Vad har ni för varvtider på Knutstorp?????

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Åker till Knudan imorrn, undrar vad räjsarna har för varvtider.

:cool:

1.08.... ligger jag på som bästa..

1.15-1.20 tror jag bikeevents röd grupp ligger på... Det var det i våras iallafall

Ta ett par lugna pass, Knudan är inte som falken. Här måste man tom. vara koncentrerad :p
Om du satsar bör du köra omkring 1,15 efter att du har lärt dig banan, annars går det ganska sakta(inget ont i det, alla kan inte vara snabba direkt). Satsa lite friskare så är du nere på 1,12... Under 1,10 får man börja ta i. 1.06,9 är mitt personbästa.

Är du en framtida talang är du nere på 1,10 eller under direkt. Är du inte det harvar du på 1,15 länge. Man har inte mycket att komma med i Rookie1000 om man inte är under 1,10.

:notme

1.04.3 men du har ju en 400 kubik mer så....
nä men 1.10 är fort med en gat hoj så sikta på d.

Pålle skrev:
Ta ett par lugna pass, Knudan är inte som falken. Här måste man tom. vara koncentrerad :p
Om du satsar bör du köra omkring 1,15 efter att du har lärt dig banan, annars går det ganska sakta(inget ont i det, alla kan inte vara snabba direkt). Satsa lite friskare så är du nere på 1,12... Under 1,10 får man börja ta i. 1.06,9 är mitt personbästa.

Är du en framtida talang är du nere på 1,10 eller under direkt. Är du inte det harvar du på 1,15 länge. Man har inte mycket att komma med i Rookie1000 om man inte är under 1,10.

:notme
Knudan är Sveriges mest tekniska bana, därför kan dom snabbaste 125 fjunisarna köra 1.10 trots låg effekt, att kunna utnyttja 150 pållar på Knudan är inte lätt, jag fastnade runt 1.15-1.17 ganska fort, har dock lagt 1.12 en gång men jag tycker att jämna varvtider är viktigare än att göra ETT enda snabbt varv.

Hur gick det då Rejvis, blev det några snabba tider med posörmoppen?

Han kör idag också.
Igår svor han över bromsklossarna i hans grupp.

Klockad på 1:14, men sista passet gick det fortare, vet inte hur mycket dock...

Har kört där två gånger.. låg på låga 1.12:or med 750´n.

Träffade juh dig där igår och det såg helt okej ut..

/KetogaN

1.09.53 med Aprillian.

Det var med en gatåkare på en GSX 1000 i måndags som jag klockade till strax under 1.10, Imponerad. Han fixade dessutom 1.15 i regnet under eftermiddagen!

1.12........1987......Yamaha RD 350.... :cool:

De va tider det.........

//Sacke//

Knudan

1,03,76 för typ 100 år sen :D (-95) på en Ducce 888 sp 3dje tid på SM Supebike
Kn väl knappt ta mig runt idag :D :D

Knudan

Oj vad fort alla verkar köra jag vill låna eran eller era klockor,,, :tummenupp
Janne Hansson körde med orginal honda 600-03 på 1,06 jag tror att ni får kolla era klockor grabbar.
Då han körde vad det ingen i Race gruppen i närheten på en Bike event körning,han varvade till slut dom flesta dock inte alla men ,,,,hmhmhm

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT