Vad har ni för husdjur?

TinaTjejen skrev:
Är han ALLTID inmhus denna dära? :7peta
:hihi

Ska de vara ute också? :va
Jag har ju aldrig kameran med mig när man är ute av nån anledning, men jag har ett par actionbilder när han har tokfnatt och springer i cirklar :jisses
Har du förresten kikat på sidan www.sorryagain.com ? En hemsida mot förbudslagen i USA, massor med gulliga staffar och Pitbulls :kär

Amstaff och Pittbull i all ära, för de är tokfina hundar.
Tyvärr dras rasen med en del temperamentsfel... läs komplett galna ägare... som gör att jag tycker att det skitläskigt att möta en sådan hund på promenad, eftersom jag har så svårt att bedömma om människan i andra änden av kopplet har något sunt förnuft i huvudet. Jag bara väntar på den dag jag blir slarvsylta för att jag handlar min mat i Gottsunda centrum. :gnissla

Det värsta jag varit med om i "kamphundsägareväg" är den som kom in på kliniken med sin förmodat ormbitne hund... vilken visade sig vara drogad av nånting den kommit över och tuggat på i husses lägenhet. Rohypnol eller nått... :tomten :huvet

Flamma77 skrev:
Amstaff och Pittbull i all ära, för de är tokfina hundar.
Tyvärr dras rasen med en del temperamentsfel... läs komplett galna ägare... som gör att jag tycker att det skitläskigt att möta en sådan hund på promenad, eftersom jag har så svårt att bedömma om människan i andra änden av kopplet har något sunt förnuft i huvudet. Jag bara väntar på den dag jag blir slarvsylta för att jag handlar min mat i Gottsunda centrum. :gnissla

Det värsta jag varit med om i "kamphundsägareväg" är den som kom in på kliniken med sin förmodat ormbitne hund... vilken visade sig vara drogad av nånting den kommit över och tuggat på i husses lägenhet. Rohypnol eller nått... :tomten :huvet

Ett problem som man stöter på så gott som dagligen.
Utom i just vårat hus, där alla pensionärerna ÄLSKAR min hund. Ingen av dem har blivit ihjälbitna än iaf:)

Huvvaligen, stackars hunden:(
Stackars alla hundar som har fel mattar och hussar...

Man märker att en del blir rädda när man är ute och går med snutten, en del byter trottoar :confused: Som sagt så hänger det ju på ägaren att ge sin hund det liv den faktiskt förtjänar, oavsett om du har en Pitbull-terrier eller en Labbe. Om folk bara visste att Bull-terriers är det mest människoälskande och gosigaste hundarna som finns så skulle de nog inte tvinga fram stopplagar mot s.k. kamphundar.

Sådärja....NU fattade jag hur man bär sig åt för att ladda upp en bild... :huvet Det här är alltså Gandalf, min japanska spets.

Bifogat

• PICT0128.jpg
    PICT0128.jpg
    31.9 KB · Visningar: 27
TINATJEJEN skrev:
om en sexig hundherre en solig vårkväll?
OLJEKYLD GSXR skrev:
Det finns fler sexiga hundherrar och soliga vårkvällar:

Alma tog en potatis och funderade på saken och kom fram till det inte helt oväntade svaret att hon tar gärna bägge två :hihi :tungan

Bifogat

• sh.jpg
    sh.jpg
    122.5 KB · Visningar: 39
Last edited:
Hon ser ut att vara tillräckligt mycket kvinna för att sätta två små Staffekillar på plats vid behov :tuttar Lill-snutten hälsar att han ska lifta ner till Skåne.

OLJEKYLD GSXR skrev:
Hon ser ut att vara tillräckligt mycket kvinna för att sätta två små Staffekillar på plats vid behov :tuttar Lill-snutten hälsar att han ska lifta ner till Skåne.
små å små. tala för dej själv :hihi

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...