TV4 köper Sport-expressen

Ja, helt plötsligt blev allting dyrare och 2007 blir väldigt mycket av ett lotteri om det kommer inkludera någon svensk roadracing. Men jag har aningar om annat upplägg inför 2007. Borde presenteras i höst.

Förresten, så det enda jag läste och förstod av artikeln var att det kommer bli en fotbollskanal. Snacka om att sälja sig för pengarnas skull...
Alla kanaler vill sända fotboll...

Last edited:
Va fan? Jag som IGÅR köpte mig ett Canal Digital-paket med Sport-Expressen för att kunna se svensk RR. Nu hoppas jag verkligen att de fortsätter med det, annars blir det nackskott!

EDIT: :mad: :4skrika

De lär knappast bryta avtal.
Det här ger ju snarast hopp om att kanalen kan bli ännu bättre. Menar tv4 har lite mer erfarenhet att tv-produktion än expressen.

oFFkeFF skrev:
2184857 De lär knappast bryta avtal.
Det här ger ju snarast hopp om att kanalen kan bli ännu bättre. Menar tv4 har lite mer erfarenhet att tv-produktion än expressen.

Absolut kloka ord :)

oFFkeFF skrev:
2184857 De lär knappast bryta avtal.

Hoppas verkligen det går på det hållet, men med TV4 vet man aldrig, de visar ju faktiskt bottenstriden i italienska Serie A... :3freak

imaster skrev:
2187186 Hoppas verkligen det går på det hållet, men med TV4 vet man aldrig, de visar ju faktiskt bottenstriden i italienska Serie A... :3freak
Och tyvärr så är det nog fler som ser den skiten än som vill se RR :(

sandstream skrev:
2187198 Och tyvärr så är det nog fler som ser den skiten än som vill se RR :(

Av nån märklig anledning... Jag tycker personligen att fotboll är kul att titta på, oftast. Är också tränare i sporten men det finns tillräckligt med füssball i TV. Det finns INTE tillräckligt med RR... :4skrika

imaster skrev:
2187210 Av nån märklig anledning... Jag tycker personligen att fotboll är kul att titta på, oftast. Är också tränare i sporten men det finns tillräckligt med füssball i TV. Det finns INTE tillräckligt med RR... :4skrika
Håller med!

I en fett uppslagen artikel i dagens Expressen namns SM i Roadracing som en av de sporter de visar men det sager ju tyvarr inget om den kommer fa vara kvar. Hoppas att det blir sa for da blir det ju ett lyft for mojligheten att na ut.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back