kimi
Medlem
Idag fick jag mitt skinnställ som jag beställde för ca 6 veckor sen, rätt strl o rätt färg mkt nöjd. Mail kontakten har varit lite sisådär men telefonkontakten helt ok! Så med andra ord så kommer jag utan tvekan att beställa där igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ring till banken/kreditkortsföretaget och be de spärra betalningen. Sen surfar du till http://helmetcity.co.uk/ och beställer därifrån. troligen billigare också.

Har precis fått mitt nya skinnställ! Beställde i torsdags och fick det alltså idag tisdag. Så snabbt och smidigt!
För övrigt så blev det ett Arlen Ness storlek 56 till mig som är 193cm och 95kg tung. Provade nyss och det sitter som en smäck! Att jag dessutom betalade mindre än halva priset mot vad det hade kostat är känns ju inte helt fel...
Är det någon som har erfarenhet av att handla med Cash on delivery på fc-moto? När jag beställde min hjälm igår kom aldrig alternativet att betala med kort upp när jag lade ordern (jag gjorde säkert någon miss).
Betalar man UPS-killen i dörren, eller hur går det till? Jag tänkte ringa UPS imorgon, men jag tänkte någon här kanske har någon erfarenhet.
Blir till att besöka bankomaten först då.Ja, du betalar budet. Kom ihåg att ha jämna pengar för du får ingen växel tillbaka. Har bara betalat i svenska kronor. Vet ej om det går med någon annan valuta.

På min beställning står det: Order was received - Viewed - In process - Dispatched och slutligen Invoiced.Hej på er! I lördags så beställde jag lite grejer från fcmoto och i början stod det viwed på orderstatus. i 3dagar nu har det stått in process på orderstausen. Min undran e om det kommer ändras till sent (i orderstatus) när det skickas eller om in process menas med att det e skickat. blir lite fundersam, tycker dom borde skicka grejerna om dom har dom hemma och börjar misstänka att det inte finns i lagret. om ngn vet hur det är får ni gärna berätta! =)
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |