TinaTjejen
long time, no see
Är han ALLTID inmhus denna dära?OLJEKYLD GSXR skrev:Det finns fler sexiga hundherrar och soliga vårkvällar:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är han ALLTID inmhus denna dära?OLJEKYLD GSXR skrev:Det finns fler sexiga hundherrar och soliga vårkvällar:

Ismannen skrev:Har testad lite grann men har är inte så förtjust i skaklarna.
TinaTjejen skrev:Är han ALLTID inmhus denna dära?![]()
![]()

Flamma77 skrev:Amstaff och Pittbull i all ära, för de är tokfina hundar.
Tyvärr dras rasen med en del temperamentsfel... läs komplett galna ägare... som gör att jag tycker att det skitläskigt att möta en sådan hund på promenad, eftersom jag har så svårt att bedömma om människan i andra änden av kopplet har något sunt förnuft i huvudet. Jag bara väntar på den dag jag blir slarvsylta för att jag handlar min mat i Gottsunda centrum.![]()
Det värsta jag varit med om i "kamphundsägareväg" är den som kom in på kliniken med sin förmodat ormbitne hund... vilken visade sig vara drogad av nånting den kommit över och tuggat på i husses lägenhet. Rohypnol eller nått...![]()
![]()
TINATJEJEN skrev:om en sexig hundherre en solig vårkväll?
OLJEKYLD GSXR skrev:Det finns fler sexiga hundherrar och soliga vårkvällar:

Lill-snutten hälsar att han ska lifta ner till Skåne.små å små. tala för dej självOLJEKYLD GSXR skrev:Hon ser ut att vara tillräckligt mycket kvinna för att sätta två små Staffekillar på plats vid behovLill-snutten hälsar att han ska lifta ner till Skåne.

|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|