KGK
1200
Det här med vetenskap är bara humbug.
Vetenskap är bra men tyvärr så har vetenskapen inte ännu svar på allt här i livet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det här med vetenskap är bara humbug.
Har du skickat den ännu?![]()
Vetenskap är bra men tyvärr så har vetenskapen inte ännu svar på allt här i livet.
I just det här fallet anser jag det vara de som tror på kvällspressens skräckpropaganda angående vaccinets farlighet.Kan du reda ut vilka foliehattarna är då?
Såvitt jag vet baseras vaccinet på en stam som togs i juli.Lyckas du hitta en källa på att vaccinet hjälper mot svininfluensa efter ett halvår så ska jag skicka en autentisk monasahlintoblerone på posten![]()
Det beror på hur vaccinet är gjort. Är det hela inaktiverade viruspartiklar blir immunsvaret såvitt jag vet närapå identiskt gentemot den riktiga sjukdomen.Ska jag tolka det som att du menar att det inte spelar någon roll om man haft svininfluensan eller om man vacccinerat sig. Kroppen skapar alltså lika bra imunförsvar mot den aktuella svininfluensan och snarlika virusstammar och mutationer, oavsett. Är det så jag ska tolka det du skriver?
Influensavaccin misstänks orsaka narkolepsi
Publicerat: kl 17:26, Ekot
Institutet för hälsa och välfärd i Finland, THL, rekommenderar att vaccineringsprogrammet för H1N1, den så kallade svininfluensan, avbryts tills vidare.
Orsaken är att man misstänker ett samband mellan vaccinet Pandemrix och narkolepsi.
En person som har narkolepsi kan plötsligt somna, i olika situationer, helt ofrivilligt.
Man sover också väldigt dåligt på natten.
Avbrottet i vaccineringen är tillfälligt, tills man utrett om det finns ett samband.
Expertpanelen* i P1 häromdagen sa:
Vaccinera!
*(läkare från KS, folk från smittskyddsinstitutet, osv)
Ok panelen, var det bra?
De första barnen som insjuknade i narkolepsi efter vaccineringen mot svininfluensa får nu 50 000 kronor för sveda och värk.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/narkolepsidrabbade-far-50-000-kronor_6531925.svd
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |