Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Macahan är ändå lite filmhistoria, jag tycker inte det är fel att se om den även om den är så dålig att man bara orkar se första avsnittet. Jag har inte sett den men nu när ni påminner om den serien så blev jag lite nyfiken.
Jag såg nyligen den gamla tvserien "Shogun" den var fortfarande okej att se. Jag blev påmind efter att jag noterat att det verkar gå en remake på Netflix. Den har jag däremot inte sett ännu. Jag väntar helst tills alla avsnitt är klara.
Angående tvserier så håller jag med om att Breaking bad är jäkligt bra. Better call saul såg jag bara i början.
Beträffande serier så gillade jag Stranger things i början men har tröttnat lite men kanske jag ser årets episoder ändå.
Game of thrones hör ju också till de bättre serierna.
Och så insåg nu att jag måste se Hitchcocks filmer.
Jag såg nyligen den gamla tvserien "Shogun" den var fortfarande okej att se. Jag blev påmind efter att jag noterat att det verkar gå en remake på Netflix. Den har jag däremot inte sett ännu. Jag väntar helst tills alla avsnitt är klara.
Angående tvserier så håller jag med om att Breaking bad är jäkligt bra. Better call saul såg jag bara i början.
Beträffande serier så gillade jag Stranger things i början men har tröttnat lite men kanske jag ser årets episoder ändå.
Game of thrones hör ju också till de bättre serierna.
Och så insåg nu att jag måste se Hitchcocks filmer.