Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo - onödigt gapig o hysteriskÄr det någon annan som tycker Anjin-san's skådespeleri suger i en annars bra serie?![]()
Jo jag är inte så impad av hur karaktären porträtteras. Var mycket mer städad i serien från 1980. Men den var iofs ett barn av sin tid och extremt välpolerad jämfört med dagens lite skitiga och mer jordnära upplaga.Jo - onödigt gapig o hysterisk
Yupp, slösåg mig också genom den i brist på annat.Serie; Warrior Nun ///- -
Får väl bli en stark 3:a åtminstone, något segstartad och fastnar på en del saker som var rätt värdelösa att se i utdragen detalj om och om igen.
Gillar du den så har du även 1883 och 1923 att kika på.Precis påbörjat Yellowstone. Have mercy
Ronja har fått väldigt blandad kritik. UNTs reporter tyckte den var skit, men andra uppskattat den väldigt mycket. Så det blir väl vad det blir...Supersex, det är aldrig bra att haussa för mycket så jag försöker låta bli, men se den.
Ska dra Ronja med familjen, var ju påstått woke men inte hört något om det sedan release. Fått bra kritik i SvD och är från tretton år. Kan bli bra.
Jag genomled första säsongen mot bättre vetande.Precis påbörjat Yellowstone. Have mercy
Den enda behållningen hittils är Montanas natur.Jag genomled första säsongen mot bättre vetande.
Ja, en kompis till mig lovade att den blir bättre. Kategoriserar honom numera som mindre omdömesgill än tidigare.Den enda behållningen hittils är Montanas natur.
Störde mig lite på att han ska halvviska med lite raspig röst när han pratar hela tiden.Kevin är i bra form, inspirational så här på ålderns höst
Bra musik är det också, några riktigt bra låtar om man gillar country och folkStörde mig lite på att han ska halvviska med lite raspig röst när han pratar hela tiden.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |