~Settan~
Bjärven -det är jag!
Ja ha, hon är sketafin! Har jag ju sagt hela tidenM.G.F skrev:DÄR JA!
Nu ser man ju hur bra som helst! Jättefin!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja ha, hon är sketafin! Har jag ju sagt hela tidenM.G.F skrev:DÄR JA!
Nu ser man ju hur bra som helst! Jättefin!![]()

M.G.F skrev:Fy fasen vilken snygging!
Hur gammal är han?
Tycker jag känner igen bilderna... Du är inte medlem på Repti.net?
~Settan~ skrev:En staffe! Begriper inte att jag inte såg det. Jag har nog inte så bra koll på alla raser som jag inbillar mig då![]()
Tjusig som attan är han iallafall!!
M.G.F skrev:Åhhh! Han ser ju riktigt snygg ut!
Vi var faktiskt och tittade på staffar innan vi köpte Mini. Enda problemet var att dom "föräldrarna" som vi träffade var väldigt stressade. Rasen känner jag till sedan tidigare då jag länge velat ha en liten staffe. Tycker dom är så härliga dom små liven!
Var har din tjej köpt hunden? Kennel Atomkraft är väl rätt stora i Sthlms-området?
M.G.F skrev:På tal om husdjur...
Här har ni en vovve som inte har alla "hundbenen" hemma:
http://www.killsometime.com/video/vid/Dog-Attack-Leg.wmv
Stakars hund.... Jag skulle aldrig gett min hund ett ben om den blev så jävla ilsken...!!MD skrev:Nope, e inte medlem där.
Vet inte exakt hur gammal han är faktiskt, uppskattningsvis ca 6-7år.
Jag tog över han från en zoobutik som hade misskött honom(eller köpte), han va deras klappdjur och låg ständigt på ett element om dagarna så han hade stora brännsår på tassar och mage.
Anledningen till att han ser lite spinkig ut är för han hade nyss repat sig från en njursjukdom som berodde även där att idioterna på djuraffärn hade gett han felaktig kost.. men nu mår han bra och käkar mycket..![]()
Jo, det finns många idioter tyvärr.M.G.F skrev:Vilken solskenshistoria!
Låter lite grann som Zeus historia, bara det att han blivit vanskött av sina tidigare ägare som lämnade in honom avmagrad och i ruttet skick till Tropikhuset i Malmö.
När vi flyttar till hus ska vi också skaffa en grön leguan. Men inte förrän han kan få ett eget rum och vara i. Med möjlighet att gå ut och få samma fina färger som din har på sommaren.
Förresten, skönt att se att någon annan också har medkänsla för djur! Tycker det är sån fruktansvärd synd att folk släpper ut sina gröna leguaner, landsköldpaddor och ormar i naturen bara för att dom tröttnat eller för att djuret blivit aggressivt. :kocko
Men än är väl inte den sista idioten född så...

MD skrev:Jo, det finns många idioter tyvärr.
Vad är zeus för art, jag vet vad det är men kommer inte på namnet![]()
Puttefnask skrev:Har en stor sån![]()
Fixxxer skrev:Nu antar jag att du är lika hjärndöd som de andra så ja, det finns inget annat alternativ eftersom jag vill veta vad jag köper.

|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|