Vad har ni för varvtider på Knutstorp?????

Och för att ytterligare komplettera finns ett par bilklasser som kör under minuten. Bl a Radical-bilarna ligger på ca 58 sek.
 
Frustøl Racing

Ja Knutstorp är en kul bana...

1:09,5 på standard GSX-R 600 på rookie 600 SM när det var sol.

1:11,29 på samma hoj i 6 timmars ERF nu 4/10 på regndäck! Det är fan inte dåligt att vara uppe på en femte plats bland de stora pojkarna! Best lap in 86 by 86.

Varför fick inte jag köra när det bli torrt???

Skicka in en bild på nr 86 så vet ni varför....

Jävla NORRBAGGE!!!

Kristian Salö
 
Kristian Salö skrev:
Frustøl Racing

Ja Knutstorp är en kul bana...

1:09,5 på standard GSX-R 600 på rookie 600 SM när det var sol.

1:11,29 på samma hoj i 6 timmars ERF nu 4/10 på regndäck! Det är fan inte dåligt att vara uppe på en femte plats bland de stora pojkarna! Best lap in 86 by 86.

Varför fick inte jag köra när det bli torrt???

Skicka in en bild på nr 86 så vet ni varför....

Jävla NORRBAGGE!!!

Kristian Salö
Vassego :D
 

Bifogat

  • 2003_1005_021005aa.jpg
    2003_1005_021005aa.jpg
    69.1 KB · Visningar: 258
Åh fy Laban asså! Det gör riktigt ont i plånboken när man ser sådana highsidade vrak. Ett liknande vrak fick jag beskåda när vår forumbroder Henric skickade R6'an och sig själv på flygtur under tidsträningen inför SM på Mittsverigebanan 2002. Det enda som var helt var motorn och framfälgen. ALLT annat var trasigt. Direkt börjar kassaaparaten plinga. Ny bakfälg *pling!'. Ny ram *pling!'. Ny bakram *pling!'. Ny sving *pling!'. Ny tank *pling!'. Ny gaffel *pling!'. Nya kåpor *pling!' Nytt kåpglas*pling!'...
 
:notme

Jo men det är ju OK när det inte är en själv som vurpar. Jag har varken ont i plånboken eller i axeln.

Men som sagt.....

:notme

Nu blir det till att leta ny GSX-R 600, jag har en bra delar att bygga vidare på, eller hur???
 
Kristian Salö skrev:

Nu blir det till att leta ny GSX-R 600, jag har en bra delar att bygga vidare på, eller hur???
'

Det finns en i Göteborg som till och med har rätt färg.... och rätt pris?
 
Är den till Salu(Salö) då???

Om den är silverfärgad och OK tar jag den på stubinen....

Vem säljer den? Bike-Events folket?

Kan man reservera den till mina ekonomiska rådgivare har kommit fram till en strategiplan?

Vad är priset, nej skit i priset - det blir billigare att köpa den än att reparera min egen 86 a!!!

Hör av dig till mig, jag har hela vintern på mig till nästa sesong.

kristian.salo@c2i.net
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top