtminstone var kommunist, nu kör huvudtes i filmen med Olle Sarris tal mot PLO, ANC, Sovjetunionen, vpk etc etc.
Vad var det min far sade, den som inte är röd som ung har inget hjärta och den som inte är blå som gammal har ingen hjärna.
Jag gillade Tillsammans väldigt mycket när den kom och kunde därmed acceptera denna uppföljare. Har man ingen relation till ettan skulle jag nog göra något annat med tiden.Var den värd att se annars? Jag hade svårt att ta den första på allvar och missade det fantastiska med den, så jag har dragit mig för att se uppföljaren.
Själv är jag sist på bollen att kolla på Yellowstone. Såg piloten för något år sedan men fastnade inte för den då, men efter att kollegor pratat varmt om den gav jag den en ny chans och nu har jag plöjt tre säsonger på två veckor. Gillar den skarpt, men har precis insett att det verkar dröja till slutet av året innan man få se de sista avsnitten. Minus.
Fallout var grymt bra!Fallout... Såhär tre avsnitt avklarade, så verkar den lovande. Går på Amazon Prime.
Tröskar Fallout här med. Blir lite fundersam runt delar som hanteras nedan.Fallout var grymt bra!
Kanske är biased i om att jag spelat spelen, men ja.. riktigt bra iaf.
Jag gillade säsong 4 men tyckte ändå den var en av de sämre i serien. Säsong 5 är riktigt bra, så det är bara att du fortsätter.Precis sett klart säsong 4 av Fargo.
Det är något med den här serien som håller en kvar.
Karaktärer, filmatiseringen, scenerier, nåt är det.
Dessutom gör Chris Rock en riktigt bra prestation med sin karaktär tycker jag.
Har man hittat en skådespelare som är mer som man tänker att Reacher ska vara? Cruise är ju lite motsatsen, där han går och är 3 pannkakor hög. Det förstörde filmerna totalt för mig.Jag fluktar på retroserien "Agent Carter" på Disney/Marvel, hyggligt tidsfördriv.
Såg ett par säsonger på "Quantico" på samma kanal men jag tyckte att den spårade ur senare.
Bästa är ju Reacher-serien på AmazonPrime, betydligt bättre än de filmerna som spelades in med Tom Cruise.
Reacher spelas av:Har man hittat en skådespelare som är mer som man tänker att Reacher ska vara? Cruise är ju lite motsatsen, där han går och är 3 pannkakor hög. Det förstörde filmerna totalt för mig.

DET DÄR är ju en Reacher.Reacher spelas av:
![]()
Alan Ritchson - Wikipedia
en.wikipedia.org
View attachment 497413
View attachment 497414
Säsong 3 spelas tydligen in nu också![]()
![]()

Jag gillade säsong 1, men tvåan slutade jag titta på halvvägs, den bara höll inte mitt intresse. Första säsongen var bland de bästa serier jag sett på länge dock, så det kanske hämtar sig till säsong 3 så jag kan traggla mig igenom säsong två?Jag fluktar på retroserien "Agent Carter" på Disney/Marvel, hyggligt tidsfördriv.
Såg ett par säsonger på "Quantico" på samma kanal men jag tyckte att den spårade ur senare.
Bästa är ju Reacher-serien på AmazonPrime, betydligt bättre än de filmerna som spelades in med Tom Cruise.
Håller med, men jag fortsatte kolla. De har dragit ut på avsnitten för att få ihop alla, kunde lagt till mer handling eller minskat på antalet.Jag gillade säsong 1, men tvåan slutade jag titta på halvvägs, den bara höll inte mitt intresse. Första säsongen var bland de bästa serier jag sett på länge dock, så det kanske hämtar sig till säsong 3 så jag kan traggla mig igenom säsong två?
Nåja, säsong två är iaf inte dålig, bara lite seg.
Reacher? Ja säsong 1 är bättre. 2:an ok, men var lite långtråkig bitvis - jag snabbspolade ibland.Jag gillade säsong 1, men tvåan slutade jag titta på halvvägs, den bara höll inte mitt intresse. Första säsongen var bland de bästa serier jag sett på länge dock, så det kanske hämtar sig till säsong 3 så jag kan traggla mig igenom säsong två?
Nåja, säsong två är iaf inte dålig, bara lite seg.
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |
|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |