Vad har ni för husdjur?

Jag har oxå en "plattnos". Han är precis som katten Gustav.. bara äter och sover. Iofs så är han gammal ( 17 år) så han orkar inte så mycket mer..

Har två labradorer (cornelis, 6 år och putte, 3 år) och en diva till katt vid namn östen.

428e0bdfe40d3.jpg

i mitt kök bor det en svärm med bananflugor som jag veterligen inte skaffat utan dom har kommit självmant, trevligt att dom tycker så mycket om halvfulla ölburkar :gnissla

Tjoffe skrev:
Här är Hjalle 75% Jack Russel och 25% Border Collie, 100% byracka! Sunda propotioner och inga problem med andningen som tex små hundar med intryckta fejor. :kocko
nej han har nog bara problem med sin för stora sele :hihi

Här är min homie, han är med mig praktiskt taget överallt, utom när vi kör hoj.
Det är en omogen staff-slyngel på 5 år som många tar för att vara en unghund eller valp :gnissla .(trots sina 46cm i manke och 26kilo :hihi )

DSCF0065.jpg
ovan_dize.jpg
ko_staff.jpg

Två Rottweiler Kero 7år Oden 4 år två katter Zorro 8 år & Svante 4 år inga kort på Svante för han är alltid ute.

Last edited:
Detta är våra katter, dom är fruktansvärt renrasiga...våga inte säga något annat!

Bifogat

• P1000041 (Small).JPG
    P1000041 (Small).JPG
    32.8 KB · Visningar: 38
  • P1000322 (Small).JPG
    P1000322 (Small).JPG
    44 KB · Visningar: 31
TinaTjejen skrev:
Här är min homie, han är med mig praktiskt taget överallt, utom när vi kör hoj.
Det är en omogen staff-slyngel på 5 år som många tar för att vara en unghund eller valp :gnissla .(trots sina 46cm i manke och 26kilo :hihi )

Alma tror hon är kär och drömmer sig bort ....

Bifogat

• soffa.jpg
    soffa.jpg
    50.7 KB · Visningar: 41
Fredde83 skrev:
Ja då, ska försöka få en bild på han senare :)

Det är alltid kul och se en "normalskött" vattenagam. Vår var ju fruktansvärt misskött även sedan min sambo tagit hand om honom i 6 månader. Men nu när vi fick hem honom så har det blivit mycket bättre. Men hans nos har inte läkt än... Vi vet inte om han fått stryk eller om han hoppat mot terrarieglaset som alla vattenagamer gör förr eller senare.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8