För det första har jag inte sagt att alla är dumma i skallen. Lägg inte ord i min mun tack.
Jag ignorerar inte alls de andras argument och åsikter. Jag läser och inser att vi tycker olika helt enkelt.
Ifrågasätta andras konkreta argument??

Jag ifrågasätter helt enkelt varför man inte kan se längre än till sig själv och sin närmaste omgivning. Varför man inte kan se ett större perspektiv? Konkreta argument om vad sprutan innehåller och hurvida detta skulle vara farligt eller inte har jag svårt att gå in i vidare diskussion om eftersom jag inte har en aning om personen bakom skärmen bara spekulerar, läst sig till det på nätet eller på nåt annat tveksamt sätt fått informationen. Så just det ser jag ingen anledning till att diskutera när man inte har säker info.
Jag grundar mina egna åsikter på den infon jag har fått från mitt team på sjukhuset. Jag tror inte att de vill mig nåt illa och jag litar på deras kunskap. Hur alla andra gör är upp till dem.
Sen har jag lärt mig efter ett antal år på det här forumet att det är ingen större idé att argumentera sig trött, eftersom alla har ju alltid rätt. Jag har skrivit min åsikt och svarat på en del inlägg som jag ansåg var värda att svara på.
Jag skrev även att var och en står sig själv närmast och man avgör ju själv hur man gör.