Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I Yellowstone är det dom psykopatiska karaktärerna man älskar.Kul, den sista har jag inte hört talas om.
Det sista jag kollade klart var Better Call Saul, den var väldigt bra.
Nu kollar jag Yellowstone, den är väl ungefär motsatsen och extremt corny men ändå något som gör att jag fortsätter kolla.
Började kolla True detective men det var under all kritik.
Den har samma verkshöjd som skilda världar ungefär men skit samma, fina miljöer och ideal.I Yellowstone är det dom psykopatiska karaktärerna man älskar.![]()
Bästa apropå You är tjafset på Fox. Sant eller fejk? Don't want to know.Breaking var väldigt bra
Better call har jag inte orkat se klart.
Nu ser jag på YOU. Segt första å andra men sen väldigt sevärd. Kunde knappt gå å pinka
Jag kollade nästan klart Lost. Hade velat veta hur den slutade.Mad Dogs på Viaplay. Den är väl sådär...kul tema, men det har kunnat görs mer av det.
Bäst serier genom alla tider är Game of Thrones och Lost.
Arkiv X, Twin Peaks var rätt bra, kommer inte ihåg alla. True Detective. Walking Dead blev lite tjatig efter ett tag. Dexter.
Äldre: Familjen Mccahan, Onedinlinjen, finns många där
Vem pratar du om?Han läser av människor (rika) lite elakt
Han gillar inte influensers mm.
Det räcker för mej. Är inne på avsnitt 6 nu
Om det inte är på riktigt är det ju en kopia på den här.Bästa apropå You är tjafset på Fox. Sant eller fejk? Don't want to know.
Mannen spelar inte i alla fall, han är genuint galen på tanten.
Om man gillar fantasy-stuket så är GoT i en klass för sig. Suveräna karaktärer, spännande handling med cliffhangers, man bara måste se nästa avsnitt osv. Temat är ju tidsmässigt som medeltiden, fast med drakar och demoner här och där.Jag kollade nästan klart Lost. Hade velat veta hur den slutade.
!!!!!DON'T SPOIL!!!!!
Arkiv X var väldigt bra.
GoT kollade en säsong, är den sevärd? Känns overklig.
...och "Marvels"!!Om man inte måste se alla Marvel-filmer så kan man skippa "Aquaman 2"...

Tyckte säsong 1 var bättre än 2 (även om båda var sevärda).Reacher, rätt skönt tempo
Har precis börjat s2, lite balllt att se tillbakablickarna, iaf än så längeTyckte säsong 1 var bättre än 2 (även om båda var sevärda).
Mer ensamvargen Reacher i första.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |