Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nice, vet du om det är samma stlk i sverige som på deras sida? Jag har 52 här hemma.
Jag är sugen att beställa en AGV-GP tech från FC. Va ja har läst så verkar budfirmorna höra av sej ungefär 50% av gångerna, va händer om ja inte är hemma vid leveranstillfället och har tänkt att betala vid dörren?
Du kommer få ett sms samma dag som de kommer, fick jag iaf. Där finns ett nummer dit du kan ringa och säga om du vill att det ska komma på kvällen/eftermiddagen eller när som, går säkert att ta en annan dag med om det inte passar. Jag betala dessutom med kort via telefonen, fungera hur bra som helst. Budfirman bara kom förbi o ville ha en underskrift.
Du kommer få ett sms samma dag som de kommer, fick jag iaf. Där finns ett nummer dit du kan ringa och säga om du vill att det ska komma på kvällen/eftermiddagen eller när som, går säkert att ta en annan dag med om det inte passar. Jag betala dessutom med kort via telefonen, fungera hur bra som helst. Budfirman bara kom förbi o ville ha en underskrift.
Är det någon som vet något om Bandit hjälmarna som dem har på sidan? Hur är de kvalitetsmässigt och säkerhetsmässigt?
Tänker främst på den här modellen: http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...er-Helmets-0002&ChangeAction=SelectSubProduct
Tycker dem är ruggigt kaxiga![]()
har en liten fråga till... storlekarna. Ja har haft en AGV Gp pro storlek "S". Kan de vara så att storlekarna skiljer sej mycket mellan olika AGV modeller? Jag har mätit runt mitt huvud (panna) och har exakt 56cm... provade en AGV K3 i storlek "m" och den va på tok för stor, medans samma modell i "S" va för liten.
Ni som har köpt alpinestars-boots från fc-moto, är det då värt att överväga supertech istället för sm-x när det ändå bara handlar om en 500kr skillnad?
Har oerhörd beslutsångest och känner att det ändå är ganska mycket pengar det rör sig om när man ska köpa boots. Den stora fördelen med supertech är att jag kan tvätta innerskon efter varma sommardagar eftersom jag alltid blir för varm om händer och fötter.
Ni som har köpt alpinestars-boots från fc-moto, är det då värt att överväga supertech istället för sm-x när det ändå bara handlar om en 500kr skillnad?
Har oerhörd beslutsångest och känner att det ändå är ganska mycket pengar det rör sig om när man ska köpa boots. Den stora fördelen med supertech är att jag kan tvätta innerskon efter varma sommardagar eftersom jag alltid blir för varm om händer och fötter.
Jag har prövat MÅNGA olika och dom skönaste enligt mig är Daytona bootsen och på andra plats kom Alpinestars Supertech boots.
Att det blev Alpinestars var nog designen. Sen var ju priset inte fel
299 euro![]()
jag fick till svar att smx stövlarna säljs inte längre hos dom
Är samtliga slut???|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|