Merovingian
Guest
Vaccinet innehåller en hel del kvicksilver villket vi som är gravida underviker i största mån.
Ja, vi ogravida är ju kända för att dricka litervis av det till frukost.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vaccinet innehåller en hel del kvicksilver villket vi som är gravida underviker i största mån.
Självklart är det ingen som kan TVINGA någon att vaccinera sigmen för egen del så är redan immunförsvaret ansträngt och det tär på mig redan med dem infektionerna (virus där penicillin inte biter) jag brukar få på höst/vinterhalvåret. Jag hade influensasymptom så sent som i början av augusti och har precis återhämtat mig från den.
![]()
Jag har tidigare år aldrig vaccinerat mig mot influensa (bara pneumokock)och hade från början inte tänkt vaccinera mig men nu ser situationen lite annorlunda ut, bland annat det faktum att jag sedan augusti och framåt jobbar på en "svininfluensavårdcentral".
Jag ser det som en liten skatteåterbäring. Hit me vaccinet, det är mitt !!
Jag har redan betalt via skattsedeln.![]()
Jag har insett att jag är mänsklig och tillochmed dödlig. Att jag kommer att vaccinera mig är en självklarhet. Inte bara för min egen skull, utan även för min familjs skull.
Eftersom du jobbar på en svininfluensavårdcentral vet säkert du att det utöver handskar och förkläde är munskydd och visir som gäller för kontakt med misstänkt smiddad patient, och ni läkarsekreterare brukar väl inte ha så mycket patientkontakt?
Ja, vi ogravida är ju kända för att dricka litervis av det till frukost.![]()
Jag funderar allvarligt på att köpa aktier i
läkemedelsföretag.
Dricka!? prova äta östersjö-fisk . Lite adhd och damp dör man inte av.![]()
Glöm inte att sälja hojen också.![]()
sicken hysteri, nu börjar pressbyrån vid tågstationen sälja handsprit.
Tillhör man inte riskgrupp, vaccinera ej. Punkt!
Jag funderar allvarligt på att köpa aktier i läkemedelsföretag.
Bra att du förstått.Hehe, bra med lite fakta där men du kanske fattade poängen, ja jag vet att virus och bakterier inte är samma sak jag menade att det blir nog inte så bra när man ska massvaccinera för en så fjantig grej, har du ex. kollat på pressreleaserna?, världen är galen men det har den ju inte varit förr![]()
Jobbar du inom något där du kommer i kontakt med riskgrupper så är vaccineringen mer till för att skydda dem än dig.Hade inte en tanke på att vaccinera mig, nu berättade företaget idag att dom skulle vaccinera så fort det bara gick och undrade vilka som var med.
Jag var lite skeptisk och satte mig som vakant.
Jag menar 27år, frisk och pigg inga hjärtproblem vad jag vet, ingen övervikt och jag är i övrigt en dröm för arbetsgivare då jag har ca 5-10 sjukdagar (beror på hur man definerar dom) på dom senaste 8 arbetsåren.
Bör jag vaccinera mig ? Dom började skrämmas med att jag skulle smitta massa släkt och vänner etc etc
Låt höra era argument och bestäm om dom ska få sticka mig.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |